Oletko oksentanut julkisella paikalla?
Kommentit (29)
Kerran kuuumeessa, oltiin kaverin kanssa terassilla. En tiennyt vielä että oli kuumetta, ihmettelin kummallisen huonoa oloa joka oli jatkunut koko päivän. No siinä sitten kuskina kävin yökkimässä puskan takana, meinasin kuolla häpeästä..
Kotona mittasin ja aika vahvat kuumelukemat oli, mulla tulee lähes aina kuumeen noustessa toi oksennuspahoinvointi kuvaan. Samoin voin pahoin junassa,laivassa, otettuani useimpia antibiootteja, jopa särkylääkeistä.. Raskautta odotellessa :D
Olen kolmesti, joka kerta migreenin takia. Ravintolassa yritin ehtiä vessaan, mutta mokoma olikin varattu, joten siihen oven eteen oksensin. Yritin anteeksi pyydellen pyyhkiä suurimpia pois... Toisen kerran lentokoneeseen laskeutumisen aikana, en ehtinyt saada pussia käteen. Ja kerran bussipysäkille.
Siwan pihalla, parkkipaikalla ja turistibussissa.
Kauppakeskuksen aukiolle olen oksentanut, ihmismassojen todistaessa. Olin hyvin humalassa, sammumispisteessä. :D
Olen exbulimikko, joten oksensin mm. Leffateatterissa jos pakotn itseni syömään kavereiltani karkin. Jälkikäteen on kyllä niin helvetin hyvä oli ja olen todella ylpeä itsestäni..NOT
koulussa ja koulun pihalla. eri kerroilla vielä. oksennustauti<3
Olen. Sekä kännissä että krapulassa. Kännissä oksensin pelkkää viinaa (joo, kannatti vetää raakana) ja krapulassa pelkkää vettä (kaikki muu oli jo tullut pihalle vessassa). Eli ei sentään jäänyt siivottavaa.
Jep. Krapulassa menossa töihin bussilla (krapula oli edellisiltaisen työjutskan syy, joten oli ok että olin töissä heikossa hapessa). Bussia odottaessani napsin sisuja huonoon oloon, kun yhtäkkiä suusta vain purskahti sellaista sisuliejua. Käsi suun eteen ja äkkiä pysäkin taakse sylkemään. Onneksi satoi vettä, niin sain huuhtaistua käteni. Silloin päätin, että joku roti saatana.
Jos te ootte oikeasti oksentaneet julkisella paikalla sisätiloihin, niin ettekö jää siivoamaan vaan poistutte vaan paikalta? Todella epäkohteliasta.