Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Vierailija kirjoitti:
Aika paha… Italiassa nyt ilman muuta, mutta missä siellä.. hmm.. Livornossa ainakin oli tosi hyvää. En kyllä muista paikan nimeä, mutta ihan perus paikallisen väen suosima pizzeria oli kyseessä. Ei siis mikään turistipaikka (noissa pizzat usein on aika kamalia, Suomessakin on paremmat pizzat monesti). 90-luvulla Lido di Jesolossa oli kylläkin hyvä pizzapaikka ihan turistialueellakin.
Pakko korjata vielä! Muistin pizzeria Sorbillon Napolissa! Se taitaa kyllä sittenkin viedä voiton.
Pizzeria Brandi Napolissa. Pizza Margherita on keksitty siellä vuonna 1889 ja hyvää oli.
AP:n pitsahan on kuin illallinen:
Kalaruoka, liharuoka ja jalkiruoka. Alkupala/keitto vaan puuttuu. Yecch!
Cafe Mellsten Espoossa Haukilahden uimarannalla. Olen 'etsinyt' parempaa sitä löytämättä. Tänään kävin siellä taas. Paikka ei ole mikään edullinen, mutta raaka-aineet ovat parasta ja lopputulos sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Turku, ravintola Niska. Ihan mielettömät pizzat.
Tämä!
Toinen huippu Heineken House Naantalissa.
Järvenperän ravintola Espoossa, törkeän hyvät pizzat!
Oulussa Heinäpään asukastuvalla.
Yksi ainoa pitsa maan päällä on ollut hyvää missä oikeasta jauhelihasta tehty kastike eikä paljoa juustoa ihan ohut pohja ja kuiva tehty tuoreena ja mistään ei ikinä ole sellaista enää saatu eikä enää edes syödä muita kuin itse tehtyjä uunissa.Ei kiitos . Maustetaan itse omat ja tehdään.
Kontulan Pizzeria Chavilandissa jossa pizzat maksoi 5 euroa.
Kotona.
Karvakäsille rahanvienti on loppu.
Keravan kebab-pitseria oli ok yllätys joku vuosi sitten. Hyvä maku ja oikean juomankin sai ostettua.
Mamma Rosa Runeberginkadulla, hki.
En tiä onko nyt paras mutta söin Luostolla Lapland Hotelsissa porosalami vuohenvuoristojuustoa ja rucolaa. Oli kyllä hyvää.
Italialaisten kojulla kansainvälisillä markkinoilla.
Vantaan Tikkurilassa.
Ravintola Zilla.