Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä osta näitä kosmetiikkatuotteita!

Vierailija
10.07.2014 |

Listataas kosmetiikkaa, joka on ollut totaalinen virheostos ja pettymys, joka ei tehnyt sitä mitä luvattiin!

Aloitan: Maybellinen Cils Demasq - vedenkestävän silmämeikinpoistoaine on ihan sysipaskaa! Minulla on aiemmin ollut Nivean vastaavaa, nyt ostin tuota Maybellinea tarjouksesta, mutta ei olisi kannattanut. Kyseessä on siis aine, jossa pullossa kaksi eriväristä nestettä sekoitetaan ravistamalla ja tuon seoksen pitäisi poistaa vedenkestävä meikki vaivattomasti. Sitä tuote ei vaan tee, vaan pitää tuhtoa ja hangata ihan hemmetisti, ja siltikin ainetta tarvitaan kolme kertaa niin paljon kuin tuota Niveaa. Surkea tuote, älkää ostako!

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianin Mousse Forte, muotovaahto, jonka pitäisi saada hiukset näyttämään paksummilta. Ei toimi ainakaan minulta. Föönauksen jälkeen hiukset menee edelleen pitkin päätä. Hiuslaatuni on tyypillinen suomalainen ohuehko. Paremmin toimii ihan tavallinen muutaman euron marketvaahto.

Vierailija
2/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:52"]

Maybelinen BB-voide

alkuun vaikutti tosi hyvältä, mutta jo muutaman päivän käytön jälkeen ihohuokoset tukossa ja naama täynnä pieniä ja kivuliaita finnejä. iho meni ihan hirveeseen kuntoon.

[/quote]

New Dream Maybellinen Pure BB-voide rasvoittuvalle iholle (sisältää salisyylihappoa 2 %) on minun rasvoittuvalle iholleni ainakin täydellinen. Tästä käytän medium sävyä, vaikka usein ostan vaaleimmasta päästä meikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:48"]Garnierin bb-voide sekaiholle, jättää ihon hirveän rasvaiseksi ja laikukkaaksi.

Lumenen kulmakynät, rasvaisia!

Body shopin kulmakynä ei tartu ollenkaan, on niin öljyinen

Rimmelin maskarat, hirveää paskaa.

[/quote]

Mullakin Garnierin BB-voide jätti ihon rasvaseks ja laikukkaaksi. Mulla oli vaalea sävy mikä oli TOSI tummaa! En muista oliko sekaiholle.

Mulla on käytössä Lumenen kulmakynä ja se on ihan paras! Välillä laitan sen jääkaappiin jähmettymään, kun terottaessa se jotenkin alkaa menemään löysäksi. :D

[/quote]

Lumenen kulmakynä on huippu.

Ja jep. garnierin bb voide on kauheeta. Ja vaalein sävy ihan todella tumma.

[/quote]

Minulle Garnierin BB-voide on sopinut, sävy vaalein, rasvoittuva iho, värivirheitä peitettävänä.

Vierailija
4/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

We Care Iconin vartalovoi löyhkää niin voimakkaalle, että oli pakko pestä samantien pois kun meinasi päänsäryn pukata.

Vierailija
5/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 00:28"]

Vichyn dermablend, maksoin tuotteesta paljon ja odotin suuria joten pettymys oli suuri. Ei pysy rasvoittuvalla ihollani yhtään ja jättää ihon tosi epätasaiseksi ja rumaksi.

[/quote]

Minä olen tyytyväien Vichyn dermablendiin.Tämän levitykseen tarvitsee tosin meikkisienen, muuten ei leviä hyvin ja tarpeeksi ohuesti. Käytän sitä syksyn ja talven aikana, kesällä ja kevääällä käytän BB-voiteita, nyt maybellinen rasvoittuvan ihon voidtta.

