Xenian blogi on mennyt tosi hyvään suuntaan!
Maxista ja vauvasta ei jauheta joka postauksessa, kuvat on otettu useissa eri maisemissa ja eri kuvakulmista, ja kaiken lisäksi X on nykyään myös todella kaunis ja hoikassa kunnossa. ''Kunnon'' asuja blogissa esillä viikottain (vrt siis siihen, kun jotkut kitisivät raskausajan tylsistä vaatteista).
Mahtaakohan nyt kaikkia arvostelijoita ottaa päähän? :--D
Kommentit (54)
Jösses on muuten perkuleen hyvä blogi.
Täytyy ihailla Xeniaa kuinka hän on pysynyt virkeänä, huoliteltuna ja iloisena lapsen saatuaan. Tuleekohan luonnostaa, onko pintakiilloitettu rooli vai tekeekö vaan kamalasti töitä sen eteen, ettei mammaannu. Verrokkina esim MouMou, joka rupsahti lapsen myötä totaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:28"]Maxista ja vauvasta ei jauheta joka postauksessa, kuvat on otettu useissa eri maisemissa ja eri kuvakulmista, ja kaiken lisäksi X on nykyään myös todella kaunis ja hoikassa kunnossa. ''Kunnon'' asuja blogissa esillä viikottain (vrt siis siihen, kun jotkut kitisivät raskausajan tylsistä vaatteista).
Mahtaakohan nyt kaikkia arvostelijoita ottaa päähän? :--D
[/quote]
Hyvä että mainitsit että on taas hoikka, sehän se tärkeintä on ja hyvän ja mielenkiintoisen ihmisen mitta!
Itseäni ärsyttää Xenian hokema mitä ihanin, mitä virkein, mitä suloisin... hyi!!
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Mitä kammottavinta on myös se, kun hän kutsuu miestään blogissaan koiran isiksi. Voi jösses!
Mun mielestä ainakin tosi monipuolinen blogi nykyään!
Xenia ja sen blogi on mitä ihanimpia!! :) ehdottomasti lempibloggaajani, niin mukava jalat-maassa-oloinen tyyppi. :) go Xenia!!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:33"]
Aah, olin jo unohtanut koko tyypin!
Tulitko mainostamaan? :)
[/quote]
En usko, että blogi tarvitsee varsinaisesti mitään mainostusta? Täällä oli niin hirveät kriitikot vauhdissa X:n raskausaikana ja jälkeenkin, että ajattelin tulla jotain positiivistakin mainitsemaan.
Miksi muuten aina epäillään, että jos kirjoittaa (etenkin blogista)jotain hyvää, on itse henkilö itse paikalla? Eikö kukaan enää saisi vilpittömästi ajatella hyvää kenestäkään muusta :D
[/quote]
mä oon samaa ajatellut :D oon monta kertaa kehunut jotain bloggaajaa esim.just xeniaa ja aina tullee kommentti: moi xenttu! Tai vastaavaa.. Ihme juttu.
oon muuten xenia fanina pysynyt kokoajan. Sain kyllä esikoiseni samoihin aikoihin joten ymmärrän nämä pieni ihme jututkin ;) hormoonit ja Se onni saa höpöjä juttelee!
Kyllähän mäkin sanon että oon koirani äiti, ja on kyllä ihan yleinen tapa : D Ei silti kukaan luule, että kuvittelen synnyttäneeni sen, tai että koira koskaan kaikessa tärkeydessään menisi esim oikeiden ihmislapsieni ohi. Perheenjäsen se silti on, siinä missä muutkin :)
Kävin katsomassa blogia pitkästä aikaa.
Musta hän näyttää jotenkin "valkopyykissä pestyltä", hailakka liian vaalea letti joka tekee silmistä hailakan harmaan ja väsyneen näköiset ja vaalea väri korostaa liikaa kasvojen alaosaa ja leukaa. Pinkki ei sovi hänelle vaatevärinä enää yhtään, eikä oikein tuo sininenkään koska sekin harmaannuttaa häntä tätimäiseksi. Eikä musta. Oli paremman näköinen tummemmalla kampauksella, silmistäkin tuli tosi safiirisen siniset juuri sillä hiusten sävyllä.
Nuo Chanelin tikatut ketjulliset laukut ja muut alkaa olla tosi väsyneitä koska niitä on joka bloggaajalla ja mummelilla täällä pääkaupunkiseudulla.
