Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä leveistä hartioista naisella?

Vierailija
06.07.2021 |

Minulla on vähän kompleksi niistä, luonnostaan leveät hartiat ja lihas tarttuu helposti. Vaatteet ei istu, pienikin painonnousu tekee tosi tukevan näköisen jne. Jotkut taas ihailevat niitä, kertokaa mielipiteenne!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveät hartiat ja mä kyllä tykkään. Toki olen opetellut pukeutumisella tasapainottamaan niitä ja on paras pysytellä hoikkana.

Vierailija
2/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi hailee, kunhan kierron vaikeimmalla viikolla osaat käyttäytyä rauhallisen järkevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveät hartiat ja mä kyllä tykkään. Toki olen opetellut pukeutumisella tasapainottamaan niitä ja on paras pysytellä hoikkana.

Miten tasapainotat niitä? Minulla on vielä kaupan päälle suht kapea lantio.

Vierailija
4/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ap.

Mitä helvetin mieltä tuosta muka voisi olla?

Ei ihminen voi itse valita ulkonäköään.  Ei voi valita sitä, onko suuret rinnat vai.

Eikä sitä onko suuret vai pienet jalat.  Eikä sitä, saattuko kasvoissa olemaan pisamia vai ei.

EIkä myöskään sitä onko hänelleä leveät hartiat, leveä lantio vai ei.

Kaikki nuo ihmiseen kehittyvät jo sikiöaikana, ja suurin osa niistä tulee  "perintönä" jomman kumman tai molempien vanhempian geeneistä.

Vierailija
5/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim v-kaula-aukot, halterneckit, tumma yläosa… alaosaan vaakaraitaa ja vaaleampaa. Skater-mekkoja ym.

Vierailija
6/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä pitäisi moista minään kynnyskysymyksenä.

Vierailija
7/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

X vartalo naisella on ainakin omaan silmääni seksikäs.

Vierailija
8/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt lihaksikkaista naisista: leveät hartiat, kapea vyötärö, erottuvaa lihasmassaa ja etenkin olkapäät.

Vierailija
9/9 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa sinun ei tarvitse "tasapainottaa" mitään, vaan etsiä miehiä, jotka pitävät sinun näköisistä naisista. Heitä kyllä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi