Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko jumalaan/taivaiseen/helvettiin

Vierailija
21.11.2022 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon mörrimöykkyyn ja Paavo Väyrysen uuteen tulemiseen

Vierailija
2/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas tai helvetti eivät ole maantieteellisiä paikkoja, vaan tiloja pääsi sisällä.

Voit ihan itse valita elätkö taivaassa vai helvetissä.

Vierailija
4/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon niihin kaikkiin ja toivon, että niitä sovelletaan kuhunkin yksilöön ansionsa mukaan!

Vierailija
5/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
6/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon niihin kaikkiin ja toivon, että niitä sovelletaan kuhunkin yksilöön ansionsa mukaan!

Jumalan kiitos niitä nimenomaan EI sovelleta jokaiselle ansionsa mukaan! Nimittäin silloin ei taivaaseen pääsisi ketään.

Tutustu kristinuskon sanomaan.

Vierailija
7/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
8/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kaikkiin edellämainittuihin

Vierailija
10/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru uskovaisille kirjoitti:

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Aika surkea elämä sinulla kun jaksat vuosikausia trol lata tuolla samalla avauksella näitä ketjuja

Vierailija
11/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauru uskovaisille kirjoitti:

Aika surkea elämä sinulla kun jaksat vuosikausia trol lata tuolla samalla avauksella näitä ketjuja

Puhuin vain KARUN TOTUUDEN...Uskonnot on täyttä viitun passkaa, saaatana...hahahaa

Vierailija
12/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan kiitos niitä nimenomaan EI sovelleta jokaiselle ansionsa mukaan! Nimittäin silloin ei taivaaseen pääsisi ketään.

Tutustu kristinuskon sanomaan.

Niinkö siellä luki, jaa. Miksi sitten valinnaisena oli myös se TAIVAS?

Vierailija
13/15 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja Jeesukseen Kristukseen.

Vierailija
14/15 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä!