Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä osta näitä kosmetiikkatuotteita!

Vierailija
10.07.2014 |

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:59"]

Kynsienlaittoon hurahtanut avautuu ihmetellen tämän ketjun Mavala-Lumene-suosiota.

Omien havaintojeni perusteella taitaa olla vähän niin, että Mavalasta tai Lumenesta ei tykkää enää juuri kukaan, joka on vähänkään parempaan koskenut. Minulla on monen sadan lakan kokoelmassa noin 250 OPIa ja noin 300 muuta salonkimerkkilakkaa ja joitakin satunnaisia hyviä halppislakkoja, mutta ei enää yhtäkään Mavalaa, Lumenea tai Maybellinea. Eikä tule. Kun en enää osta paskaa sen vuoksi, että halvalla saa tai millään muullakaan verukkeella, niin on enemmän rahaa satsata laatuun.

[/quote]

Mä olen myös kynsien laittoon hurahtanut kynsilakkojen suurkuluttaja. Pulloja on nurkissa toista sataa. Omat lakkasuosikkini ovat Sephoraa ja Mavalaa. Lumenea ja Maybellineä en osta. Opissa ja Essiessä mulle on osunut aivan luvattoman paljon maanantaikappaleita (ei peitä, ei levity kunnolla), joten niitä vältän, ellei kohdalle osu aivan loistavaa värisävyä. Niissä ei kestävyys minun kokemukseni mukaan poikkea mitenkään esim. Mavalasta.

Vierailija
22/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksin uudistettu itseruskettava!

Aivan järkyttävä pettymys.

Aine ei levity ollenkaan!!, vielä pahempi haju, outo koostumus jne.

Harmi että täytyi loistava tuote uudistaa aivan älyttömän paskaksi töhnäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään absoluuttisen hyviä tai huonoja tuotteita ei ole olemassakaan. On vain eri tarpeisiin ja erilaiselle iholle/hiuksille jne. sopivia tuotteita. Mikä sopii yhdelle, voi olla ihan susi toiselle. Sen vuoksi auttaisi, jos kertoisitte tuotteita morkatessanne siitä, minkälaiseen tarpeeseen olisitte sen toivoneet toimivan (rasvaiset hiukset, kuiva iho tms.)

Vierailija
24/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 13:59"]

Mikä kynsilakassa sitten on minulle tärkeää?

No ensinnäkin hyvä laatu, lakan pitää peittää viimeistään toisella kerroksella ja levittyä helposti ja tasaisesti. (poikkeuksena toki ranskalais-, päällys- ja glitterlakat)

Kohtuullinen kuivumisaika.

Vähintään 3-free koostumus.

Pullokoko mielellään 10 milliä tai yli, ettei lopu heti kesken tai että hinta milliä kohden pysyy kohtuullisena.

Suti ei saa hasottaa eikä raidoittaa lakkaa, ja mielellään sopivan leveä, ja korkista pitää saada hyvä, vakaa ote. (liian pieni tai vääränmuotoinen korkki = huono ote)

Pitkä kesto, sillä joskus on tarpeen pitää samaa lakkaa viikon.

Hyvä värisävy, ja koska käytän mielellään muitakin kuin punaista ja ruskeaa, niin tämä jo yksistään rajaa joitakin merkkejä ulos.

[/quote]

Pakko nyt vähän puolustaa Mavalaa, koska koen sen hinta-laatusuhteeltaan ylivoimaiseksi.

Mavalan lakat nimenomaan peittää hyvin. Luonnollisemmissa väreissä riittää jopa yksi kerros, kirkkaammissa kaksi. Täytyy vain laittaa tarpeeksi lakkaa kerralla, jolloin se yleensä leviää itsestään tasaisesti.

Täydelliseen kuivumiseen vierähtää kyllä hetki, mutta sitä voi edesauttaa esim. hiustenkuivaimella.

Mavalan lakat ovat koostumukseltaan 5-free.

Pakko kysyä, että jos on lakkoja enemmän kuin päiviä vuodessa, niin miksi pullojen pitäisi olla suurikokoisia? Useimmat kynsilakat pitäisi kuitenkin käyttää kahden vuoden sisään, joten eihän niitä mitenkään ehdi käyttämään. Ymmärtäisin kokoärsytyksen, jos tykkää käyttää muutamaa lakkaa toistuvasti, mutta valtavan lakkakokoelman omistajalla ei luulisi tuota ongelmaa olevan.

Suti voisi olla parempikin, mutta ajaa asiansa. Hintaan nähden ihan hyvä.

Kestää ainakin minulla pitkään.

Värejä on loputtomasti. Kausivärit aivan loistavia.

Lumenen lakat on sen sijaan huonoja. Kolmekaan kerrosta ei tunnu riittävän ja ei sitten eivät kuivu ikinä.

