Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
1081/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maire, tuus nyt kattoo! Siellä se naapurin ukko taas menee uudella autollaan. Vastahan se sen korollansa osti 2001 ja nyt on uusi suparu. Ja vielä punainen. On kyllä neitimäinen auto. Minä en tota volvoa mihinkään vaiha, se on niin hyvin kulkenu kaikki vuodet.

Vierailija
1082/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihme ettei Sirpan kälyn naapurin tyttö osaa edes kuivakaakkua leipoa. Oli menny sellaisen kaupasta ostamaan. Se on sitä uusavuttomuutta sanon minä. Ja Sipallekki sanoin jotta ei kyllä ihme ole ettei sillä miestä ole. Kuka sellaiset ottaa riesakseen joka ei kaakkuakaan laita pöytään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ring Ring

"No mää vaan soittelin sellaista, että se on se margariini siellä kitymarketissa tarjouksessa."

"Niin?"

"Sähän voisit käydä hakemassa meille kaksi rasiaa sitä punaista Looraa, kun se kauppa on siinä teitin lähellä."

"No, sittariin on meiltä melkein viisi kilometriä. Itse käydään tossa S-marketissa, kun luovuttiin autosta."

"Kyllä me nuorena aina hiihdettiin kouluun ja kuule sinne oli kahdeksan kilometriä auraamatonta tietä."

"Äiti, olen jo yli 50-vuotias, eikä yhtään hyvitä jonkun margariinin perässä juosta."

"Noh, noh. Kaikkeni olen teidän vuoksi aina tehnyt. Joten ole marisematta ja hopi hopi nyt. Muista ostaa sitä punaista Looraa, kun niissä muissa ei ole Kalevin mielestä tarpeeksi suolaa. Hyppäät sitten lauantaina linja-autoon ja tulet kylään niitten margariinien kanssa. Mennään vaikka mustikkaan. Saadaan alakerran pakkaseen täytettä."

Vierailija
1084/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ring Ring

"No mää vaan soittelin sellaista, että se on se margariini siellä kitymarketissa tarjouksessa."

"Niin?"

"Sähän voisit käydä hakemassa meille kaksi rasiaa sitä punaista Looraa, kun se kauppa on siinä teitin lähellä."

"No, sittariin on meiltä melkein viisi kilometriä. Itse käydään tossa S-marketissa, kun luovuttiin autosta."

"Kyllä me nuorena aina hiihdettiin kouluun ja kuule sinne oli kahdeksan kilometriä auraamatonta tietä."

"Äiti, olen jo yli 50-vuotias, eikä yhtään hyvitä jonkun margariinin perässä juosta."

"Noh, noh. Kaikkeni olen teidän vuoksi aina tehnyt. Joten ole marisematta ja hopi hopi nyt. Muista ostaa sitä punaista Looraa, kun niissä muissa ei ole Kalevin mielestä tarpeeksi suolaa. Hyppäät sitten lauantaina linja-autoon ja tulet kylään niitten margariinien kanssa. Mennään vaikka mustikkaan. Saadaan alakerran pakkaseen täytettä."

Olisikohan suuret ikäluokat päässeet vähän helpommalla jos olisivat älynneet kesäaikaan mennä sinne kouluun jotenkin muuten kuin hiihtämällä xD

Vierailija
1085/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit oikeisiin töihin.

Vierailija
1086/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Tiltu aloittanut vihakampanjansa, ja  y ll ä p i to ei tajua mitään.

Vierailija
1087/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiltu masinoi näitä vihaketjuja, ja tyhmät ihmiset on mukana. 

Onko Iitin Tiltu? Mikä sitä tuollee riepoo? Ukko lähtennä ja lapset sairaina? Vai kalja loppunna?

Et ole hauska, etkä kovin fiksukaan, ellet tajua minkä tahon etu on ristiriidat suomalaisessa yhteskunnassa. Ne iljetykset saavat palkaa sentään vihankylvöstään, sinä olet vaan hyödyllinen idiootti joka ilmaiseksi tekee vieraan valtion laskuun. 

Vierailija
1088/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meiän Jarin vaimo on kyllä sellainen nirppanokka! Laktoositonta pitäisi ruoan olla, mitä lienee hienostella yrittää. Minäpä laitoin kalasoppaan ihan kuohukermaa enkä mitään kerro sille, sittenpähän nähdään mikä allergia sekin muka on. 

Vierailija
1089/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään vain perunaa ja itse verkoilla pyydettyä särkeä ja kaiket syksyt juostaan metsässä keräämässä marjoja ja sieniä. Niistä saa sitten 3 arkkupakastinta täyteen ja keväällä taas kuskataan niitä naapureille, kun alkaa uutta satoa tulla eikä entisiä ehdi edes syömään. Tai ei raaskita, kun on metsän aarteita. Etenkin lakat. Siinäpä vasta arvokasta kultaa mitä nykynuoriso ei ymmärrä. Hävyttömät.

Vierailija
1090/1110 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat ovat kansoittaneet maata sen jälkeen kun vanhempamme sen jälleen rakensivat. Olisitte kiitollisia! Olemme tehneet työmme.. suurin osa meistä jo 18-vuotiaasta asti samassa paikassa. Nykylaiskottelijat eivät viitsi edes silmiin katsoa, vaikka työtä olisi tarjolla sen kun menette! Hävetkää! Emmekä me ole niin kelkasta pudonneita kun luulette ; on meilläkin wathsapit ja facebook ollut jo pitkän aikaa. Instacram useilla. Kuten allekirjoittaneella.. seuraajia myös, kunnanjohtajakin. On myös omaisuutta, työllä ansaittua. Me ei olla tuolla spreijaamassa seiniä, vai twerkkaamaanko pitäisi alkaa. Nyt menen syömään omilla rahoillani maksaman ja vaimoni paistaman LIHApihvin. Perunan kanssa enkä minkään nuudeleiden. Heihei.

Sen vielä sanon että ennen oli kunnollista, nykyään.. en edes.. viitsi sanoa. Noh mitäänhän ei saa sanoa. Nyt pitää mennä rakas ruokaa tehnyt vaimoni ja LIHApihvi odottaa. Niinkuin kuuluukin. Heihei.

Vierailija
1091/1110 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se musiikki ennen toisenlaista. Oli Dylanit ja Donovanit, Neil Youngit ja Billy Joelit. Nyt ei kuule kuin räppiä!

Mukavaa, että muistit Billy Joelin.

Oman tyylinsä taituri ja äänitykset taiten tehtyjä.

Käytin niitä joskus HiFi-laitteiden vertailuun.

Niin, eikä ennen ollu autotunea, vaan levyttämmään pääsi ne, jotka osas pysyä nuotissa.

Ja soittajat soittivat oikeita instrumentteja.

Ei ollut tietoakaan "koko orkesteri" yhdestä tietokoneella ohjatusta laitteesta.

"Ei sitä ennen...", mikähän se "ennen" on kun elektronista musiikkia on ollut jo ainakin 1969, Popcorn -biisi:

Popcornin osalta aivan totta.

Se levisi myös musiikki-instrumenttien käyttäjien suosioon.

Minullakin on pari levytystä ko. biisistä.

Muuten, tiedätkö, mikä on "popcorn surprise"?

Kerron, jos kiinnostaa.

Vierailija
1092/1110 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse millennialli, joka tuli juuri lattejen ja avokadopaahtoleipien täyteiseltä matkalta kaukomailta, jossa sain turistiripulin. Laitoin boomer-äidilleni viestin aiheesta, ja sain tällaista takaisin:

Jessica-Jannica, ei ole pitkä aika minunkaan suolisto-ongelmista. Alkoivat, kun iskä tahtoi aamupalaksi voileipiä ja kahvia helmik.2021. Nyt 10.4.2022 alkaen oon taas keittänyt itelleni kaurapuuron, mustikoita tai mustikkasoppaa, kahvit ja joku, esim. elovena- keksi. Ensin lab.kokeita ja näytteitä, tehtiin Pylkönmäen ge- polilla kolonoskopia 14.6.2022, pitää ed.p: nä juoda 4 litraa tyhj.juomaa ja aamulla 1 vielä. Istuin 19 alk. vessassa kun alkoi tyhjentyä. Kukkakaupan Pirita oli yötä ja vei minut tutkimukseen, lähti töihin, niin sovimme. Älä iskän siskoille kerro, alkavat vaan irvailla.

Vierailija
1093/1110 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju, kunnes boomerit tulivat paikalle uhriutumaan. Monta niin osuvaa juttua, että nauroin niille ääneen.

Totta, täällä solvataan suuria ikäluokkia, mikä on aivan oikein. Ahneet, röyhkeät sotaveteraanien pilkkaajat. En ymmärtä miten niistä tuli tullaisia paiseita ja nykyisin valtion rahoja kuluttavia läjiä.

Vierailija
1094/1110 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri terve, suakin näkee. Joo, samaa vaivaa taas hoidattamassa, vysikaaliseen menossa. Jätin akan tuonne kirkolle, saa kerrankin kattoa rättejään rauhassa. Ootas mä käyn ilmoittautumassa tuolle tytölle. Kuule tyttö, tiiätkö onko täällä kahviautomaattia vai menisitkö keittämään mulle ja Maurille kahvit, ahhahha. Ai käytävän päässä? Tule mennään Mauri.

Kato nyt tätäkin värkkiä. Viittä erilaista sorttia kahvia tarjolla muttei yhtään tavallista kahvia. Tämmöiseksi on maailma mennyt. Mistä tässä pitää edes painaa? Kokeilen tuosta. Ai siihen pitää laittaa kuppi. No niin, kokeillaas uudestaan. Mitä helevettiä sehän valuu minne sattuu, kyllä on voitu yhden kahvikupin saaminen tehdä vaikeaksi. Ennen vanhaan olis tyttö keitellyt ja termokseen laitellut niin siitä olis kaikki saaneet.  Antaa olla.

Mennään käymään ulkona tupakalla kun kerran sullakin on vielä kolme varttia siihen omaan aikaan. Otas tuosta nortti. Ennen vanhaan joka tuvassa poltettiin sisällä ja virastoissa kans. Meilläkin veeärrällä kaikki ukot ja akat poltti, se oli ihan savua täynnä se meidänkin konttori.

Siinäpä on komea Mersu, C-sarjan farkku, kukahan sillä noin kovaa päästelee ja vielä sairaalan oven edessä? No nyt se pysähtyi tuohon. Joku akkako sieltä nousee, eiku jukolauta, mies se on, mutta noin pitkä tukka ja mikä kauhtana sillä on päällään, eisssaa*tana, tähän on tultu ettei pysty erottamaan enää miestä naisesta.

Nyt se jäi sitte tuohon seisoskelemaan. Eikö olekin vähän ulkomaalaisen näköinen. Vai onko se manne? Ja kännykkä tietysti kourassa. Jukolauta menis töihin tai leikkais edes tukan. Taitaa kaupata huumeita.

Vierailija
1095/1110 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat minua taas takaisin töihin. Sanoivat että tuu sinä Pekka hoitamaan nää hommat, kun ei noista nuoremmista ole mihinkään.

-appiukko 77 v

1096/1110 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ketju?

https://tinyurl.com/2hcwuyee

Vierailija
1097/1110 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tässä kahdeksan viikkoa valvonut ja murehtinut, kun sain ajan labraan ja sinne tarttis päästä."

"Siis miten päästä? Kyydinkö tarvitset?"

"Eeeieiei, en tarvitse. Kyllä mää taksilla pääsen. Ei niitä kyllä varmaan siihen aikaan saa. Mää sitä soittelen sitten hyvissä ajoin, vaan mahtaako onnistua ollenkaan. Linja-autokin menisi tunnin välein, jos mää sillä menen. Rollaattoria en kyllä kyytiin saa nostettua. Mutta jos mää sen jotenkin siinä sitten."

"Niin että tulenko kuskaamaan?"

"Eeei ei teillähän nyt on kaikkee. Kyllä mää pärjään. Kävelen vaikka."

Vierailija
1098/1110 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ring Ring

"Niin?"

Tuopa äidille neljä rasiaa Bregottia kun kerran käytte siellä Haaparannalla. Ja pelikortit. Eivät ne paljoa tilaa vie.

Vierailija
1099/1110 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte, että vuonna 1983 syntyneet ovat nyt suurin ikäluokka.

Vierailija
1100/1110 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mettät täynä marjoja ja sieniä, kyllä reipas nuori niillä äkkiä ittelleen sen mopedin tienaa.

Ohis: hauskinta on se että tämä on ihan totta. Pari kesää sitten oli lehdissä poitsu joka ei saanut kesätöitä. Kaverit nauroivat kun alkoi kerätä marjoja. Kolme tonnia tuli täyteen ja kaverit lakkasivat nauramasta. Taisi just ostaa sen mopon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi