Tältä naisen pitää näyttää <3
Kommentit (53)
Antaa todella tervettä kuvaa kantaa tuollaista määrää ylipainoa! Nämä kuvien naiset varmasti syövät päivässä AINAKIN 500kcal. Kauheaa mässäilyä! Hyi!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:33"]
Muut paitsi Tara Reid ovat ihan terveen ja hyvän sekä sopivalla tavalla hoikan näköisiä. Tara Reid sen sijaan näytti hieman anorektiselta lantiolta ja reisistä. T. Kolmekymppinen nainen Stadista
[/quote]
Toi Rachel Zoe on kyllä järkyttävän laiha. Ei ole terveen näköinen mistään kohtaa. Siinä sarjassa näki hyvin kuinka peitteli laihuuttaan isoilla vaatteilla. Mietis nyt.
Tara Reid on kauhea laihaläski. Salille siitä!
"Tara Reid näytti HIEMAN anorektiselta" ???? :D
Hyvänen aika, se nainen on sairaalloisen laiha! Ei vastaa enää mitään kauneusihannetta kuten ei sairaalloisen lihavakaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:48"]
Hyvänen aika, se nainen on sairaalloisen laiha! Ei vastaa enää mitään kauneusihannetta kuten ei sairaalloisen lihavakaan.
[/quote]
Ei ole laiha, on laihaläski eli enemmin lihava kuin oikeasti laiha.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mene hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En vaivaudu edes kommentoimaan tuota linkkiä, toivottavasti provoilet....
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä? Noinhan toi menee, mitä ajat takaa? Oletko lihava ja katkera?
Mun ongelmana on aina ollut laihuus. Nuorempana suorastaan kärsin siitä... olisin ehdottomasti halunnut saada kymmenenkin kiloa lisää. Ei auttanut vaikka yritin syödä ja syödä. Mua satutti ja satuttaa edelleen, kun tullaan sanomaan "hyi, kuin laiha sä olet" Kiitos. En mäkään sano kelleen "hyi, kuin lihava sä olet".
Nyt olen 30v ja edelleen hoikka. Nykyään kuitenkin olen vartaloni kanssa enemmän sujut mitä ennen. Edelleenkin kuitenkin voisin ottaa sellaset 5kg lisää.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:26"]
Miksei naiset saa olla sellaisia kuin he luonnostaan ovat? Minä olen tuon kokoinen. Pikkutytöstä lähtien olen ollut laiha. Anteeksi nyt helvetisti, mutta satun tykkäämään vartalostani erittäin paljon. Siinä on mukava olla ja tuntuu, että olen minä. Jos joku haluaa olla bodattu tai muodokas niin siitä vaan. Ei tarvitse mennä toisia haukkumaan. Miksi hieman pulskemmatkin naiset aina puolustelevat kokoaan mollaamalla laihoja. Mua ei kiinnosta, jos olet lihava. Ole sen kokoinen/mallinen kuin olet.
[/quote]
Sen takia, että suurin osa naisista kärsii siitä, että on paksumpi kuin tahtoisi, ja kun näkevät oikein hoikan naisen, on pakko huutaa "hyi hyi hyi yök yök yök" että tulisi itselle parempi olo.
Nykyisessä ylipainoisten ihmisten kansoittamassa maailmassa ei muisteta enää, että ylipainoisuus ei ole mikään normi. Ja että laihoja (kuten myös muun kokoisia) ihmisiä on ollut aina. On sitten eri asia mitä kertoo ihmisen sivistystasosta jos hänen mielestään on lupa yökötellä tietynnäköisille ihmisille.
Minäkin olen sairastanut anoreksiaa ja näyttänyt tuolle.. Ja laihemmallekin! Ei ollut kaunista ei..
Tuosta ei ole pitkä matka -potilasvuoteelle!!
Hyi hitto. Onhan osa noista ihan kauniita/tavallisia kasvoiltaan.
Jokaisella noista oli kyllä erittäin hyvä kroppa. Paljon ennemmin laiha kuin pullukka. En vain koe lihavia/pullukoita seksuaalisesti puoleensavetävinä. Lihavat lähinnä etovat minua.
T: Mies.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:14"]
Jokaisella noista oli kyllä erittäin hyvä kroppa. Paljon ennemmin laiha kuin pullukka. En vain koe lihavia/pullukoita seksuaalisesti puoleensavetävinä. Lihavat lähinnä etovat minua.
T: Mies.
[/quote]
Hienoa. Sinäkin olet etova meidän mielessämme. Win-win situation.
T:Nainen
Kuvissa on vain pari liian laihaa. Läskikasat joiden painosta mainitseminen on rasismia täällä taas kommentoivat. Kumma että hoikkia saa haukkua.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 07:21"]
Hienoa. Sinäkin olet etova meidän mielessämme. Win-win situation.
T:Nainen
[/quote]
Voi hellanlettas. Loukkasinko tunteitasi? En minä ole yhtään sen huonompi ihminen kuin se joka ei pidä laihoista naisista tai parrakkaista miehistä. Minkä minä sille voin, että pidän laihoja naisia seksikkäämpänä kuin lihavia.
Onko se jotenkin sinun elämästäsi pois, jos minä en pidä lihavista ihmisistä? Ja ps. Minulle on ihan sama pitääkö joku minua etovana. Jos joku pitää minua rumana niin enhän minä sille helvetti mitään voi, antaa hänen pitää.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:19"]
Paskahammaspunkeroko se siellä?
[/quote]
Mikä?