Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ulkomaille?

Vierailija
06.07.2021 |

Te jotka olette saaneet rokotukset, koska ajattelitte uskaltaa matkata ulkomaille? Itse saan ensimmäisen annoksen nyt heinäkuussa eli syksyyn mennessä olen saanut molemmat. Katselin jo matkoja syyslomalle, olisi niin ihana päästä taas reissaamaan! Vaikka onneksi nyt on lämpöä kotimaassakin riittänyt. Silti veri vetää Välimeren maihin, hyvä ruoka Kreikassa erityisesti houkuttelee.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissattu on koko ajan. Vi..... vaan kun pitää koko ajan testata.

Vierailija
22/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tiedän kyllä että toiset ovat itsekkäästi reissanneet koko korona-ajan. Minulle terveydenhuollon ammattihenkilönä se ei olisi tullut mieleenkään! Kohta päästään, kun mieskin on saanut molemmat rokotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tähtäimessä kanaria vuodenvaihteessa… saa nähdä toteutuuko.

Vierailija
24/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Espanjasta! Täällä ollaan taas, samoin kuin pariin otteeseen viime talvena, syksynä ja viime kesänä.

Testattu on mennen tullen moneen kertaan, omaehtoisesti eristäydytty jne. Nyt takana jo 2 rokotusta.

Vierailija
25/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin yhteen kohteeseen jossa on paljon vähemmän koronaa kuin Suomessa, mutta kohteessa on asioita joita en pysty hyväksymään kuten lintujen suurmetsästys.

Vierailija
26/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt heinäkuussa tulossa Suomeen, yksi rokotus saatuna. Asun siis ulkomailla ja 1,5 vuoteen en ole käynyt asuinmaan ulkopuolella enkä kyllä mainittavasti liikkunut maan sisälläkään. Testit ja karanteenit ovat hyvä juttu, ja perheen näkemiseksi ne jaksaa toteuttaa. Pelkän huvimatkan vuoksi en näin kerran rokotettuna vielä lähtisi ulkomaille

Vierailija
27/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joka menee jo nyt kesällä? Kuinka toimii karanteenikäytännöt? Meneekö koko lomaviikko karanteenissa, jos ei ole rokotustodistusta?

Vierailija
28/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tulko tänne eteläiseen Eurooppaan edes rokotetut. Tekin olette levittäjiä.

-ulkosuomalainen

Vierailija
29/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku joka menee jo nyt kesällä? Kuinka toimii karanteenikäytännöt? Meneekö koko lomaviikko karanteenissa, jos ei ole rokotustodistusta?

Terveisiä Kreikasta. Pelkkä testi ennen matkaa riittää + henkilötietolomakkeen täyttö. Palatessa testi.

Vierailija
30/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tulee maksamaan testi mennen tullen?