Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Miten niin et ole käynyt mustikassa? Onko mansikoita pakastettu tarpeeksi monta rasiaa talvea varten?
Kuulitko, ettei naapurin Sirkan pojan naisystävä edes laittanut kinkkua jouluksi ja laatikot kuin oli kaupasta? Ei ihme ettei ole naimisiinkaan menneet vaikka on jo lapsikin tulossa.
Ei minun nuoruudessani vaan juotu kannabista ja ravattu jatkuvasti videopelihalleissa!
Vierailija kirjoitti:
Niille ulkomaalaisille maksetaan kaikki, Ritva kertoi että olivat saaneet sosiaalihuollosta uuden auton.
Totta tämäkin. Oikeesti.
Osta semmonen tuulipuku niin on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ei minun nuoruudessani vaan juotu kannabista ja ravattu jatkuvasti videopelihalleissa!
Tää ei ollut kyllä minunkaan nuoruudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä keräsin jo nämä kolme sankollista lakkoja kattokaa. Ja sieniä kaapit täynnä. Kyllä ne nykynuoret on laiskoja, kun mettä on rahaa täynnä. Sinne vaan marjoja keräämään jos ei muuta työtä ole
Minä pesin matot sekä kotoa että mökiltä! Nyt otetaan Tarmon kanssa rogit ja lähdetään tansseihin! Hellurei!
Marjatta ja Jorma lähti kanssa karavaanarien humppafestivaaleille. Minä enää tässä iässä..käyn kastelemassa hautakukat ja katson sitten Huutokauppakeisarin.
Vierailija kirjoitti:
Osta semmonen tuulipuku niin on hyvä!
Me ostettiin miehen kanssa samanlaiset tuulipuvut. Nyt käydään yhdessä kävelyllä ja kaikki kattoo, kun siinä se Virtasen isäntä ja emäntä menee niin tyylikkäänä
Miten ne nykyajan naiset laittaa BOTOKSIA HUULEEN?
Nykynuoret eivät halua parisuhdetta ja lapsia. Ei se lasten kasvattaminen niin vaikeaa ole. Lapset ulos keskenään ja avain kaulaan. Vaan kai se on hauskempaa matkustella ympäri maailmaa kuin kestää tylsää perhearkea. Minähän en tosin lastenlastenhoitoon osallistu. Olen omat lapseni jo kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä keräsin jo nämä kolme sankollista lakkoja kattokaa. Ja sieniä kaapit täynnä. Kyllä ne nykynuoret on laiskoja, kun mettä on rahaa täynnä. Sinne vaan marjoja keräämään jos ei muuta työtä ole
Minä pesin matot sekä kotoa että mökiltä! Nyt otetaan Tarmon kanssa rogit ja lähdetään tansseihin! Hellurei!
Marjatta ja Jorma lähti kanssa karavaanarien humppafestivaaleille. Minä enää tässä iässä..käyn kastelemassa hautakukat ja katson sitten Huutokauppakeisarin.
MInä en kato vaan televisiosta vaan menen sinne paikan päälle. Jos vilahtaisin televiisiossa. On se niin huumorimiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette tiedäkään miten hyvin teillä on asiat. Meidän aikaan ei ollu vessapaperia eikä vedenkeittimiä eikä vetoketjuja eikä mitään suppilautoja eikä kauramaitoja.
Vesi kiehuu kattilassakin.
Ja ikinä en oo ymmärtäny noita hömpötyksiä. Punainen maitohan on sitä oikeeta maitoa.
Ja mikä suppi? Suppilovahveroitako jollain laudalla?
Punanen maito ei miksikään mene. Hyvin menee kahvissa, paakut voi sekottaa. Kurri ei edes paakkuunnu. Sanotaanko sitä nykyään kauramaidoksi?
Miksi joka paikassa on homoja? Ei ne minua haittaa, mutta onko niiden pakko tulla tavallisten ihmisten ohjelmiin ja joka paikassa tuputtaa? En minäkään tätä heteroutta tuputa. Joko oot tyttöystävän löytänyt? Ettei käy niin kuin naapurin Markulle, jolla ei vieläkään ole vaimoa kolmekymppisenä. Ja mikäköhän sekin Liisa, kun vaan ulkomailla juoksee eikä miestä, eikä lapsia näy.
Mikäs siihen serkkusi tyttöön iski? Eikö se Pirjo löytänyt kunnon miestä kun lesboksi täytyi ryhtyä? Asuu sen Elisan kanssa. Kumpikohan niistä on uros ja kumpi nainen?
Jorma vaihtaa renkaat, ajaa nurmikon, tekee lumityöt ja nikkaroi. Minä leivon ja siivoan.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret eivät halua parisuhdetta ja lapsia. Ei se lasten kasvattaminen niin vaikeaa ole. Lapset ulos keskenään ja avain kaulaan. Vaan kai se on hauskempaa matkustella ympäri maailmaa kuin kestää tylsää perhearkea. Minähän en tosin lastenlastenhoitoon osallistu. Olen omat lapseni jo kasvattanut.
Me lähetään miehen kanssa teneriffalle. On se niin kallista, että ei me lapsia oteta mukaan. Nooh, nuorin voidaan ottaa ehkä ens vuonna. Mutta nuo vanhimmat pärjäkkööt keskenänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille ulkomaalaisille maksetaan kaikki, Ritva kertoi että olivat saaneet sosiaalihuollosta uuden auton.
Totta tämäkin. Oikeesti.
Niin on! Naapurin matuperhe ajelee Teslalla. Sossu senkin on maksanut
Parasta liikuntaa on sauvakävely. Mitään fitnessejä tarvita.
opintovelkaa kannattaa ottaa niin paljon kuin vaan saa, kyllä inflaatio ne kuittaa...
Meillä on tänään päivälliseksi lautasella kaurapuuroa, silliä, lihapullia ja rosollia. Näitä oli jääkaapissa valmiina!
Valtaosa lähipiiristäni ns porskuttaa hyvissä töissä, asuvat omistusasunnoissa ja ajelevat omilla autoillaan. Jokainen heistä ovat myös tehneet työtä sen eteen. Kouluja on käyty ja työt mitä tarjottu otettu vastaan. Mistä tämä olettamus tulee, et kaiken on tultava lautaselle nenän eteen?
Sen jälkeen olet haluttava myös naismarkkinnoilla, ja kaksi maksajaa on aina vahvempi ku yksi. Kaikki helpottuu.
Suomessa kaikki ovat kuitenkin lähtökohdiltaan suht tasavertaisia. Mahdollisuuksia on.