Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä naisen pitää näyttää <3

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:23"]

Kuvissa on vain pari liian laihaa. Läskikasat joiden painosta mainitseminen on rasismia täällä taas kommentoivat. Kumma että hoikkia saa haukkua.

[/quote]

Ketjussa on huomautettu, että sekä liiallinen laihuus että lihavuus voi olla sairaalloista,  ja toki myös epämiellyttävää katseltavaa. 

Vierailija
42/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:21"]

Hienoa. Sinäkin olet etova meidän mielessämme. Win-win situation.

T:Nainen

[/quote]

Voi hellanlettas. Loukkasinko tunteitasi? En minä ole yhtään sen huonompi ihminen kuin se joka ei pidä laihoista naisista tai parrakkaista miehistä. Minkä minä sille voin, että pidän laihoja naisia seksikkäämpänä kuin lihavia. 

Onko se jotenkin sinun elämästäsi pois, jos minä en pidä lihavista ihmisistä? Ja ps. Minulle on ihan sama pitääkö joku minua etovana. Jos joku pitää minua rumana niin enhän minä sille helvetti mitään voi, antaa hänen pitää. 

[/quote]

Et todellakaan loukannut, hauska olet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ettei AP:lla ole kauheita vaatimuksia naisen vartalon suhteen, tarvii vaan syödä tosi vähän, mutta ei tarvii treenata. Huh!

Vierailija
44/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:33"]

[/quote]

Mutta silti otit itseesi? En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi on tuomittavaa sanoa, että ei pidä lihavista naisista, mutta laihoista valittaminen on hyväksyttävää. Toisaalta, eipä minua kiinnosta jos joku ei pidä mielipiteestäni, sillä eipä muiden mielipiteillä ole minulle mitään väliä, ainakaan tässä asiassa. Minä pidän laihoista naisista, sillä selvä. Saan sanoa, että lihavat ovat mielestäni etovia.

Vierailija
45/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:33"]

[/quote]

Mutta silti otit itseesi? En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi on tuomittavaa sanoa, että ei pidä lihavista naisista, mutta laihoista valittaminen on hyväksyttävää. Toisaalta, eipä minua kiinnosta jos joku ei pidä mielipiteestäni, sillä eipä muiden mielipiteillä ole minulle mitään väliä, ainakaan tässä asiassa. Minä pidän laihoista naisista, sillä selvä. Saan sanoa, että lihavat ovat mielestäni etovia.

[/quote]

Kumpikohan meistä otti itseensä..? Relax ;)

Vierailija
46/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:29"]

Se on kumma että lihavia ei saa haukkua, mutta laihoja saa niin paljon kuin sielu sietää? Hoikillahan ei ole tunteita? Ajatelkaa että jotkut vain ovat luonnostaan todella hoikkia eivät mahda sille mitään.

[/quote] 

No ainakin tällä palstalla lihavia haukutaan paljon enemmän kuin laihoja...

Vierailija
47/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miley Curys on kasvoiltaa kaunein nainen minkä tiedän.

T.Mies

Vierailija
48/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla juuri sen näköinen kuin on. Ulkonäköön liittyvä haukkuminen ja arvostelu on todella säälittävää saastaa. Ulkonäköpaineita luodaan jo aivan pikkutytöille, ja pojillekin. Tällä hetkellä pitäisi näyttää sporttiselta, tytölläkin olla sixpack, puhumattakaan pojista. Hetki sitten taas luurangonlaihuus oli naisilla ihanteella, miehillä tuo lihaksikkuus on nyt hyvän aikaa pysynyt ihannelistan ykkösenä. 

Nämä ihanteet riippuvat kulttuurista paljon, jossain päin pidetään lihavaa naista ihanteena, varmaan se perinteisin ihanne, löytyy jo esihistorialliselta ajalta veistoksista yms. hedelmällisyyteen kai liittyy. Jossain lihavat miehet ovat suosiossa, kun antaa kuvan varakkuudesta yms... 