Vierailija
25/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen kulmakynät (tai ainakin se harmaanruskea) uudistettiin muutama kuukausi sitten. Uusi "paranneltu" versio oli todella rasvasen pehmeä, jolla tuli helposti liian tummaa ja suttuista jälkeä. Laitoin palautetta Lumenelle n.2kk sitten ja sieltä vastattiin, että suuren palautemäärän vuoksi kynän koostumus on muutettu takaisin ennalleen, mutta kauppojen hyllyillä saattaa vielä pehmeämmän koostumuksen kyniä olla.

Vierailija
26/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 15:36"]

Pakko nyt vähän puolustaa Mavalaa, koska koen sen hinta-laatusuhteeltaan ylivoimaiseksi.

Mavalan lakat nimenomaan peittää hyvin. Luonnollisemmissa väreissä riittää jopa yksi kerros, kirkkaammissa kaksi. Täytyy vain laittaa tarpeeksi lakkaa kerralla, jolloin se yleensä leviää itsestään tasaisesti.

Täydelliseen kuivumiseen vierähtää kyllä hetki, mutta sitä voi edesauttaa esim. hiustenkuivaimella.

Mavalan lakat ovat koostumukseltaan 5-free.

Pakko kysyä, että jos on lakkoja enemmän kuin päiviä vuodessa, niin miksi pullojen pitäisi olla suurikokoisia? Useimmat kynsilakat pitäisi kuitenkin käyttää kahden vuoden sisään, joten eihän niitä mitenkään ehdi käyttämään. Ymmärtäisin kokoärsytyksen, jos tykkää käyttää muutamaa lakkaa toistuvasti, mutta valtavan lakkakokoelman omistajalla ei luulisi tuota ongelmaa olevan.

Suti voisi olla parempikin, mutta ajaa asiansa. Hintaan nähden ihan hyvä.

Kestää ainakin minulla pitkään.

Värejä on loputtomasti. Kausivärit aivan loistavia.

Lumenen lakat on sen sijaan huonoja. Kolmekaan kerrosta ei tunnu riittävän ja ei sitten eivät kuivu ikinä.

[/quote]

Mavalat ei mulla ainakaan kuivu samana päivänä (kolme kerrosta + aluslakka) ja yöllä jää aina lakanakuviot. Mulla on myös voimakas VNL, joten yhdellä-kahdella kerroksella pärjää ani harvoin. Kaivaako joku oikeasti hiustenkuivainta kuivattaakseen lakat nopeammin :D Ei kuulosta kätevältä. Itse ruttaisin kynnet 100 % varmasti sitä fööniä kaivaessa.

Lakkoja on paljon,koska koostumuksia ja värejä on paljon ja kyllähän ne kuluvat,

jos tekee kynsiä kavereille tai jos vaihtaa lakkaukset parin päivän välein. Jos 5 milliä keskivertoa lakkaa riittää noin 10 lakkauskertaan, niin onhan se nyt aivan liian nopeasti loppu. Jos lakka on aivan todella ihana, miks mä haluaisin sen loppuvan? :D Silloin mielummin 15 ml. Ja taas tuo hintalaatusuhde-perustelu. En osta omia salonkilakkojani Suomesta, jolloin millilitran hinnaksi tulee maksimissaan 0,40 euroa, kun mavalan millilitrahinta on päälle euron. Juuh, kumpihan voittaa :--D

Vierailija
27/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonin tuotteet olivat minulle pettymyksiä. Huulikiilto (joku huulia "turvottava" ) on todella pahasti huulia kuivattava, muiden merkkien kiiltojen kanssa minulla ei ole ollut samaa ongelmaa. Lisäksi Avonin kirsikankukkien tuoksuinen suihkugeeli ja vartalovoide olivat huonoja. Suihkugeeli ei oikein tuntunut pesevän ihoa, ja vartalovoide ei kosteuttanut ihoa kunnolla, lisäksi tuoksu muuttui iholla tunkkaiseksi. Myös avonin kajalit olivat huonoja, liian pehmeitä.

Vierailija
28/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin optical blur-voide ei sopinut sekaiholleni ollenkaan, tuli kauheasti näppyjä.

Vierailija
29/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:37"]

Clarinsin vihreässä kasvovedessä on aivan liian voimakas tuoksu. Harmittaa hylätä melkein täysi puteli, mutta haju häiritsee.

[/quote]

myy kirppiksellä, kaikki ei ole niin herkkiä.

