Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Ei sitä ennenkään _______ :sta (lisää haluamasi palvelu) ole tarvinnu maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tehtaalle tänä kesänä kävelette töihin? Itse ajattelin tätä Myllykoskea kun se on tässä lähellä. Jos asuisin pohjoisessa niin menisin Veitsiluotoon. Palkkaavat näihin paperitehtaisiin heti vakinaisiin työsuhteisiin ja palkka on hyvä.
Voikkaalle tietysti!
Kyllä minä hoidin itse lapseni, ei käynyt mielessä, että olisi halvaantuneelle anopille vienyt hoitoon. Nyt ei vanhemmat hoida lapsia, parisuhdetta vaan. Silti erotaan ja ravataan vieraissa.
En ymmärrä,, tästä keskustelusta mitään, miten tämä on seinälleni tullut, en ole tällaista kirjoittanut. Poistakaa minut ryhmästä.
Ei se ole mies eikä mikään, mikäli viisi A-kirjainta ei ole kasassa
Akka
Ammatti
Armeija
Asunto(omistus)
Auto
Kysyin sulle töitä naapurin maatilalta, mutta et kuulemma viitsinyt mennä naamaasi näyttämään. Miten luulet töihin pääseväsi, jos et edes kysy. Ennen mentiin töihin, mutta ei ennen ollutkaan taikaseinää.
Noh, minäkin nyt liityin sinne naamakirjaan. Hehheh.. on tosi kiva lukea Ritva-Anselmin lapsenlapsijuttuja. Itse laitoin juuri sinne kuvan kukkivasta kesäkukastani.
Kuva on tosi hyvä, vaikka lapsenlapsi puhuu jostain heilahtamisesta.
Osasin muuten ottaa itse profiilikuvankin ja ladata sen sinne internettiin. Pidin vaan puhelinta tossa leuan korkeudella, alaviistossa ja tuijotin ruutua!
Nykyajan ihmiset eivät jaksa normaalia elämää, uuvutaan jo peruskoulussa.
Jos ei muuta työtä löydy niin risusavottaa ja marjankeruuta on ahkerille. Mitään akateemisia hömoötyksiä tarvita...
Digivouhotus! Minulta yritetään riistää ihmisoikeudet, kun viraston sijaan voin valita asioida myös siellä intternetissä.
Minun puhelimeni meni rikki eikä enää suostu kääntämään näyttöä vaaka-asennosta pystyasentoon. Niin, ja silläkin tavalla se on rikki, että heti toisena päivänä soittoääni lakkasi kuulumasta.
Siitä intternetistä vielä: se on on pelkkää roskaa ja täynnä huijareita. Facebook-sivuun ystäväni rohkaisemana uskaltauduin, ja siellä minua lähestyikin heti kaunis Irak-veteraanin leski, jolla on vähän väliaikaisia rahavaikeuksia. Että kyllä siis hyviäkin puolia siinä intternetissä on.
Nyt on vaan ongelma, että kun yritän rekisteröityä Facebookiin uudelleen sisään, sivu ilmoittaa sähköpostiosoitteeni olevan jo käytössä! Että huijarit perhanat sittenkin pääsivät näköjään iskemään. Täytyykin soittaa puhelu pojalleni, koska siinä ikäluokassahan kaikki tuntee tietokoneet perinpohjaisin. Se on sitä digiä se. Ihmettelen vaan, miksi poikani ei useinkaan vastaa puhelimeen, vaikka on etätöissä eikä toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Hakemalla haet kahtiajakoa ja ikärasismia! Mistä syystä?
Sori, mutta en osallistu tällaiseen.
Tämä ei tosiaankaan edusta suurta ikäluokkaa, vaan on tämän ajan nuorisoa jolla pipo on tiukalla kuin h irttoköysi.
Ken ei töitä tee, ei sen syömänkään pidä!
...
Itte olen eläkkeeni työlläni ansainnut! (45 vuotta töissä ja 30 eläkkeellä)
nyt enymmärrä keitän teetä,,itselleni terveisin arja
Sinä olet kaiken saanut, olen kaikkeni yrittänyt!
Mikä masennus? Otat vain itseäsi niskasta kiinni ja teet jotain mukavaa.
Kel onni on, se onnen kätketköön.
Näitä kun lukee niin ihan on jutut kuin minun päiväkirjan sivuilta!
Kysy kuule töitä siltä Marjatan siskon kaiman serkulta. Sehän on just jossain projektissa. Soita sille vaan.
Minäkin asuin 20v iässä alivuokralaisasunnossa 2 muun tytön kanssa. Miksi nyt ei opiskelijalle kelpaa vähempi, miksi pitää olla yksiö keskustassa? Opintolainaa ei ollut valtio takaamassa eikä sossu antanut euroakaan, mutta niin vain opiskeltiin maisteriksi ja tehtiin töitä. Nyt taitaa olla harvinaista, jos joku on 30v iässä töissä ja elättää itsensä. Ei ihme, että eläkettä verotetaan enemmän kuin ansiotuloja.