Vierailija
6/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal ja Maybelline lykkäävät joka vuosi uuden meikkivoiteen markkinoille. Samaa surkeaa tököttiä eri nimellä ja purkilla. Sen jälkeen kun löysin diorskin forever meikkipuuterivoiteen, joka istuu täydellisesti, ei tarvitse noista muista välittää. Itselläni vaativa sekaiho, joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
7/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tykkään Max Factorin tuotteista, mutta toi hypetetty 2000 Calorie maskara on molemmilla ostokerroilla kuivahtanut todella äkkiä, hassua, kun mulla ei ole mikään maskara ikinä kuivahtanut vaikka jotkut niistä on vuosia pyörineet meikkipussissani (yäk, en sentään käytä niitä, mutta jostain syystä niitä pitää hautoa ikuisuus ennen kuin voi linkasta roskiin ;D)

Vierailija
8/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen tuotteen tarkkaa nimeä, mutta se on Maybellinen bb-voide, valkoinen tuubi jossa liila korkki.. Se on valkoista kämmenellä ja siinä on jotain pigmenttirakeita.. Siis miten kukaan voi käyttää sitä? Se oli ihan helvetin tummaa ja mun lärvi oli ihan laikukas ja punertava nakkinaama!! Ja maksoi varmaan 17e.. Paska tuote. 

Vierailija
9/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yleensä mitään Lumenea vastaan, mutta se Natural Coden "dual booster" missä on olevinaan kaksi erilaista efektiä oli kyllä todella toimimaton. Toisella asetuksella sitä tököttiä tulee harjaan enemmän, toisella vähemmän, mutta ei se siitä parane kun itse harja on huono ja väri sottaavaa ja varisevaa. Toisella asetuksella tulee vain vähän hitaammin se sama sottainen lopputulos joka pian alkaa varista poskille.

Vierailija
10/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:23"]

Maybelline Fit Me -meikkivoide.

Oma iho reagoi tähän todella voimakkaasti - muuttui öljyiseksi ja epäpuhtaaksi, jätti ihon ruman näköiseksi. En suosittelisi. Ei ollut onneksi kovin kallista.

[/quote]

Sama täällä, ihoni on kuiva sekaiho. Sävy (vaalein) muuttui likaisenoranssiksi päivän mittaan.

Vierailija
11/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:11"]

Nivea suihkukosteusvoide, In shower body milk tms. Mikä äly tässä oli? Huuhdellaan iholta suihkussa ja se jotenkin aktivoituu sitten. Ainakin se aktivoi suihkun lattian ja jalat aivan sairaan liukkaiksi. Tosi vaarallista, kun ei oikein tunnu liukenevan veteen. Lisäksi vedenkulutus on tämän tuotteen kanssa hurja. Mitä meille seuraavaksi yritetään myydä, suihkukosteusvoiteen pesuaine[/quote]

Joo tää on kyllä jo oikeesti vaarallista kamaa, lattiat sai jynssätä kunnolla tän käytön jälkeen ettei kelleen olis käynyt köpelösti :D Ihan uskomattoman typerä idea kyllä, näytepussin verran tota kokeilin ja jätti nahkan tosi rasvaisen ja äklön tuntuiseksi.

Vierailija
12/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Lumenen valokynä ja Klippoteket-kuivashampoo ovat meikkipussini käytetyimmät tuotteet, tykkään tosi paljon.

Mulle pettymys on ollut YSL-valokynä, Lorealin ja Maybellinen kynsilakat ja Lancomen sekä Lumenen luomivärit.

Tosin pettymyksiä on viime aikoina tullut harvemmin vastaan, koska olen löytänyt luottotuotteet (vuosien kokeilujen jälkeen).

Vierailija
13/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kalliit brändituotteet ovat laaduttomia. 

Chanelin ja Diorin kynsilakat eivät pysy kynsissä, mikä on suht huono juttu.

Lancomen 1 minute blur on turha tuote eikä toimi lainkaan. (Halpisversio l. Garnier on jopa parempi - samaa L'Oreal-brändiä ovat.)

Kalliit seerumit, joka ikinen - turhia. Lumenen Time Freeze pesee luksussisarensa mennen tullen.

Lancomelta en ole löytänyt ainuttakaan hyvää tuotetta. 

YSL:n huulilakka on pahanmakuista, kallista, huonosti pysyvää huulikiiltoa.

Vierailija
14/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:27"]

Ammattilaiset täällä arvioivat kosmetiikkatuotteita :D

[/quote]

Niin että ammattilaiset käyttää näitä lumeneita ja rimmeleitä ja mitä ikinä sittarissa ja sokkarilla nyt myydäänkään? Juuh minkähän alan ammattilaiset :D

Ammattilaismeikit on vähän vaikeammin saatavissa sitten ja se muutenkin varmaan on vähän lyhyempi ketju se, jos ammattilaiskosmetiikan aiheuttamia pettymyksiä kysytään :D

[/quote]

Oookkei... pettymyksistä en tiedä, mutta sulla ainakin on huumorintaju ja sarkasmin ymmärtäminen hiukan hakusessa...

Vierailija
15/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 02:12"]

Klippotekketin kuivashampoo, aivan järkyttävää paskaa! Jättää hiukset raskaiksi eikä raikasta mitenkään. Haisee aivan järkyttävälle eikä meinaa millään saada hierottua "näkymättömäksi". Never again![/quote]

Ajattelin että ehkä en vaan osaa käyttää tätä oikein, mutta kiva kuulla etten ole ainut joka ei tästä tykkää, noiden edellämainittujen ongelmien lisäksi mun on tosi vaikea saada sitä kunnolla pestyä päästäni pois, joskus kahdenkin shampoopesun jälkeen hiukset on vielä ihan nahkeat. Volyymia sillä kyllä saa loistavasti.

Vierailija
16/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 12:15"]

En muista sen tuotteen tarkkaa nimeä, mutta se on Maybellinen bb-voide, valkoinen tuubi jossa liila korkki.. Se on valkoista kämmenellä ja siinä on jotain pigmenttirakeita.. Siis miten kukaan voi käyttää sitä? Se oli ihan helvetin tummaa ja mun lärvi oli ihan laikukas ja punertava nakkinaama!! Ja maksoi varmaan 17e.. Paska tuote. 

[/quote]

Taitaa olla L'orealin, inhoan sitä itsekin. Ihan kamalaa! Muita pettymyksiä ovat olleet Elnettin hiuslakka, joka toki pitää kiharat hyvin kuosissa mutta haisee ihan partaveden ja kusen sekoitukselle. Ja tosi voimakkaasti vielä, itselläni meni ainakin ilta vähän pilalle kun kokoajan tuntui että haisen pissalle kilometrien päähän :D Myös itselleni nuo Color maskit ovat olleet pettymys, sitä ei vaan saa tasaisesti levitettyä ja näyttää, kun olisi vetänyt jotain hiusmaskaraa/vappuväriä sinne tänne (minulla siis punaiset hiukset ja color maskeista pepper). 

Lumenen tuotteisiin olen ollut tyytyväinen lähes poikkeuksetta, mutta vedenkestävä eyeliner meni ihan pilalle varmaan kuukaudessa. Sen kuukauden se olikin tosi hyvää ja pysyi silmissä ihan uskomattoman hyvin, mutta yhtäkkiä koko putkilo meni jotenkin jumiin ja tuntuu että tuote loppui (enkä tosiaan siis käyttänyt sitä läheskään joka päivä), nyt sillä saa vaan jonkun haalean epätasaisen söherryksen tehtyä. Ei muuten, mutta kyseessä ei kuitenkaan ole ihan niin halpa tuote että joka kuukausi viitsisin uuden ostaa, varsinkaan kun muiden merkkien (muuten tosin huonommat) eyelinerit ovat kestäneet paljon paljon kauemmin. Ja myös Lumenen aiemmin kokeilemani. 

Vierailija
17/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow-silmämeikinpoistoaine: kirveli niin, että ei pystynyt pitämään silmillä niin kauaa että olisi huomannut lähteekö meikit vai ei

Rimmel scandaleyes -maskara (oranssi putkilo): varisi ihan hirveästi! Minulla ei ole mitkään kovin herkät silmät edes, mutta tämä ärsytti ja "väsytti" silmät ja varisi murusia täyteen

Lumene natural code -mascara: ihan onneton, ei tehnyt mitään. Samoin Lumenen Angry birds -mascara oli huono.

Nivean dödöt ärsyttävtä omia kainaloitani, kuivuvat hitaasti, jäävät liimamaiseksi ja kutisevaksi kerrokseksi kainaloihin.

XZ karpalo-kinuski: sekä shampoo että hoitoaine jättivät tukan rasvaisen oloiseksi ja näköiseksi lisutukaksi.

