Mies sanoi todella loukkaavasti
Olen hieman ylipainoinen, noin 23 kiloa normaalipainon yläpuolella, muutama pieni vatsamakkara.
Mies kumminkin sanoi minulle kun valitin siitä että mies vain makaa, näin
" läski, mene liikkumaan ja älä valita,helvetti"
loukkkaannuin erittäin pahasti, jätänkö miehen? Itken ja kädet tärisee, näinkö naisia kohdellaan?
kaipaan mammojen neuvoja !
Kommentit (41)
no läski harvoin on kaunista, seksikästä tai kiinnostavaa. Läskisoossi hyvin tehtynä aika hyvää.
Minä jättäisin miehen joka haukkuisi minua halventavin sanoin. Se merkitsisi että hän ei enää kunnioittaisi minua, joten rakkauttakaan ei enää voisi olla jäljellä. Läski, huora, ruma, mikä tahansa tuollainen olisi liikaa. Jos hän haluaisi puhua esim. ylipainosta niin sen voi kyllä tehdä toista kunnioittaenkin. Mitä itse sanoit miehelle, mitä sanoja käytit? Ehkä metsä vastasi niinkuin sinne huudettiin.
laihduta! 23 kg ei ole hieman ylipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:23"]Minä jättäisin miehen joka haukkuisi minua halventavin sanoin. Se merkitsisi että hän ei enää kunnioittaisi minua, joten rakkauttakaan ei enää voisi olla jäljellä. Läski, huora, ruma, mikä tahansa tuollainen olisi liikaa. Jos hän haluaisi puhua esim. ylipainosta niin sen voi kyllä tehdä toista kunnioittaenkin. Mitä itse sanoit miehelle, mitä sanoja käytit? Ehkä metsä vastasi niinkuin sinne huudettiin.
[/quote]
sanoin vain että elä makaa siinä kun ulkona on noin hyvä ilma.
Hui kamala kun oksettaa kun olen itkenyt. Enhän minä nyt niin lihava ole... Ehkä hieman ylipainoa muttei pahasti.
ap
"Hui kamala kun oksettaa kun olen itkenyt. Enhän minä nyt niin lihava ole... Ehkä hieman ylipainoa muttei pahasti."
Miten itku voi oksettaa? Tuliko räkää paljon?
tsemppiä.
Heh kova itsepetos päällä. Kyllä sinä olet lihava!
Mutta mieheltä tosi törkeä tapa sanoa tuo.
Sinuna ehkä eroaisin JA sitten laihduttaisin. Vähintään antaisin miehen ymmärtää että nyt ylitettiin joku raja joka saa harkitsemaan jopa eroa.
Mutta siltikin, lihava sinä olet. Normaalipainon ylärajasta vielä 23 kiloa lisää, huh..
Huono provo, ei että mitkään provot olisi hyviä, aina ne ärsyttää mutta tämä oli kyllä säälittävä.
Ööh, no tää nyt olis tämmöinen tyypillinen eskaloituva riita teillä, kehitelkää sitä eteenpäin vaiks?
Ei noin sanota kellekään, tietenkään, mutta mitä ihmettä sinä edes taivastelet toisen istumisia tai makaamisia? Aikuinen ihminen on vastuussa ensinnä itsestään vaikka suhteessa onkin, ja jos se sinun aikuinen puolisosi tunsi makaamisen tarvetta näin kesälomakaudella, niin onko pakko mennä närppimällä pilaamaan hyvä lepuutussessio?
Aika reilusti olet ylipainoinen.. miksi et tosiaan lähtisi vaikka vähän liikkumaan?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:31"]Aika reilusti olet ylipainoinen.. miksi et tosiaan lähtisi vaikka vähän liikkumaan?
[/quote
ENKÄ OLE ap
Kerää ittes puppe!
Nyt alat laihduttamaan. Lopeta moinen itsesäälissä kieriskely.
Vai oletko niitä mammoja joita täälä näkyy paljon... - aloin kyllä jo laihduttamaan mutta sitten mies sanoi niin ilkeästi että suutuin ja meni hyvä mieli laihduttamisesta ja masennuin ja vali vali plii plii nyyh nyyh
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:36"]Tää on "ehkä hieman" provo
[/quote]
EIKÄ OLE
Muutama pieni vatsamakkara ja ylipainoa 23kg :D no näin valitettavasti ap:n ylipainoiset mammat selittelee "kurvejaan"
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:18"]Olen hieman ylipainoinen, noin 23 kiloa normaalipainon yläpuolella, muutama pieni vatsamakkara.
Mies kumminkin sanoi minulle kun valitin siitä että mies vain makaa, näin
" läski, mene liikkumaan ja älä valita,helvetti"
loukkkaannuin erittäin pahasti, jätänkö miehen? Itken ja kädet tärisee, näinkö naisia kohdellaan?
kaipaan mammojen neuvoja !
[/quote]
11, 5 kg per makkara. Jos ei kerran muuta ylipainoa ole kuin pari vatsamakkaraa.
Aikamoiset makkarat on kyllä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:43"]Muutama pieni vatsamakkara ja ylipainoa 23kg :D no näin valitettavasti ap:n ylipainoiset mammat selittelee "kurvejaan"
[/quote]
itse asiassa olen muodokas ja minulla on kurveja varmasti enemmän kuin sinulla, että haistan kateutta:)
ap
Mulla on ylipainoa "vain" 4 kg ja tunnen itseni lihavaksi... Siltä myös näytän, etenkin valokuvissa...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:43"]Muutama pieni vatsamakkara ja ylipainoa 23kg :D no näin valitettavasti ap:n ylipainoiset mammat selittelee "kurvejaan"
[/quote]
itse asiassa olen muodokas ja minulla on kurveja varmasti enemmän kuin sinulla, että haistan kateutta:)
ap
[/quote]
Jep jep.
Kateutta. Vaimolla 23kg ylipainoa ja mies tökerö urpo. Mistähän tässä pitäisi olla kateellinen ..
olethan todella ylipainoinen