Tää oli ennen ihan tikkitakkitätimäinen blogi tikkitakkeineen ja tikkilaukkuineen, vai onko niitä vieläkin? :-D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:00"]
Luonnollisuus on ok mutta Xenia ei ikävä kyllä kiinnosta pikkukaupunkilaisena opiskelut jäissä äiskänä. En mä saa tuosta blogista enää mitään vaikka itselläni lapsia, oli kivempi lukea party girl-tyyppistä blogia, sopi Xenia-tyylin paremmin.
[/quote]
Taitaa monelle muullekin bloggaajalle käydä niin että entisestä muotiblogista tuleekin mammablogi? mielestä silloin olisi järkevämpää aloittaa uusi blogi joka keskittyisi vain tiettyyn aiheeseen tai pitää kahta blogia
[/quote]
Kyllä mun mielestä aika paljon on muitakin, kuin perheeseen liittyviä juttuja? Aika huono mammablogi olisi, kun sen verran pintaraapaisua siitä lapsiperhe-elämästä edes kirjoittaa :)
Edelleen on asukuvia, juttuja meikeistä, laukkupostauksia.. jne.
[/quote]
Juu on, pelkistä Chanelin ja LV merkkilaukuista. Kaikkia eivät ne kiinnosta ja kaikki eivät halua tuhlata tuhansia euroja merkkilaukkuihin vaikka varaa olisi, siispä miksi niistä lukisin. Xenia ei koskaan kirjoita halvemmista versioista jotka ovat aivan yhtä hyviä,
[/quote]
Ensin valitat, että muotiblogista tulee mammablogi, mutta kun joku oikaisee, että onhan siellä muotia, niin ilmoitat, ettei siellä ole koskaan ollut sellaista muotia, josta sinä pidät :D
Ehkä sitten on ihan sama sinun kannaltasi, vaikka se olisi koirablogi. Siirry seuraamaan jotain muuta. Ai niin, et voi, koska bloggaajien pitäisi kirjoittaa siitä, mistä sinä pidät.
En oikein ymmärrä sitäkään, miksi blogi ei saisi muuttua tekijänsä mukaan. Aina näkee näitä "pitäisi mieluummin kahta blogia" -vaatijoita. Pidä itse.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:06"]
Kyllähän mäkin sanon että oon koirani äiti, ja on kyllä ihan yleinen tapa : D Ei silti kukaan luule, että kuvittelen synnyttäneeni sen, tai että koira koskaan kaikessa tärkeydessään menisi esim oikeiden ihmislapsieni ohi. Perheenjäsen se silti on, siinä missä muutkin :)
[/quote]
Ei tuota kyllä yleisenä tapana voida pitää, vaikka perheenjäseneksi koira tietysti voidaankin laskea. Isi ja äiti, enpä ole koskaan kuullut kyseisiä termejä tässä tilanteessa...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:23"]
[/quote]
Ei tuota kyllä yleisenä tapana voida pitää, vaikka perheenjäseneksi koira tietysti voidaankin laskea. Isi ja äiti, enpä ole koskaan kuullut kyseisiä termejä tässä tilanteessa...
[/quote]
No sitten et varmaan tunne juurikaan koiranomistajia. Ei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa. Koiran näkökulmasta se omistaja on vähän niinkuin isi tai äiti, joten jos nyt joku leikillään pukee koiran ajatukset sanoiksi ja käyttää sanaa isi, niin eipä tuohon kukaan tervejärkinen takerru. Voi jösses vaan itselles.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:23"]
[/quote]
[/quote]
No sitten et varmaan tunne juurikaan koiranomistajia. Ei kaikkea tarvitse niin vakavasti ottaa. Koiran näkökulmasta se omistaja on vähän niinkuin isi tai äiti, joten jos nyt joku leikillään pukee koiran ajatukset sanoiksi ja käyttää sanaa isi, niin eipä tuohon kukaan tervejärkinen takerru. Voi jösses vaan itselles.
[/quote]
Itse asiassa tunnen, pikaisten laskujen perusteella yli kymmenen. Kukaan tervejärkinen ei todellakaan kutsu itseään koiran äidiksi tai isiksi. Isäntä tai emäntä sen sijaan vilisee puheessa jatkuvasti. Kyllä siinä outo pitää olla jos oman lapsen kuullen kutsuu itseään koiran äidiksi, niinkuin sä ilmeisesti teet. Lapsesi lienee siis koiran sisarus?
Ehdottomasti parempaan suuntaan mennyt blogi!