Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
61/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei akkoja rattiin. Tai no juhannuksena ehkä.

Vierailija
62/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ulkomaalaisille maksetaan kaikki, Ritva kertoi että olivat saaneet sosiaalihuollosta uuden auton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

___jos ei vanhemmilla ole mitään perittävää.

Vierailija
64/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä keräsin jo nämä kolme sankollista lakkoja kattokaa. Ja sieniä kaapit täynnä. Kyllä ne nykynuoret on laiskoja, kun mettä on rahaa täynnä. Sinne vaan marjoja keräämään jos ei muuta työtä ole

Klassikko!:D

Sauli Niinistö

Vierailija
65/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla on isompi asuntoauto. Mut mullapas on hienompi piha!

Vierailija
66/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tiedäkään miten hyvin teillä on asiat. Meidän aikaan ei ollu vessapaperia eikä vedenkeittimiä eikä vetoketjuja eikä mitään suppilautoja eikä kauramaitoja.

Vierailija
67/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävessa tuli meille vasta vuonna 1963. Töissä oltiin siitä asti kun ripiltä pääsin, eli 1960 alkaen. Työviikko kesti 8 päivää. Lomia ei ollut. Töihin pääsi kun kävi kysymässä: "tule huomenna aamulla".  Työt alkoi 5-7 välillä aamulla mutta päättymisaikaa ei ollut. Niin kauan tehtiin kun sanottiin. Joskus oltiin myös yötä työpaikalla. Työvaatteet oli mallia oma vaatetus. Työaikalainsäädäntöä ei ollut. Fyysisiä hommia, ilman suurempia työturvallisuusvälineitä tai ohjeita. "Tiputa nuo tuonne kuoppaan ja yritä välttää ettet itse mene mukana" pomo sanoi. Vielä viimeiset vuodet ennen eläkettäkin painettiin töitä klo 5-18. Toista se on näillä nykyisillä kaiken maailman velliperseillä ja sateenkaari- ja soijapojilla. 

Vierailija
68/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille ulkomaalaisille maksetaan kaikki, Ritva kertoi että olivat saaneet sosiaalihuollosta uuden auton.

Ne saa 5000e /henkilö kuussa sossusta tukia. Mulle maksetaan vain pieni 3000e eläke

Vierailija
69/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskasin joutessani. Ja leivoin pullat. Ja leikkasin nurmikon. Sitä ennen siivosin vintin komeron. Ja kello on seitsemän aamulla.

Nykynuoriso se nukkuu puoleen päivään ja aina on se älypuhelin siinä nenän alla.

Vierailija
70/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leivoin ite tietenkin, on kahtatoista sorttia.

Vierailija
71/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mun lapsenlapsella muka AHD! Kaikenlaisia kirjainyhdistelmiä sitä nykyään keksitäänkin, vaikka maailman sivu sellaiset "sairaudet" on hoidettu tiukalla kurilla ja ahkeralla työnteolla.

Vierailija
72/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä lähinnä itseäni ärsyttää vain, että mikä tahansa vähemmistö, etunenässä homot on niitä porukkaa mitä kuuluu nostaa jalustalle ja esim. telkkarissa ei ohjelmia enää ole, mihin ei ole seksuaalivähemistöä löydy.

Se on jo ikäänkuin kamalaa syrjintää jos on ohjelma, jossa ei ole edustettuna seksuaalivähemmistö.

Tai möni0saajat.

Vierailija
73/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko oo pessy ikkunoita? Anna minä tuun peseen sun ikkunat. Hirveän likaset ikkunat. Ekkö oo pessy?

Vierailija
74/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette tiedäkään miten hyvin teillä on asiat. Meidän aikaan ei ollu vessapaperia eikä vedenkeittimiä eikä vetoketjuja eikä mitään suppilautoja eikä kauramaitoja.

Vesi kiehuu kattilassakin.

Ja ikinä en oo ymmärtäny noita hömpötyksiä. Punainen maitohan on sitä oikeeta maitoa.

Ja mikä suppi? Suppilovahveroitako jollain laudalla?

Vierailija
75/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei saa enää sanoa.

Nykypolvet pääsee liian helpolla.

Vierailija
76/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keräsin jo nämä kolme sankollista lakkoja kattokaa. Ja sieniä kaapit täynnä. Kyllä ne nykynuoret on laiskoja, kun mettä on rahaa täynnä. Sinne vaan marjoja keräämään jos ei muuta työtä ole

Minä pesin matot sekä kotoa että mökiltä! Nyt otetaan Tarmon kanssa rogit ja lähdetään tansseihin! Hellurei!

Vierailija
77/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tommosen lattian laitoitte? noooh, onhan se mukava, että lika ei näy sitte niin helposti (tuo lattiahan on jo valmiiksi likanen, mitä ne nyt tommosia myy siellä kaupassa). joo ei ole muovilattia

Vierailija
78/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisävessa tuli meille vasta vuonna 1963. Töissä oltiin siitä asti kun ripiltä pääsin, eli 1960 alkaen. Työviikko kesti 8 päivää. Lomia ei ollut. Töihin pääsi kun kävi kysymässä: "tule huomenna aamulla".  Työt alkoi 5-7 välillä aamulla mutta päättymisaikaa ei ollut. Niin kauan tehtiin kun sanottiin. Joskus oltiin myös yötä työpaikalla. Työvaatteet oli mallia oma vaatetus. Työaikalainsäädäntöä ei ollut. Fyysisiä hommia, ilman suurempia työturvallisuusvälineitä tai ohjeita. "Tiputa nuo tuonne kuoppaan ja yritä välttää ettet itse mene mukana" pomo sanoi. Vielä viimeiset vuodet ennen eläkettäkin painettiin töitä klo 5-18. Toista se on näillä nykyisillä kaiken maailman velliperseillä ja sateenkaari- ja soijapojilla. 

Totta. Ja meille ehtineet vesijohto ja viemäri tulla kun muutin pois kotoa ja lähin yliopistoon. Iltalukion olin käynä armeijan jälkeen.

Vierailija
79/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Et mene armeijjaan!?!? Jo on aikoihin eletty! Vellipöksykös sinusta tulloo?

Vierailija
80/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä pesin kyllä meiän talon 20 ikkunaa kaks kertaa vuodessa ihan yksin ja itte. Niissäkin kaksinkertaset ruudut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän