Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marsuni hautoo itsemurhaa

Vierailija
11.07.2014 |

Kuten aikaisemmin kerroin, olen ostanut marsulleni  reilun kaupan banaaneja, jotta se luulisi että meidän elitaso on edelleen korkealla. Nyt nyt sain porttikiellon lähikauppaamme kun jäin toistamiseen kiinni punnitessani Reilun kaupan banaanit normaalien hinnalla. Jouduin ostamaan Lidlistä tavallisia banaaneja. Rahani ovat vähissä ja joudun itse syömään vaan kaurapuuroa. Luulen että marsuni tajuaa että olen köyhä ja se on tympiintynyt. Nyt se vaan makaa paikallaan ja näyttää masentuneelta. Se ei reagoi kun yritän puhua sille. Luulen että se hautoo itsemurhaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos koittaisit huijata sille kotimaisia superfoodeja? Esim mustikkaa on kohta metsät pullollaan. Älä kerro, että olet ne itse poiminut! Kysy vaikka tyhjiä rasioita torilta päivän päätteeksi.

Tuo reilun kaupan tarran liimaaminen on myös hyvä idea! Varsinkin, kun marsu saattaa olla kuullut ulkomaisista marjanpoimijoista, niin "reilun kaupan" kotimaiset mustikoita se pitää varmaan todellisena luksuksena!

Vierailija
22/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä otatte marsun tilanteen ihan liian kevyesti, kun vitsailette tarrojen vaihtamisesta banaaneihin. ei ole hauskaa edes, menkkä itseenne.

mun mielestä olennaista on selvittää se, mikä marsua todella masentaa. kyse saattaa olla pitkittyneistä mielenterveyden ongelmista. itsemurha-aikeet on aina syytä ottaa vakavasti. hyvä ap, kun reagoit marsun ahdistukseen!

mitäpä jos veisit marsun johonkin marsujen vertaistukiryhmään? soitto kriisipuhelimeen saattaa auttaa marsua myös, esimerkiksi mielenterveyden keskusliitolla on palveluja, joihin voi soittaa. 

onko marsua ehkä kiusattu joskus? kokeeko se itsensä huonommaksi muihin marsuihin verrattuna? tärkeintä on tukea marsun tervettä identitetetiä ja marsuutta. 

alkoholia en marsulle tässä tilanteessa ainakaan antaisi, koska jälkeenpäin olo on entistä huonompi. sen sijaan joku mielialalääkitys saattaisi olla toimiva ratkaisu. 

voimia teille molemmille!

t. terveydenhuollon (tavallaan) ammattilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsulle ei saa antaa banskua, nyt sillä on paha ummetus.

Vierailija
24/24 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:50"]Uhkaile sitä marsua: Vois sun asiat, huonomminkin olla. Lähetän sut Peruun ja sit oikeesti köyhät ihmiset, syö sut! Eiköhän marsu piristy, jos ei niin se on jo päättänyt tappaa itsensä.

[/quote]

Ei masentuneelle noin saa puhua!

Ap, nyt pidät silmällä sitä, ettei pääse yrittämään itsaria. Se voi keksiä hyvinkin erikoisen keinon, millä tappaa itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan