Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Työhaastattelussa sanot vaan kun kysyvät että miksi palkata sinut niin että ”koska olen paras”. Sillä sen paikan saa!
Minä en edes vaimolle kerro ketä äänestin. Vaalisalaisuus on itsestään selvää.
Palkastakaan ei sovi ääneen puhua.
Ja mikäs tyttö se tuo miniä on, kun ei lihakeitto tai grillattu makkara kelpaa? Ettei olis sellanen kasvissyöjä. Miten se poika sellasen kanssa pärjää. Ei tietysti osaa mun pojalle lihaa tarjota. Lihaa pitää syödä, että töissä jaksaa.
Sinun iässäsi minä kävin jo töissä. Ei oikein kotona ehtinyt käydä kuin nukkumassa.
Ootko töissä missä? (tuntemattomalle ensisanat)
Joulut on aina suvun kesken vietetty (voivottelevaa marinaa), ei ka siellä ulkomailla ole edes rosollia eikä kinkkua.
Ja miksi teidän pitää sen miehes suvun kanssa joulu viettää. Voi että. No me isäs kanssa sitten varmaan ostetaan vaan siivukinkkua ja pistetään sitä kuivan leivän päälle.
Kyllä minäkin ,,,ennenvanhaan ,,,oli kaikki ,,,paremmin ,,,
Luet ittes ylioppilaaks ni kyllä sillä koulutuksella töitä saa. On se niin hienoa, kun meidän perheessä on jo 3 ylioppilasta.
Ja mitä muutako marssit pankkiin ja otat lainaa. Ei siihen mitään omaa rahaa tarvi ko pyyät vaan naapurin Peraa takaajaksi. Kyllä se pankki lainan myöntää ja rakennatte uuden ja komian talon, pikkusen uudemman ja komiamman ko naapurilla
Ootko käynyt hautausmaalla? Mitä varten et?
Vierailija kirjoitti:
Digivouhotus! Minulta yritetään riistää ihmisoikeudet, kun viraston sijaan voin valita asioida myös siellä intternetissä.
Minun puhelimeni meni rikki eikä enää suostu kääntämään näyttöä vaaka-asennosta pystyasentoon. Niin, ja silläkin tavalla se on rikki, että heti toisena päivänä soittoääni lakkasi kuulumasta.
Siitä intternetistä vielä: se on on pelkkää roskaa ja täynnä huijareita. Facebook-sivuun ystäväni rohkaisemana uskaltauduin, ja siellä minua lähestyikin heti kaunis Irak-veteraanin leski, jolla on vähän väliaikaisia rahavaikeuksia. Että kyllä siis hyviäkin puolia siinä intternetissä on.
Nyt on vaan ongelma, että kun yritän rekisteröityä Facebookiin uudelleen sisään, sivu ilmoittaa sähköpostiosoitteeni olevan jo käytössä! Että huijarit perhanat sittenkin pääsivät näköjään iskemään. Täytyykin soittaa puhelu pojalleni, koska siinä ikäluokassahan kaikki tuntee tietokoneet perinpohjaisin. Se on sitä digiä se. Ihmettelen vaan, miksi poikani ei useinkaan vastaa puhelimeen, vaikka on etätöissä eikä toimistolla.
No kuule juuri näin. Minunkin poika on niin kovin kiireinen, ettei muka voi koko ajan vastata puheluihin. Vaikka on pelit ja vehkeet.
Puhun muuten varmuudeksi puhelimeen selkeästi ja kovaa, jos vaikka linjat on huonot.
T:se toinen joka veispuukkiin meni vihdoin
tuoki se luulee itsetään niin liikoja ja on leuhka
Mitä niitä koiria ottamaan? Kuka ne hoitaa kun ramppaatte siellä reissussa. Me ei ainakaan pystytä ottamaan, kun meillä molemmilla on se rasitusastma.
Miksi asut vuokralla? Omistusasunto kun on niin siinä maksaa koko ajan itselleen.
Sivuhuomautus: mä olen vasta 56 ja huomaan viihtyväni tässä sakissa erinomaisesti!
Minusta tuntuu, että naapurin Irma vaan teeskentelee olevansa halvaantunut. Se on ollu 35 vuotta sairaslomalla. Varmaan se halutessaan voisi jotain konekirjotushommaa tehdä tai vastata puhelimeen.
Niin kn vaan löytäs sen tehtaan(lähempää kuin Kiinasta Tsekkoslovalistayms)
Minä keräsin jo nämä kolme sankollista lakkoja kattokaa. Ja sieniä kaapit täynnä. Kyllä ne nykynuoret on laiskoja, kun mettä on rahaa täynnä. Sinne vaan marjoja keräämään jos ei muuta työtä ole
Keitänkö kahvit? Sulatan pakastimesta viime kesästä kermakakkua kahvipöytään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että naapurin Irma vaan teeskentelee olevansa halvaantunut. Se on ollu 35 vuotta sairaslomalla. Varmaan se halutessaan voisi jotain konekirjotushommaa tehdä tai vastata puhelimeen.
:D niin teeskentelee, sillä mikää oo
Vierailija kirjoitti:
Minä keräsin jo nämä kolme sankollista lakkoja kattokaa. Ja sieniä kaapit täynnä. Kyllä ne nykynuoret on laiskoja, kun mettä on rahaa täynnä. Sinne vaan marjoja keräämään jos ei muuta työtä ole
Klassikko!:D
En minä enää häälahjaa rupea antamaan, nää on sulla jo kolmannet häät. Kai niistä edellisistä liitoista jotain jäi, lapsia ainakin näkyy olevan liuta ja osa on paljon ruskettuneempia kuin sen Virtanen.