Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Länsi-Berliinissä Italialaisessa pitseriassa v. 1988
Mun miesystävän tekemänä. Parasta kun on tunne mukana.
Roomassa Santa Maria Maggioren kulmilla pienessä nurkkaravintolassa - taivaallista! Suomessa Skifferissä Hangossa. Tai sen nimihän on liuska..
Puotilan huumeruiskujen vaihtopisteellä Itäkeskus siellä varastettu tavara vaihtaa omistajaa myös ruoka ja Kontulan narkkarit käy syömässä diakonian ruokaa. Ompa helluntailaisia ja romaneja seassa mutta muita ja paljon.
Siuntiossa niin parhaat pizzat,että niitä tulijaisiksi piti viedä.En tiiä nykyään,hyvää se oli..
Suomessa parhaat olen syönyt Napolissa Tre. Italiassa Gardone Rivierra Sans Suoci- ravintolassa kaikkein parhaimmat.
Sorrentossa Italiassa. Huonoin on tasapeli Maltan Vallettan ja Kasnäsin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Roomassa Santa Maria Maggioren kulmilla pienessä nurkkaravintolassa - taivaallista!
Muistuisko yhtään tarkempaa sijainnista? Majoitun seuraavalla reissulla ihan lähelle.
Mies kehui ainakin, että perjaina itse tekemäni pizza oli parasta koskaan syömäänsä. Oli se minunkin mielestäni poikkeuksellisen hyvää... Joko tämä omatekemä tai sitten 1970-luvulla Dennis, Turku, ihan perus-Margarita oli todella hyvää!
Kreikassa, ja USA:ssa, tarkemmin sanottuna New Yorkissa.
Italiassa ollut huonoimmat pizzat.
Italiassa. Monilla työmatkoilla euroopassa saattanut vain todeta että Italiassa se osataan keskimäärin parhaiten.
Lapissa pienessä kellaripitzeriassa, pitsa oli nimeltään poropitsa.(Levillä)
Parasta on vaikea poimia monen hyvän joukosta, mutta kamalin oli ylivoimaisesti Pizzeria Rojda, Oulaisissa. Siihen läävään en astu toista kertaa en koskaan en milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
New Yorkissa, pizzeria oli lähellä Time squarea
Johns tms.?
Siis en ymmärrä tätä pizzan syöntiä. Nehän haisevat aivan järkyttävän pahoille, sille samalle kuin aamusta iltaan kengissä muhinut hikinen sukka. Mä en ole kertaakaan saanut syötyä pizzaa kokonaan. Oon pian 40v ja pizza on yks niistä painajaisista jota toivoo että ei koskaan joutuisi syömään...
Lemon, Orange and Lime, Maltalla.