Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuhosi mun kaikki taimet

Vierailija
06.07.2021 |

Me ollaan kaksikymmentä vuotta sitten tehty työnjako sekä kodin että pihan hoitamisen suhteen. Ja se on toiminut. Mä saan harrastaa puutarhassa taimien kasvatusta, ja hoidan ne myös itse. Nyt tänään tuo hel*etin mies meni ja sohotti paineella kaikki mun taimet "auttaakseen". Paineella sohotti kaikki pölyttyneet kukat irti, kun piti kastella. Antoi vedet myös juurille, koska ei kasteluaukkoja löytänyt = älynnyt etsiä.
Näin kun tuota teki, ja käskin lopettamaan. Ei lopettanut vaan sohotti sillä vesisuihkulla kukkia päin.
MÄ NIIN VIHAAN TUOTA IHMISTÄ. Koko kevään esikasvatus, koko kesän kasvatus ja huolellinen hoito on mennyt hukkaan. Tuo stn tuhosi kaiken. Mä otan avioeron.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit ottaa edes kuvia muistoksi kullistasi ennen huuhtomista?

Vierailija
2/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään rakasta miestäsi. Miksi kiusaatte toisianne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan niin huono kuin yleensä, mutta aika huono kumminkin.

Vierailija
4/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään rakasta miestäsi. Miksi kiusaatte toisianne?

No kyllä on rakkaus koetuksella. Koskaan ei ole noihin koskenut, ja nyt, kun ne on erittäin upeat ja paljon kukkia, niin se SAA*ANA menee ja tuhoaa ne. Kerrankin, näin korona-aikaan, mulla oli aikaa niitä huolella hoitaa. Inhoan tuota ihmistä juuri nyt enemmän kuin mitään. ap

Vierailija
5/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattele sä vaan omaa puutarhaasi.

t. ruiskumies

Vierailija
6/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattele sä vaan omaa puutarhaasi.

t. ruiskumies

On sullakin vaikeaa. Osanottoni.

Vierailija
7/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto taitaa vedellä viimeisiään? Meillä sujui myös aikoinaan miehen kanssa hyvin yhteistyö myös pihanhoidossa. Kerran sitten mies niitti liljapenkkini, muka epähuomiossa. Liljat oli kasvaneet samalla alueella koko sen ajan, kun olemme asuneet tässä talossa.

Se oli selvä merkki siitä, että minun tarpeitani ei enää oteta huomioon.

Vierailija
8/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika ne on vaan kasveja ja kasvavat ihan itsestään. Ens vuonna sitten uudestaan.

Vierailija
9/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika ne on vaan kasveja ja kasvavat ihan itsestään. Ens vuonna sitten uudestaan.

Ei. Ei ne ole vain kasveja, eivätkä ne kasva itsekseen. Ei kurkut, kesäkurpitsat, tomaatit, paprikat ja muut kasva ihan itsekseen. Ja voi kasvaa, mutta sadon saamiseen vaaditaan työtä. Ja se on mun ainoa ja rakas harrastus. Ja tuo tuhoaa ne. Joo. Ilkeä ihminen. ap

Vierailija
10/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ne ole vain kasveja, eivätkä ne kasva itsekseen. Ei kurkut, kesäkurpitsat, tomaatit, paprikat ja muut kasva ihan itsekseen. Ja voi kasvaa, mutta sadon saamiseen vaaditaan työtä. Ja se on mun ainoa ja rakas harrastus. Ja tuo tuhoaa ne. Joo. Ilkeä ihminen. ap

Sehän halusi vain auttaa. Eikö ajatus ole kuitenkin kaikkein tärkeintä?

Vierailija
11/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miltä hänestä nyt tuntuu. Varmasti harmittaa jopa sinuakin enemmän.

Vierailija
12/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin tähän lähtee mukaan valopäät.

Vierailija
13/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ukko on tuumaillut tapahtuneesta? Onko hänellä suunnitteilla retki puutarhaliikkeeseen korvaavia kukkia/taimia hakemaan?

Vierailija
14/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taimi sä oot mun tarhassani.."

mies53v

Vierailija
15/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mun mies niitti joskus pihalta kasvejani ja ihmetteli suuttumistani ("kavejahan ne vain on"), vaikka kuukausien työ meni yhdellä niitolla.

No vetäisinpä naarmun hänen harrastus auton kylkeen + tein kivan graffitin. Autohan se vain on.

Ois voinut johtaa avioeroon, mut meidän tapauksessa viesti meni perille. Nykyään kysyy, mitä kohtia pihasta ei saa niittää.

Vierailija
16/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin viime kesänä kerran miestä kastelemaan pihan kukat kun oli hellettä monta päivää ja itse olin 2 päivää pois. En tiedä kuinka paljon oli sitä vettä antanut koska KAIKKI kukat mätänivät.

Vierailija
17/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mun mies niitti joskus pihalta kasvejani ja ihmetteli suuttumistani ("kavejahan ne vain on"), vaikka kuukausien työ meni yhdellä niitolla.

No vetäisinpä naarmun hänen harrastus auton kylkeen + tein kivan graffitin. Autohan se vain on.

Ois voinut johtaa avioeroon, mut meidän tapauksessa viesti meni perille. Nykyään kysyy, mitä kohtia pihasta ei saa niittää.

Sitä mä vaan ihmettelen, miksei mulla ole puolisoa, kun Tuommoisillakin vajakeilla on.

Vakka kantensa valitsee, niin sen täytyy olla.

Vierailija
18/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ukko on tuumaillut tapahtuneesta? Onko hänellä suunnitteilla retki puutarhaliikkeeseen korvaavia kukkia/taimia hakemaan?

No eihän tässä olisi ongelmaa, jos uusia saisi kaupasta. Ei noita kukkineita ja pölyttyneitä isoja taimia mistään kaupoista saa. "Ei ymmärtänyt että teki jotain väärin, hän vain halusi auttaa", ja oli sitä mieltä ettei aiheuttanut mitään vahinkoa. Ja paskat. Asiasta ollaan puhuttu 20 vuotta ja tarkoituksella tehty työnjako. Hän ei koske mun taimiin, mä en koske hänen ruusuihin tai muihin. Se on vain ilkeä. ap

Vierailija
19/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota huomiseen ja tarkista sitten todelliset tuhot. Kasvit eivät kaikki ole ihan niin herkkiä kuin  ensi näkemältä uskoisi. 

Vierailija
20/40 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyysin viime kesänä kerran miestä kastelemaan pihan kukat kun oli hellettä monta päivää ja itse olin 2 päivää pois. En tiedä kuinka paljon oli sitä vettä antanut koska KAIKKI kukat mätänivät.

:---D LOL!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi