Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
En ole käynyt Italiassa, joten sieltä ei ole kokemuksia. Helsingissä maukkain on ollut Forza-ravintolassa. Espoolaisen Edvinin kehutut pizzat aion kokeilla kesän aikana.
Olin käymässä Joensuussa kk sitten ja pizza Express siltakadulla oli paras siellä olleista paikoista.Reilusti kaikkea hintaan nähden ja se maku..Oli voittanut kaikki pizza paikat omalla kebab reseptillä.
Ravintola Rivolissa Albertinkadulla Helsingissä. Vaikka tästä on jo mennyt muutama vuosikymmen, niin edelleenkään ei ole voittanutta eteeni tullut. Punainen Hattu ja ravintola Il Treno Kaivokadulla aikanaan ylsivät lähes samaan tasoon.
Siellä mistä tilaan pizzani joka kerta eli Pizzeria Marry Dian Lahdessa! Pizzat ja kebabit aivan eri kalibeeria ja makuisia kuin missään muualla.
Etelä-Toscanassa jossain pikkukylässä jonka nimeä en nyt muista. Niin vilkas matkailukohde se oli, että kylän turisti-infossakaan ei kukaan puhunut englantia.
Mutta se pizza - oijoijoijoi. Äärimmäisen hyvä Salsiccia-pizza!
Samassa ravintolassa illallisella olen myös saanyt elämäni parhaan grillatun karitsan kareen.
Linnatuulessa Hämeenlinnassa! Tosin siitä on jo aikaa, enkä tiedä nykyisestä tilanteesta siellä.
Uusikaupunki Kirsta silloin ennen vanhaan, Isokari oli pitsa, kylmäsavulohta, bearnaiskastike, katkaravut, punasipulia ja tuoretta tilliä mutta nyt sitten itse joudun tekemään tätä ihanuutta.
Jyväskylässä oli Hurti-Ukko ja nyt on ollut suosikkimesta toi Maria. Jos pakko valita pakste niin se on ehdottomasti Grandiosat. muista ensi kuumentaa pelti ja siten lätty siihen. Mitä olisi maailma ilman pitsaa,,, ihan parasta. Löysin uutuunena curry tahankin hiljattain, jalapenot jne..
Vierailija kirjoitti:
Uusikaupunki Kirsta silloin ennen vanhaan, Isokari oli pitsa, kylmäsavulohta, bearnaiskastike, katkaravut, punasipulia ja tuoretta tilliä mutta nyt sitten itse joudun tekemään tätä ihanuutta.
Ylpeukutin pizzatäytteitä
Riviera Rauma.80 luvun alussa ensimmäistä kertaa.sen jälkeen käyty aina kun sielläpäin liikutaan.aina olen tilannut operan. Myös alkusalaatti tosi maukas.ei ole muualla suomessa tullut lähellekään yhtä hyvää vastaan.
Oulussa. Montakin loistavaa paikkaa. Rovaniemellä syönyt myös kerran tosi hyvän. Jostain kumman syystä PK-seudulla ei olla ikinä osattu, ei ennen eikä nykyään. Burgereita onneksi osaavat kyhätä.
Roomassa ihanan seuralaisen kanssa. Se antoi vieläkin enempi makua pizzaan.
Lestijärven Parilassa