Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
21/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asuin 20v iässä alivuokralaisasunnossa 2 muun tytön kanssa. Miksi nyt ei opiskelijalle kelpaa vähempi, miksi pitää olla yksiö keskustassa? Opintolainaa ei ollut valtio takaamassa eikä sossu antanut euroakaan, mutta niin vain opiskeltiin maisteriksi ja tehtiin töitä. Nyt taitaa olla harvinaista, jos joku on 30v iässä töissä ja elättää itsensä. Ei ihme, että eläkettä verotetaan enemmän kuin ansiotuloja.

Vierailija
22/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ennenkään _______ :sta (lisää haluamasi palvelu) ole tarvinnu maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tehtaalle tänä kesänä kävelette töihin? Itse ajattelin tätä Myllykoskea kun se on tässä lähellä. Jos asuisin pohjoisessa niin menisin Veitsiluotoon. Palkkaavat näihin paperitehtaisiin heti vakinaisiin työsuhteisiin ja palkka on hyvä.

Voikkaalle tietysti!

Vierailija
24/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hoidin itse lapseni, ei käynyt mielessä, että olisi halvaantuneelle anopille vienyt hoitoon. Nyt ei vanhemmat hoida lapsia, parisuhdetta vaan. Silti erotaan ja ravataan vieraissa.

Vierailija
25/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä,, tästä keskustelusta mitään, miten tämä on seinälleni tullut, en ole tällaista kirjoittanut. Poistakaa minut ryhmästä.

Vierailija
26/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa perintöä jos ______.

Vierailija
27/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mies eikä mikään, mikäli viisi A-kirjainta ei ole kasassa

Akka

Ammatti

Armeija

Asunto(omistus)

Auto

Vierailija
28/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin sulle töitä naapurin maatilalta, mutta et kuulemma viitsinyt mennä naamaasi näyttämään. Miten luulet töihin pääseväsi, jos et edes kysy. Ennen mentiin töihin, mutta ei ennen ollutkaan taikaseinää.

Vierailija
29/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minäkin nyt liityin sinne naamakirjaan. Hehheh.. on tosi kiva lukea Ritva-Anselmin lapsenlapsijuttuja. Itse laitoin juuri sinne kuvan kukkivasta kesäkukastani.

Kuva on tosi hyvä, vaikka lapsenlapsi puhuu jostain heilahtamisesta.

Osasin muuten ottaa itse profiilikuvankin ja ladata sen sinne internettiin. Pidin vaan puhelinta tossa leuan korkeudella, alaviistossa ja tuijotin ruutua!

Vierailija
30/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset eivät jaksa normaalia elämää, uuvutaan jo peruskoulussa.

Vierailija
31/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta työtä löydy niin risusavottaa ja marjankeruuta on ahkerille. Mitään akateemisia hömoötyksiä tarvita...

Vierailija
32/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digivouhotus! Minulta yritetään riistää ihmisoikeudet, kun viraston sijaan voin valita asioida myös siellä intternetissä.

Minun puhelimeni meni rikki eikä enää suostu kääntämään näyttöä vaaka-asennosta pystyasentoon. Niin, ja silläkin tavalla se on rikki, että heti toisena päivänä soittoääni lakkasi kuulumasta.

Siitä intternetistä vielä: se on on pelkkää roskaa ja täynnä huijareita. Facebook-sivuun ystäväni rohkaisemana uskaltauduin, ja siellä minua lähestyikin heti kaunis Irak-veteraanin leski, jolla on vähän väliaikaisia rahavaikeuksia. Että kyllä siis hyviäkin puolia siinä intternetissä on.

Nyt on vaan ongelma, että kun yritän rekisteröityä Facebookiin uudelleen sisään, sivu ilmoittaa sähköpostiosoitteeni olevan jo käytössä! Että huijarit perhanat sittenkin pääsivät näköjään iskemään. Täytyykin soittaa puhelu pojalleni, koska siinä ikäluokassahan kaikki tuntee tietokoneet perinpohjaisin. Se on sitä digiä se. Ihmettelen vaan, miksi poikani ei useinkaan vastaa puhelimeen, vaikka on etätöissä eikä toimistolla.

Vierailija
33/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemalla haet kahtiajakoa ja ikärasismia! Mistä syystä?

Sori, mutta en osallistu tällaiseen.

Tämä ei tosiaankaan edusta suurta ikäluokkaa, vaan on tämän ajan nuorisoa jolla pipo on tiukalla kuin h irttoköysi.

Vierailija
34/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken ei töitä tee, ei sen syömänkään pidä!

... 

Itte olen eläkkeeni työlläni ansainnut! (45 vuotta töissä ja 30 eläkkeellä)

Vierailija
35/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt enymmärrä keitän teetä,,itselleni terveisin arja

Vierailija
36/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kaiken saanut, olen kaikkeni yrittänyt!

Vierailija
37/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä masennus? Otat vain itseäsi niskasta kiinni ja teet jotain mukavaa.

Vierailija
38/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on, se onnen kätketköön. 

Vierailija
39/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin ihan on jutut kuin minun päiväkirjan sivuilta!

Vierailija
40/1110 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuule töitä siltä Marjatan siskon kaiman serkulta. Sehän on just jossain projektissa. Soita sille vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan