Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Vierailija kirjoitti:
Sardiniassa
Olen ollut ja söin useassa paikassa, ei todellakaan kovin kummoista.
2000 luvun vaihteessa Helsingin Malmilla ravintola King Kong, josta aina vitsailin, että onkohan tää ainoa kiinalainen pizzeria :)
Ympäri Eurooppaa pizzoja syöneenä on vastaan tullut yksi paikka, jolle ei ole vielä löytynyt voittajaa.
https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g294452-d8725404-Reviews-…
Edes Italiassa ei tullut parempaa vastaan.
Söin pitsaa kun va l tion virka i lija t an toi vat minu lle kuo le man tuo mion viemällä kaik en. ex miljon
tei lle käy sa moi n. val tio on yh tä riko lli nen kuin pu ti n
Sardiniassa se oli aikoja sitten, kiviuunista. En valitettavasti muista paikan nimeä.
Missä olet sattunut asumaan tai matkustamaan Suomessa tai ulkomailla -lanka.
1980 luvulla Luohen grillissä Vantaalla Louhelan aseman luona.
Kannattaa käydä Vanhassa Raahessa ihan vaikka vain kiertelemässä ja poiketa paikalliseen Alto Mareen. Kyllä oli todella positiivinen yllätys itselle, paikallisille varmaan suosittu paikka, itse kuulin tutulta, että on hyvät pizzat ja oikeassa oli. Vaikea elämän parasta pizzaa on ehkä arvioida, mutta tuo on yksi joka jäi todella positiivisesti mieleen ja muistan ajatelleeni, että on kyllä lähivuosien parasta mitä olen syönyt.
Pizza Hut 1980-90-luvun vaihteessa. 😁
Italiassa sain vahingossa hirveän tapauksen. 😂
Napolissa, joka sijaitsee ihan Tampereen keskustassa.
360 astetta Turku kauppahalli
Kuulostaa uskomattomalle, mutta Uukuniemellä, Biisoni areenalla. Hauska paikka ja ihan sikahyvää pizzaa!
Malmin kotipizzassa, suosittelen.
Woodstock pizzeria Canberrassa loppuvuodesta 2006, valitettavasti ei taida enää olla toiminnassa. Pizzat oli tarjolla horoskooppimerkkien mukaan (siis tietysti sai ottaa mitä tahtoi 😄), ja meni kyllä just nappiin. Pizzat oli paistettu metallivuoissa, olivat maukkaita, ihanan rapeita ja rasvaisia, enkä ole missään törmännyt läheskään samanlaisiin!
MISSÄ OLET SATTUNUT MATKUSTELEMAAN -lanka.
Tikkurilan rautatieasema, 2, kerros vuonna 2015. Maksoi 18e, mutta olisi siitä voinut enemmänkin maksaa.