Ketään muuta paikalla joka olis ollut sinkkuna kymmenen vuotta?
Kommentit (43)
Olen ollut isnkku koko elämäni ajan.
37v
Kiva kuulla että muitakin sinkkuja löytyy! Kaikkea hyvää teille ja mukavaa kesää. t.ap
Olen ollut koko elämäni vastentahtoisesti sinkku. Olen nyt 38, aloin toivoa seurustelukumppanin löytymistä kun olin 16. Eli 22,5 vuotta olen nyt etsinyt. Olen kuitenkin onnellinen ja elänyt todella tapahtumarikasta elämää :).
29 v. ja nyt ensimmäisessä suhteessani. Mielestäni näin on hyvä. Mitä harvemman kanssa seurustelen elämäni aikana, sitä onnistuneemmaksi itseni koen. Toivon, että menisin tämän miehen kanssa naimisiin. Tavattiin siis kun olin jo 29 v. Ennen sitä aina ollut sinkku ja neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
29 v. ja nyt ensimmäisessä suhteessani. Mielestäni näin on hyvä. Mitä harvemman kanssa seurustelen elämäni aikana, sitä onnistuneemmaksi itseni koen. Toivon, että menisin tämän miehen kanssa naimisiin. Tavattiin siis kun olin jo 29 v. Ennen sitä aina ollut sinkku ja neitsyt.
Tämä on oikea tapa elää:)
Olen 60 v ja sinkkuna jo 30 vuotta.
Olin sinkkuna elämäni ensimmäiset 34 vuotta. Sitten löysin ensimmäisen miesystäväni. Yhdessä ollaan edelleen
M58
Jo 11 v sinkkuna ja näillä mennään loppuikä!
Minä olin sinkku 28 vuotiaaksi asti. Eli kyllä tuosta tuli 10 vuotta aikuisikää täyteen sinkkuna. Myöskään alaikäisenä en seurustellut.
Oon muuten ollu aina sinkku paitsi just erosin pitkästä ainoasta suhteesta. Ikää 39 vuotta. Haluan olla seuraavat 10 vuotta sinkku. Olen nainen. Parisuhde ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikea tapa elää:)
Yksi niistä monista oikeista tavoista elää.
Kaverini oli sinkku 17 vuotta avioeron jälkeen. Kun kuopus täytti 18, liittyi hän eliittikumppaneihin ja kolmas treffikumppani tärppäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!
Täh?
Ikkunani takana on pariin otteeseen kytännyt vainoaja. Jäi pysyvä trauma.
Avioerosta kohta 10 vuotta, eli kyllä.
olen,mutta mitä siitä,ei ole väliä!