Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ulkomaille?

Vierailija
06.07.2021 |

Te jotka olette saaneet rokotukset, koska ajattelitte uskaltaa matkata ulkomaille? Itse saan ensimmäisen annoksen nyt heinäkuussa eli syksyyn mennessä olen saanut molemmat. Katselin jo matkoja syyslomalle, olisi niin ihana päästä taas reissaamaan! Vaikka onneksi nyt on lämpöä kotimaassakin riittänyt. Silti veri vetää Välimeren maihin, hyvä ruoka Kreikassa erityisesti houkuttelee.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden elokuun puolivälissä. Rokotuksen puolesta voisin mennä jo heinäkuun puolivälissä, mutta olen varannut kotimaan matkan ja festarilipun heinä-elokuun vaihteeseen.

Vierailija
2/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman suojan puolesta voisin lähteä elokuun lopussa (2 rokotetta silloin + 2 viikkoa toisesta piikistä), mutta ilman lasta ei ole mahdollista matkustaa, eikä lasten rokotuksia ole vielä aloitettu, eli ehkä ensi vuonna joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisikohan sitä syyslomalle varata? Vai vieläkö tulee rajoitukset. 😥

Vierailija
4/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden elokuun puolivälissä. Rokotuksen puolesta voisin mennä jo heinäkuun puolivälissä, mutta olen varannut kotimaan matkan ja festarilipun heinä-elokuun vaihteeseen.

Ihanaa! Minne päin?

Vierailija
5/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde enää ulkomaille "hupireissuun" näinä vuosikymmeninä kun korona kiertää.

Pakolliset työreissut minimikontakteilla varmaan joskus 2 vuoden päästä ehkä.

Vierailija
6/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Suomessa (asun siis ulkomailla) ekan kerran kun rokotteista oli 1kk. Sen jälkeen reissasin kahdessa muussakin maassa ja taas olen Suomessa. Ja lapset mukana tietenkin, miksi ne sairastuisi missään sen enempää kuin kotimaassakaan? Reissuun vaan rokotettuna, miksi ei?

Vierailija
7/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kymmeniä vuosia ajatellut matkailua skipata. Kyllä tää pari vuotta riittää.

Vierailija
8/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Minne päin?

Ulkomaanmatka Mallorcalle, kotimaanmatka Kuopioon.

Vierailija
9/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Minne päin?

Rokotettuna lähtisin heti.yksin en uskalla kielitaidottomana lähteä ulkomaille.En lähtisi piletää en shopailee.Irti arjesta,tursmia,museoita,rantaa,olla vaan.Mukaan ei saa ketän,kun en juo,en kapakoi ja en tupakoi.Sama asia Suomessa.Olen meinaan eläkellä oleva nainen  ja tuntuu kaikki haluisi viinilaislliselle tai terasille naiset ,joihin tutustun.Jääkin tutustumiset siihen, kun niille selvii en juo kalja en viinä. Kaksi parasta ystävää kuoleet,saman sortisia kuin minä olivat,Enemin ulkoilua kuin sisällä nyhjäämistä tai bubit istumassa.Sepä se!

Vierailija
10/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö netistä samanhenkinen reissukaveri?

Vierailija
11/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa olen käynyt, kohta uudestaan. Sitten Ruotsiin elokuussa. Harkitsin Kreikkaa syyskuussa, mutta taitaa jäädä. Pääsiäisenä sitten keski-Eurooppaan.

Vierailija
12/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Minne päin?

Rokotettuna lähtisin heti.yksin en uskalla kielitaidottomana lähteä ulkomaille.En lähtisi piletää en shopailee.Irti arjesta,tursmia,museoita,rantaa,olla vaan.Mukaan ei saa ketän,kun en juo,en kapakoi ja en tupakoi.Sama asia Suomessa.Olen meinaan eläkellä oleva nainen  ja tuntuu kaikki haluisi viinilaislliselle tai terasille naiset ,joihin tutustun.Jääkin tutustumiset siihen, kun niille selvii en juo kalja en viinä. Kaksi parasta ystävää kuoleet,saman sortisia kuin minä olivat,Enemin ulkoilua kuin sisällä nyhjäämistä tai bubit istumassa.Sepä se!

Uskaltaisitko lähteä yksin johonkin missä on paljon suomalaisia ja suomenkielisiä palveluja? Esimerkiksi Fuengirola tai Playa del Ingles? Tosin niissäkin on paljon kapakoissa viihtyviä.

Vierailija
13/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Minne päin?

Lisään vielä että Pärnussa on upea ranta ja kylpylähotelleissa pärjää suomen kielellä.

- sama

Uskaltaisitko lähteä yksin johonkin missä on paljon suomalaisia ja suomenkielisiä palveluja? Esimerkiksi Fuengirola tai Playa del Ingles? Tosin niissäkin on paljon kapakoissa viihtyviä.

Vierailija
14/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2025

Vierailija
15/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla italiaan. Vasta ensimmäinen rokotus saatu eli tikkua nenään ja toivotaan parasta että on negatiivinen.

Vierailija
16/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Minne päin?

Lisään vielä että Pärnussa on upea ranta ja kylpylähotelleissa pärjää suomen kielellä.

- sama

Yritin tähän lisätä että Pärnussa on upea ranta ja kylpylähotelleissa pärjää suomen kielellä.

Vierailija
17/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun puolivälissä olen menossa Keski-Eurooppaan! Tokan rokotuksen saan ensi viikolla. 

Ihanaa mennä! <3 Kaverin luokse pariksi viikoksi

Vierailija
18/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette perkele matkusta ulkomaille!

Vierailija
19/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette perkele matkusta ulkomaille!

Ja sinähän et sitä päätä.

Vierailija
20/30 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa! Mekin nähtiin juuri pitkästä aikaa Sveitsissä asuvia ystäviä. Ihanaa kun alkaa elämä normalisoitua. Kiitos kaikille, jotka olette rokotteen ottaneet. 🙏