Vierailija
30/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:27"]

Ammattilaiset täällä arvioivat kosmetiikkatuotteita :D

[/quote]

Niin että ammattilaiset käyttää näitä lumeneita ja rimmeleitä ja mitä ikinä sittarissa ja sokkarilla nyt myydäänkään? Juuh minkähän alan ammattilaiset :D

Ammattilaismeikit on vähän vaikeammin saatavissa sitten ja se muutenkin varmaan on vähän lyhyempi ketju se, jos ammattilaiskosmetiikan aiheuttamia pettymyksiä kysytään :D

[/quote]

Oookkei... pettymyksistä en tiedä, mutta sulla ainakin on huumorintaju ja sarkasmin ymmärtäminen hiukan hakusessa...

[/quote]

Sulla taas niiden tuottaminen...

Vierailija
31/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elnettellä myös hajuton hiuslakka olemassa.

Vierailija
32/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei sovi kaikille, senpä takia on typerää kirjoitella tänne mitään. Suositella tai haukkua jotain tuotetta. Sama tuote voi jollekin olla todella hyväja toiselle täyttä kuraa. Ette voi tietää ennenkuin olette itae kokeilleet.

Vierailija
33/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Nivean voiteet on täyttä kuraa, naama kukkii ja kuivalle iholle ei mitkään vartalovoiteet toimi.

Kaikki Lumene, moni jo maininnutkin ongelmat, luomiväreissä ei ole pigmenttiä, ihan turhia edes laittaa, rajauskynät liian kuivia, ei tartu pigmentti, ripsivärit varisee ja/tai sotkee, puuterit on huonoja, meikkivoiteet hapettuu tosi nopeasti ja muuttaa väriä hapettuessaan paljon. Kosteusvoiteet ei imeydy lainkaan.

Vierailija
34/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nivean tuotteissa on pistävän voimakas haju.
- Lorealin manga-ripsari tekee ripsistä paakkuiset.
- Lumene natural code eye dramatizer: surkea lopputulos, aivan sama kuin olisi jättänyt kokonaan ripsarin laittamatta. 
- Loreal bb-voide tekee naamasta oranssin.

Vierailija
35/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:49"]

Meikäläisen bannilistalla on nykyisin kaikki eläinkokeilla testatut.

[/quote]

Sä et ookkaan turhan nirso. Kun ei EU:n alueella saa myydä mitään eläimillä testattua kosmetiikkaa :)

Vierailija
36/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Lumenen Bluebery Curl Mascaraa (vedenkestävää) ja ei voi sanoa muuta kuin, että mitään huonoa sanottavaa siitä ei ole!! 

Vierailija
37/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Lumenen Bluebery Curl Mascaraa (vedenkestävää) ja ei voi sanoa muuta kuin, että mitään huonoa sanottavaa siitä ei ole!! 

Vierailija
38/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen luomivärejä saa hinkata ihan tosissaan, ennen kuin luomilla on väriä. Lumenen vaalein meikkivoide, jossa on tarra "suomalaiselle vaalealle iholle" on minulle aivan liian tumma. Lisäksi saman merkin ripsivärit ovat kaikki älyttömän huonoja. Rimmelin meikkivoiteet aivan hirveitä ainakin omalle sekaiholleni. Dr Hauschan meikkivoide haisee aivan tyrmäävältä, vähän kuin vahakynttilältä tai joltain. 

Paras käyttämäni ripsari on ehdottomasti Max Factorin False Lash Effect vedenkestävänä. Täydellistä meikkivoidetta en ole vielä löytänyt. 

Vierailija
39/166 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:19"]

L'Orealin Mega Volume Miss Manga-ripsari. Ihan absoluuttista kuraa!!! Mitään megavolyymia tuote ei tosiaankaan tarjoa, vaan ainoastaan megasuttuisen- ja klimppisen lopputuloksen. Tykkään kokeilla ripsareita metsästäessäni sitä täydellistä. Aina ei hankintani ole ollut ihan onnistunein, mutta yleensä olen käyttänyt tuotteen loppuun, koska se on ollut ihan ok. Tämä kyseinen ripsari on kuitenkin poikkeus, joka vahvistaa säännön. Käytin kaksi kertaa ja heitin roskiin. Huonoin ripsiväri ikinä. Koko maailmankaikkeudessa.

[/quote]

Hassua, itsellä ihan päinvastainen kokemus, saan tuolla tosi nätit ripset, mut mun omat onkin harvat ja hennot.

[/quote]

joo. Mullakin on nimenomaan harvat ripset ja lopputulos näytti kutakuinkin tältä: http://www.frokenrosa.net/?p=8525  Mielestäni kamalan näköinen lopputulos, mutta ehkä joku tykkää... Nyt kokeilussa Armanin Eyes to kill-mascara, ja siitä tykkään!

Vierailija
40/166 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lancome hypnose ripsari. kuivahti tosi nopeesti jolloin ripset meni aina kököille plus saatavilla ei ole ruskeaa sävyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän