Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Kotona. :D Ihan itsetehtynä. Saapahan ainakin mieleistään.
Moni on pettynyt Italiassa pizzaan. Ei se automaattisesti ole siellä parasta. Olen syönyt parempaa pizzaa monessa maassa eri puolilla maailmaa kuin Italiassa.
DrT kirjoitti:
Niska, Maarianhamina ja taitaa löytyä Turusta ja näinkö Vaasassa myös?
Ja Helsingistä löytyy myös.
Ravintolassa. Ihan kunnon ravintolassa enkä missään abceellä.
Pizzariumin roomalaiset palapizzat. Harmi, että sitä saa enää Helsingistä. Tampereella söin silloin, kun se muutama vuosi sitten siellä oli.
Monacossa, en muista paikan nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Moni on pettynyt Italiassa pizzaan. Ei se automaattisesti ole siellä parasta. Olen syönyt parempaa pizzaa monessa maassa eri puolilla maailmaa kuin Italiassa.
Olen syönyt pizzaa monissa paikoissa italiassa ja ei ne sen kummosempia ole olleet kuin muualla maailmassa, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Yhdessä pohjois-italialaisessa pizzeriassa maku oli 10/10, kun muut lähinnä 5/10.
PitsaRium oli kyl maaginen! Tuhos kaikki italialaiset pitsat iha 100-0
Pizzeria Vesuvio, Oulu 1980-luku, Pizzeria Napoli, Oulu 1998. Pizzeria Casa, Närpiö 2016. Kolme parhaimmin mieleenjäänyttä 40 vuoden kokemuksella.
Ei ole sellaisesta kokemusta. Olen syönyt kaupan ja pizzerioiden pizzoja.
Hah hah! Yllättävän suuri osa ei ole rohjennut tilata pitsaa siitä lähitienoonsa kebabpizzeriasta ja luulevat että jossakin toisaalla syöty pitsa on parasta mitä maailma tarjoaa.
Todellisuudessa ne kebabpizzerioiden pitsat, ei ole kovin suurta väliä minkä niistä mestoista valitset ja kyllä he osaavat asiakaspalvelun suomeksi, on parasta just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pizzariumin roomalaiset palapizzat. Harmi, että sitä saa enää Helsingistä. Tampereella söin silloin, kun se muutama vuosi sitten siellä oli.
Pizzarium takas Tampereelle
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzassa! Ennen siellä oli kaksi lohipizzaa, kumpikin aivan sairaan hyviä. Penteleen norskit poistivat valikoimista...
Lohilankku oli kyllä loistava! Vähän erilainen pizza, kun sellaista teki mieli.
15 vuotta sitten Canberrassa Woodstock nimisessä pizzeriassa jota ei enää ole :(
Omasta grillistä olen kyllä saanut parhaan makuisen pizzan, mutta, jos nyt tavintolaa mietin, niin Pariisissa.
Kaikki pizzat on olleet parhaita
Vierailija kirjoitti:
80 luvulla Donatellossa, Sturenkatu, H:ki
Napolissa, ravintolan nimi Il Pomodorino. Oli aito, yksinkertainen pizza, paljon pienempi kuin meillä Suomessa. Ravintola oli tupaten täynnä paikallisia.