Siis lopettakaa ulkonäön arvostelu, naisillahan tämä yleisempää on, toisaalta taas mies voi satuttaa naista pahasti kun sanoo ajattelemattomasti naisen ulkonäöstä. 

Näin miehenä minä voin sanoa, että jokainen nainen on kaunis ja haluttava, toiset miehet tykkäävät langanlaihoista, toiset (kuten allekirjoittanut) muhkeammista muodoista, toiset pitävät pienistä rinnoista, toiset keskikokoisista, kolmannet isoista. Samoin perseistä, on mielipiteitä laidasta laitaan omassa tuttavapiirissänikin siitä, millainen on "hyvä" perse naisella. Olette naiset ihania, älkää antako ulkonäköpaineiden tulla tiellenne!

Vierailija
49/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 08:09"]

Jokainen saa olla juuri sen näköinen kuin on. Ulkonäköön liittyvä haukkuminen ja arvostelu on todella säälittävää saastaa. Ulkonäköpaineita luodaan jo aivan pikkutytöille, ja pojillekin. Tällä hetkellä pitäisi näyttää sporttiselta, tytölläkin olla sixpack, puhumattakaan pojista. Hetki sitten taas luurangonlaihuus oli naisilla ihanteella, miehillä tuo lihaksikkuus on nyt hyvän aikaa pysynyt ihannelistan ykkösenä. 

Nämä ihanteet riippuvat kulttuurista paljon, jossain päin pidetään lihavaa naista ihanteena, varmaan se perinteisin ihanne, löytyy jo esihistorialliselta ajalta veistoksista yms. hedelmällisyyteen kai liittyy. Jossain lihavat miehet ovat suosiossa, kun antaa kuvan varakkuudesta yms... 

Siis lopettakaa ulkonäön arvostelu, naisillahan tämä yleisempää on, toisaalta taas mies voi satuttaa naista pahasti kun sanoo ajattelemattomasti naisen ulkonäöstä. 

Näin miehenä minä voin sanoa, että jokainen nainen on kaunis ja haluttava, toiset miehet tykkäävät langanlaihoista, toiset (kuten allekirjoittanut) muhkeammista muodoista, toiset pitävät pienistä rinnoista, toiset keskikokoisista, kolmannet isoista. Samoin perseistä, on mielipiteitä laidasta laitaan omassa tuttavapiirissänikin siitä, millainen on "hyvä" perse naisella. Olette naiset ihania, älkää antako ulkonäköpaineiden tulla tiellenne!

[/quote]

On naurettavaa sanoa, että jokainen nainen olisi kaunis ja haluttava. Ei ole. Olen toisaalta samaa mieltä kanssasi, mutta kaikista parasta olisi, kun kukaan ei välittäisi paskaakaan muiden mielipiteistä vaan olisi tyytyväinen itseensä, sillä oma mielipide on ainoa jolle jotakin pystyy tekemään.

Vierailija
50/53 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denise Richarsilla ainakin tuossa kuvassa näyttää olevan suunnattoman kokoinen pää muuhun kroppaan verrattuna. Tosi hottia...

Vierailija
52/53 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:29"]

Se on kumma että lihavia ei saa haukkua, mutta laihoja saa niin paljon kuin sielu sietää? Hoikillahan ei ole tunteita? Ajatelkaa että jotkut vain ovat luonnostaan todella hoikkia eivät mahda sille mitään.

[/quote]

samaa mieltä. Itse olen ollut aina hoikka ja suunnilleen samanpainoinen, mutta kontrasti lisääntyy, kun kaikki tutut lihovat ja itse en.

Aina joku kommentoi, että sinä se vaan laihdut ja laihdut: seuraavalle sanon, että ikävä kyllä sinusta ei voi sanoa samaa:)))

jokainen olkoon sellainen kuin haluaa.

Vierailija
53/53 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi