Oon seurannut tuttujen teinejä- toinen tyttö ja toinen poika,
molemmat eri perheiden, mutta suurinpiirtein saman ikäisiä. Noin 14v.
Poika on tosi hauska, nauravainen, rento.
Tyttö taas kauhea meikkibimbo, kauheesti ripsaria, korkkarit jalassa yms ulkonäkökeskeistä. Ja kulkee nenä pystyssä.
Niin heitä seuratessani oon ollu entistä kiitollisempi, että meille on suotu poika eikä tyttöä.
Tytön murrosikää en varmaan jaksaisikaan...
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 10:16"]Odotahan ap kun reippaat poikasi tuovat näytille ne "meikkibimbo"-tyttöystävät. Vai ajattelitko, että poikasi olisi homoja niin ei tarvi katsella ärsyttäviä pissistyttöjä.
[/quote]
Pissis-ikä taitaa olla just tuo teini-ikä. En anna mun pojan ruveta "seurustelemaan" 14-vuotiaana.
Joku tuolla aikaisemmin kirjoittikin, että jo 17-vuotiaana tytöistä tulee varsin fiksuja.
Tarkoitinkin aloituksellani, että tyttöjen teini-ikä on rajumpi ja vaikeampi kuin poikien.
Sitten kun se ikä on ohi, niin kyllä meidän poika saa ruveta katselemaan niitä tyttöjä "sillä silmällä".
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 10:16"]Odotahan ap kun reippaat poikasi tuovat näytille ne "meikkibimbo"-tyttöystävät. Vai ajattelitko, että poikasi olisi homoja niin ei tarvi katsella ärsyttäviä pissistyttöjä.
[/quote]
Pissis-ikä taitaa olla just tuo teini-ikä. En anna mun pojan ruveta "seurustelemaan" 14-vuotiaana.
Joku tuolla aikaisemmin kirjoittikin, että jo 17-vuotiaana tytöistä tulee varsin fiksuja.
Tarkoitinkin aloituksellani, että tyttöjen teini-ikä on rajumpi ja vaikeampi kuin poikien.
Sitten kun se ikä on ohi, niin kyllä meidän poika saa ruveta katselemaan niitä tyttöjä "sillä silmällä".
Ap
[/quote] olet kuin siskoni, joka pojilkeen puhui aina tytöistä alentuvasti ja harjoituskappaleina. Siskollani onkin oma naiseus tosi hukassa ja on kateellisin ihminen, joinka tunnen
Heh heh. Voi äiti kun se sun poika kataelee niitä tyttöjä sillä silmällä joka tapauksessa, halusi äitiliini mitä tahansa.
Meillä on kaksi komeaa ja älykästä poikaa, mutta en näe syytä, miksi pitäisi tyttöjäkään dissata. Kumpaankin sukupuoleen mahtuu monenlaista persoonaa. Luulen kuitenkin, että voin ottaa rennommin poikien äitinä, vaikka kasvattamiseen ja lämpimän, läheisen suhteen luomiseen panostankin (enkä siis anna lasten elää pellossa 'pojat on poikia' -tyylillä). En tiedä, miksi luulen näin :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:11"]
Pitäisi kai selvittää mitä pissis tarkoittaa. Mun huomioni mukaan siinä on kyse asenteesta. Häiriköivät rikoksiin taipuvaiset tytöt on sellainen aihe josta ei haluta puhua. Heidän koulunkäyntinsä ei kiinnosta opettajia koska opettajat eivät kykene saamaan heihin minkäänlaista kontaktia. Tytöt eivät avaudu joten kouluissa ei ole mitään käsitystä missä oikeasti mennään. Siis ei yhtään minkäänlaista. Tytöillä on erinomainen kyky peittää kaikki. Poliisit muuten suhtautuu heille päätä aukoviin tyttöihin huomattavasti pahemmin mitä poikiin ja kai siinä on kyse kunniasta kun en oikein muuten tajua tollasta asennetta ja raivoamista.
[/quote]
Totta tuokin. Tytöt näyttävät aikuisen silmin helpommilta tapauksilta, koska he kätkevät paljon sisäänsä eivätkä kovalla äänellä auo päätään. Nykyään kuitenkin melkein puolet teinien huostaanottotapauksista on tyttöjä eli kyllä sekin jotain kertoo, että ei nekään ihan helppoja ja ihania tapauksia pelkästään ole.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:25"]Heh heh. Voi äiti kun se sun poika kataelee niitä tyttöjä sillä silmällä joka tapauksessa, halusi äitiliini mitä tahansa.
[/quote]
Nii-in. Toki voii katsella. Kaikillahan ne silmät päässä on.
Mäkin katselin poikia kouluaikoina. Mutta seurustella en anna ruveta kuin vasta täysi-ikäisenä, kun tuo vaikein kasvukausi on mennyt ohi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:25"]Heh heh. Voi äiti kun se sun poika kataelee niitä tyttöjä sillä silmällä joka tapauksessa, halusi äitiliini mitä tahansa.
[/quote]
Mäkin katselin poikia kouluaikoina. Mutta seurustella en anna ruveta kuin vasta täysi-ikäisenä, kun tuo vaikein kasvukausi on mennyt ohi.
Ap
[/quote]
Lukitsetko teinin johonkin, ettei vaan ala seurustelemaan ennen maagista 18 vuoden ikää?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:25"]Heh heh. Voi äiti kun se sun poika kataelee niitä tyttöjä sillä silmällä joka tapauksessa, halusi äitiliini mitä tahansa.
[/quote]
Ap
[/quote]
Lukitsetko teinin johonkin, ettei vaan ala seurustelemaan ennen maagista 18 vuoden ikää?
[/quote]
En. Mutta selitän, että seurustelu ei ole leikin asia. Seurustelu on vakava asia ja toisen tunteilla ei saa pelleillä. Seurustelu johtaa avioliittoon.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 09:41"]Odotellaan pari vuotta - pojathan kypsyvät tyttöjä hitaammin. Siinä missä 17v tyttö on jo fiksu nuori nainen, on 17v poika testosteronipaukku. Voi olla, että hauska ja rento hän on edelleenkin, mutta potenssiin sata.
[/quote]
Nii-in. Mitä vikaa siinä on jos pojasta tulee hauska ja rento potenssiin sata?
Sitä parempi vaan. ;-)
Ap