Aviomies ei osaa tehdä mitää ruokaa
Ei mitään, korkeintaan lämmittää mikroaterian tai grillata lihaa, mutta ei grillissäkään saa aikaan kokonaisia aterioita, vaikka grilli on ihan huippu, siinä voi keittää perunat, tehdä nyyttejä, paistaa paprikoita, paistaa persikoita ym., pitäisikö hänen osata enemmän?
Kommentit (39)
50/50 mennään. Ei läheskään kaikki +18v naisetkaan osaa kuoria edes perunoita. Sormin nypelletään.
Ja tuo selvisi sinulle vasta sen jälkeen, kun olitte menneet naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi otit tuon
kylähän naiisiin mennessä tiesit ettei hän ole koko kolmonen.Turha enää valitaa hänestä,ei auta mitään.
Meillä vaimo ei osaa edes vettä keittää.
Jos osaa keittää vettä, niin osaa tehdä ruokaa.
Epäilen enemmän asenneongelmaa.
Tämä tuli tietenkin taas täysin yllätyksenä,kuten aina tämäntyyppiset avaukset.
Joopa joo.
Miksi et opeta sitä, vaikka väsäämään raikkaita voileipiä?
Kukaan meistä ei synny ruuanlaittotaitoisena, vaan se pitää opetella, joten missä siis on se ongelma ?
Miksi ruokaa tarvii tehdä kun voi ostaa valmisruokia?
Minä en tee koskaa ruokaa enkä omista edes kattilaa tai pannua koska kaupasta saa hyviä valmisruokia jotka lämmitän mikrossa.
Ulkona käyn myös syömässä pari kertaa kuukaudessa.
Harva mies kotona lapsena oppii kokkaamaan, eli auta ja opeta, jos kerta osaat.
Osaako miehesi lukea ja tunteeko kirjaimet?
Jos vastaus on kyllä, niin se osaa tehdä ruokaa reseptistä.
Annat sille ensin makaronipaketin takapuolen reseptit tehtäväksi.
Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen osata enemmän, ihme kysymys... Älä tee hänelle kaikkea valmiiksi niin oppii. Kyllä tuollaiset tyypit antavat passata itseään jos ei mitään ole pakko itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen osata enemmän, ihme kysymys... Älä tee hänelle kaikkea valmiiksi niin oppii. Kyllä tuollaiset tyypit antavat passata itseään jos ei mitään ole pakko itse tehdä.
Näin on, tätä minäkin epäilen, passattu liikaa. Hän saattaa seistä jääkaapin oven edessä ja kysellä, onko siellä maitoa, oliko viiliä, oliko sitä tai tätä. Olen sanonut, että viddu avaa ovi ja katso berkeleen idiootti, mutta hän vetää herneen nenäänsä ja odottaa edelleen, että häntä passataan. Ääääääääää!
Antaisin olla nälässä, jos mies odottaisi mn hoitavan ruokahuollon yksin.
Söisin sitä kiusatakseni itse salassa vaikka pidemmänkin aikaa. Jääkaapista löytyisi vain laittamalla syömäkelpoiseksi saatavaa ruokaa.
Jugurtit ja hedlmät syötäisiin aina loppuun ennen miehen kotiinsaapumista.
Onko mies kehitysvammainen vai asennevammainen?
Onneksi hän on sentään hyvä sängyssä.
Ompelethan sinä kaikki perheen vaatteet ja suutaroit kengät? Vai tosissasiko väität, että et osaa piirtä kaavoja ja ommella vaatteita, vaikka se on täysin normaalia jokapäiväistä toimintaa. Varmasti osaat myös leikata perheen hiukset, kunnostaa huonekalut ja korjata auton.
Vai sittenkin nykyisin voi ostaa niin vaatteet kuin ruuatkin, ei ole tarpeen ryhtyä kokkailemaan. Täytekakut tilataan lastenjuhliinkin tosiosaajilta, joten miksi tehdä itse, kun rahalla saa helpommalla. Ja jos vaadit miestä laittamaan ruokaa, niin ehkä hän voi vaatia sinua ompelemaan sohvaan uuden päällisen.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin olla nälässä, jos mies odottaisi mn hoitavan ruokahuollon yksin.
Söisin sitä kiusatakseni itse salassa vaikka pidemmänkin aikaa. Jääkaapista löytyisi vain laittamalla syömäkelpoiseksi saatavaa ruokaa.
Jugurtit ja hedlmät syötäisiin aina loppuun ennen miehen kotiinsaapumista.
Se mieskö ei osaisi käydä kaupassa?
Viitsimisestä se on kiinni eikä osaamisesta.
Ei viitsi opetella. Jos ei oikeasti oppimallakaan opi niin epäilisin älyssä olevan häikkää.