Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ideoita, miten saisi vaimon kostumaan ja kiimaiseksi?

Vierailija
06.07.2021 |

Alkaa jo oikeasti tympiä tämä toista kuukautta kestänyt kuiva kausi. Aloitteet olen jättänyt jo täysin vaimolle, jottei hän koe painostusta. Olen tässä kesän aikana alkanut pistää nyt oikeasti kaikki likoon ja katsoa, saisinko hänet vielä haluamaan minua.

Suunnitelmissa on nyt kesälomalla pudottaa nopeasti painoa ja kasvattaa lihasmassaa heti, kun pömppis on vähentynyt. Urheilu auttaa siihenkin, että pahin kiima vähenee vähän kun testot menevät reenaukseen.

Vaatekaappi on ihan ok, mutta laitan varmuuden varalta siihenkin vielä efforttia: laadukasta, hyvin istuvaa, eettistä. Hiukset ja parran pidän siistittynä juuri siihen mittaan, minkä tiedän vaimoani eniten miellyttävän.

Kotitöiden suhteen olen jo alkanut hemmottelemaan vaimoa. Herkullista ruokaa, piknikkejä, astiat eivät odota astianpesukoneessa eikä pyykit pyykkokoneessa. Sisällä on tip top siistiä ja lakanat aina puhtaita, myös vessat siivoan puhtaaksi. Auto on aina puhdas ja tankattu. Kukkia tuon silloin tällöin kuin ennenkin (pari kertaa kuussa), en kuitenkaan liian usein, jotta säilyy viehätys.

Olisiko palstan naisilla vinkkejä? Miten teiltä saisi jalat alta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä vieraissa

Vierailija
2/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo helpommalla pääset kun menet vieraisiin. En jaksaisi tuollaista listaa toteuttaa seksin toivossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, jos pitää kaikki toi tehdä seksin eteen. Eiköhän helpommallakin pääsis naisen kanssa, joka ihan oikeasti sinua haluaa. Lycka till.

Vierailija
4/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä on trolli. Tuollaisia miehiä EI ole jotka tekevät noin paljon oman naisen eteen.

Vierailija
5/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin, että muut näkevät tilanteen ihan toivottomana?

ap

Vierailija
6/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada naisen haluamaan toista miestä. Itseäsi et koskaan.

Vierailija
7/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä on trolli. Tuollaisia miehiä EI ole jotka tekevät noin paljon oman naisen eteen.

Huvittavaa kyllä, oman vaimon mielestä muut tekevät vielä enemmän

ap

Vierailija
8/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono trolli.

Vierailija
9/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huono trolli.

Mitä tekisit itse? Ei siitä vaimostakaan kuitenkaan noin vain erota. Kyllä minusta on järkevää yrittää saada suhde toimimaan.

ap

Vierailija
10/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sit sulla on surkea vaimo.

Vierailija
11/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono trolli.

Mitä tekisit itse? Ei siitä vaimostakaan kuitenkaan noin vain erota. Kyllä minusta on järkevää yrittää saada suhde toimimaan.

ap

Päästäisin kissan ulos

Vierailija
12/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikä ole, kun todella hyvä. Muuten menee hyvin, mutta seksipuoli krakaa. Haluaisin saada sen kohdilleen. Tosi masentavaa, kun ei kelpaa puolisolle. Tulee väkisilläkin sellainen olo, että kenelle sitä sitten kelpaa.

Vierailija
13/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi väkisellä saada vaimoa haluamaan sinua. Karua, mutta totta. Ei nuo tekosi auta..ellei vaimolla ole haluja sinua kohtaan.

Vierailija
14/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen aika karua, että uskoakseni minulle olisi varmaan vientiä muuallakin ja sitten kuitenkin juuri oma vaimo on se, jota ei napostele yhtään.

Vierailija
15/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleen aika karua, että uskoakseni minulle olisi varmaan vientiä muuallakin ja sitten kuitenkin juuri oma vaimo on se, jota ei napostele yhtään.

Siks just mene vieraisiin. Pitäkööt pillunsa haluton vaimo!

Vierailija
16/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
17/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös mitä? Laita pesty vaimosi sänkyy tai sohvalle tai minne haluat, levitä pilluun liukkrai  ja ala hellästt´i hyväily koko alueelta, pian vain klitorikseen keskittyen, hiljaa hellästi ja halulla. Tuota ei vaan voi vastustaa.

( ja nyt alkaa määkimiset, mä en tykkää ei saa koskea...koska mies niin kirjoittaa9. Älä välitä jatka eteenpän. Voit myö kielellä lipaista, tai 2, 3, 4 tai useamman kerran pitkällä vedolla alhaalta ylös tai päinvsatoin. Pääasia etteä jatkat. Kuunetele missä huokailua eniten, siitä jatkat. Eikä koskaan lujaa, aina hellästi JA KOOSTEESTI! Kohta pitäs sitten alkaa kyllä rytmikäs supistelu, joka kestää  ja kestää. Valmis! Ehkä...voit myös jatkaakaikin tavoin panna välilää tai ensin tai lopuksikin, tuolloin kaikki käy, sen takaan, takaakinpäin käy, taiihan mistä vain kyllä.

Nyt tuli mies tuohon esittelemään puolikovaa..nyt taidan jättää palstan, heippa.

Vierailija
18/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimo sanoi, kun keskustelit seksitauosta hänen kanssaan?

Vierailija
19/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kanatta nähdä tollaistaa

Vaivaa mene lavatanshhin on pesäätarjolla

Vierailija
20/44 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikä ole, kun todella hyvä. Muuten menee hyvin, mutta seksipuoli krakaa. Haluaisin saada sen kohdilleen. Tosi masentavaa, kun ei kelpaa puolisolle. Tulee väkisilläkin sellainen olo, että kenelle sitä sitten kelpaa.

Muuten hyvä vaimo muttei anna on minusta aika samaa sarjaa kuin muuten hyvä mies mutta alkoholisti.