Vierailija
18/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin nyt meni maku L'orealin kaikkiin tuotteisiin. Näin sisäisesti kaunis ihminen sai sieltä mallinsopimuksen. Sisäisellä kauneudella ei ole väliä?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2686930/A-model-fan-Belgian-teen-lands-LOreal-contract-photographed-World-Cup-game.html

Vierailija
19/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmel Saty matte -meikkivoide: ihan luokattoman huono! Ostin jostakin alennuksesta jollakin 5 eurolla tms. ja vaalein sävy muuttui iholla likaisen tunkkaisen ruskeaksi. Lisäksi levitys oli todella hankalaa, joihinkin kasvojen kohtiin tarttui, joihinkin ei millään (esim. nenä), vaan liukui iholta pois ikäänkuin iho olisi hylkinyt voidetta :D

Lumene natural code 2 in 1 (tms.) meikkipuuteri: tämä on usein alennuksessa esim. Anttilassa (jollakin vitosella). On vain todella huono. Ei levity, sen verran mitä saa levittymään, jää kasvoille jotenkin talkkisiksi viiruiksi. Jonkun aikaan levityksen jälkeen kasvot näyttävät sitten jauhoisen talkkisilta ja kohta naama taas jo sitten kiiltääkin. Pari kertaa olen piheyksissäni tämän ostanut ja antanut mahdollisuuden "josko kuitenkin toimis", mutta ei!

Vierailija
20/166 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsienlaittoon hurahtanut avautuu ihmetellen tämän ketjun Mavala-Lumene-suosiota.

Omien havaintojeni perusteella taitaa olla vähän niin, että Mavalasta tai Lumenesta ei tykkää enää juuri kukaan, joka on vähänkään parempaan koskenut. Minulla on monen sadan lakan kokoelmassa noin 250 OPIa ja noin 300 muuta salonkimerkkilakkaa ja joitakin satunnaisia hyviä halppislakkoja, mutta ei enää yhtäkään Mavalaa, Lumenea tai Maybellinea. Eikä tule. Kun en enää osta paskaa sen vuoksi, että halvalla saa tai millään muullakaan verukkeella, niin on enemmän rahaa satsata laatuun.

Mikä kynsilakassa sitten on minulle tärkeää?

No ensinnäkin hyvä laatu, lakan pitää peittää viimeistään toisella kerroksella ja levittyä helposti ja tasaisesti. (poikkeuksena toki ranskalais-, päällys- ja glitterlakat)

Kohtuullinen kuivumisaika.

Vähintään 3-free koostumus.

Pullokoko mielellään 10 milliä tai yli, ettei lopu heti kesken tai että hinta milliä kohden pysyy kohtuullisena.

Suti ei saa hasottaa eikä raidoittaa lakkaa, ja mielellään sopivan leveä, ja korkista pitää saada hyvä, vakaa ote. (liian pieni tai vääränmuotoinen korkki = huono ote)

Pitkä kesto, sillä joskus on tarpeen pitää samaa lakkaa viikon.

Hyvä värisävy, ja koska käytän mielellään muitakin kuin punaista ja ruskeaa, niin tämä jo yksistään rajaa joitakin merkkejä ulos.

En jaksa omistaa mitään viiden millin pulloja, ja jos lakan laatu on heikko, se viisi milliä on äkkiä käytetty. Lakkauksista tulee tällöin kalliita ja vaivalloisia. Mahdollinen hyväkin koostumus jää huomaamatta, jos huono suti aiheuttaa lisähaastetta. (No okei, lumenen suti on kyllä ihan hyvä, mutta haloo, natural code 4,5 milliä?) Toki salonkilakoissakin on omat hutinsa koostumuksien suhteen, mutta ne sudit. Hyvä suti tekee lakasta kuin lakasta niin paljon paremman.

Huomasin joskus kauan sitten, että yksi Lumene, yksi Models Own ja muutama Mavala olivat muuttaneet sävyään itsekseen, vaikka säilytän kyllä kaikki pimeässä. Jo mainittujen aukisaamis-, laatu- ja sutiongelmien lisäksi tuo värisävyn transformaatio oli minulle liikaa ongelmia yhden merkin kohdalle. Kun jollakin merkillä on niin pitkät vikalistat, en voi enää uskoa, että minulle on vain osunut huono tuuri. Kahdesta Lumenesta on hajonnut korkin sutiosa jotenkin niin, että lakka kuivahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi