Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”

Vierailija
06.07.2021 |

Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…

Kommentit (275)

Vierailija
221/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin facebookista keskustelua tästä suojatiemaalarista. Joku yltiösuvaitsevainen tyyppi haukkui ne foobikoiksi ja cis-heteroiksi, jotka eivät ymmärtäneet tällaista maalailua.

En halua julistaa omia yksityisasioitani missään somessa, joten en rohjennut kysyä tuomitsijalta seuraavaa: Entä me, jotka kuulumme seksuaalivähemmistöön emmekä silti ymmärrä moista touhua? Olemmeko mekin foobikoita (itseämme kohtaan??)? Olisiko mahdollista, että tällaisen töhertelyn tuomitseminen ei tarkoita fobiaa?

Vierailija
222/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenisen vuotta sitten osastobossini oli ns julkihomo eikä peitellyt suuntaustaan mitenkään. Eikä myöskään sitä, kuinka oli totaalisen kyllästynyt pridevouhotukseen yms "muotihomoiluun" kuten hän asian ilmaisi.

Täällä lesbonainen, joka ei halua olla Priden kanssa missään tekemisissä. Tähän asti minulla ei ole ollut mitään ongelmia muiden ihmisten kanssa vaikka olen ollut lesbo ihan julkisesti. Ainoastaan känniset miehet ovat saattaneet heittää jotain limaista vitsiä, mutta niin he tekevät kaikille. En minä siitä ole loukkaantunut. Nyt kuitenkin tuntuu, että ollaan menossa takapakkia kiitos näiden hörhöjen. Ennen en saanut mitään kyllästyneitä tai vihaisia kommentteja siitä, että olen käsi kädessä naisen kanssa. Nyt minulta ollaan tultu kysymään, että kumpaa sukupuolta olen ja määrittelenkö itseni naiseksi, mieheksi vai imuriksi. Että kiitos vaan.

Hei vaan! Miksi esiinnyt lesbona vaikka olet keski-ikäinen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo liitupiirtelyt ketään normaalia häiritse. Kiimaiselle kaappihomolle tilanne on tietysti eri.

Vierailija
224/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joutuu koiran kanssa sitten kulkemaan ajotien läpi, kun ei voi suohatiellä kövellä tai tassut värjääntyy… Tosi hyvä idea Tumppurainen, kiitos tästä!

Vierailija
225/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pikaliima-lesbomies jätti sen toisen ketjun kesken? Sehän oli ihan hauska.

Johtuikohan siitä, että osa siellä olleista kommenteista osui pikaliimalesbomiestä arkaan paikkaan.

Vierailija
226/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä miten homostelujutut on eräillä koko ajan mielessä...

Sano se, sinäkin täällä homostelujuttujen äärellä.

Vierailija
227/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, joutuu koiran kanssa sitten kulkemaan ajotien läpi, kun ei voi suohatiellä kövellä tai tassut värjääntyy… Tosi hyvä idea Tumppurainen, kiitos tästä!

Jaahas, liidusta värjääntyneitä muniasiko sinä siellä työpaikan saunaillassa saippuoit niin pitkään ja hartaasti, että jutut alkoivat levitä työpaikalla?

Vierailija
228/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta iltaan pikaliimalesbomies seikkailee homosteluketjujensa parissa, aloitus aloituksen jälkeen, aamusta iltaan...

Vierailija
229/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaliimalesbomies :D uusi sketsihahmo on syntynyt!

Vierailija
230/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo liitupiirtelyt ketään normaalia häiritse. Kiimaiselle kaappihomolle tilanne on tietysti eri.

Tuo kaappihomo-kortti on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei mitään vaikutusta mihinkään.

Olen moneen kertaan kysynyt, mikä tänä päivänä estää homoa elämästä elämäänsä homona? Samat oikeudet kuin heteroilla. Anna nyt jo vihdoin se vastaus, kortin lätkinnän sijaan, kiitos!

Vierailija
231/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysistuntosali oli hiljainen ja viilentynyt

Yleisölehterin alla, nurkkauksessa

Kaksi poikaa, kauluspaita, keltainen solmio

Lattialla vyö

Kevyesti pukeutuneet

He koskettivat toisiaan

He hyväilivät toisiaan

He etsiytyivät toisiinsa kiinni

Yleisölehterin alla, nurkkauksessa

Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus

Poikarakkaus

Yhteyteensä kietoutuneet

Vierailija
232/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysistuntosali oli hyvin hiljainen, viileä

Yleisölehterin alla

Kevyt kosketus keskellä hartautta

Lattialla keltainen solmio

He tekivät toisilleen kauniita asioita

Leikkivät helmiketjuilla

He puhuivat sitä kieltä

Jota ihmiset aina ovat puhuneet

Liikkuessaan läheisyyttä liki

Vierailija
233/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täysistuntosali oli hiljainen, hiljentynyt

Majesteetti vuosisatojen takaa

Rakkaus on vuosisatoja vanhempi

Kaksi poikaa

Kaksi poikaa, lattialla keltainen solmio

Ympärillä hartauden hiljaisuus

Poikarakkaus

He tekivät toisilleen kauniita asioita

He leikkivät helmiketjuilla

Vierailija
234/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkaus

Lattialla keltainen solmio

Täysistuntosali oli viileä, hiljentynyt

Kosketus yleisölehterin alla

Poikarakkaus...

Vierailija
235/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaappihomo-kortti on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei mitään vaikutusta mihinkään.

Olen moneen kertaan kysynyt, mikä tänä päivänä estää homoa elämästä elämäänsä homona? Samat oikeudet kuin heteroilla. Anna nyt jo vihdoin se vastaus, kortin lätkinnän sijaan, kiitos!

Vastaus mihin?

-ohis

Vierailija
236/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.

Laukesi viisisenttisellä housuihinsa

Vierailija
237/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenisen vuotta sitten osastobossini oli ns julkihomo eikä peitellyt suuntaustaan mitenkään. Eikä myöskään sitä, kuinka oli totaalisen kyllästynyt pridevouhotukseen yms "muotihomoiluun" kuten hän asian ilmaisi.

Täällä lesbonainen, joka ei halua olla Priden kanssa missään tekemisissä. Tähän asti minulla ei ole ollut mitään ongelmia muiden ihmisten kanssa vaikka olen ollut lesbo ihan julkisesti. Ainoastaan känniset miehet ovat saattaneet heittää jotain limaista vitsiä, mutta niin he tekevät kaikille. En minä siitä ole loukkaantunut. Nyt kuitenkin tuntuu, että ollaan menossa takapakkia kiitos näiden hörhöjen. Ennen en saanut mitään kyllästyneitä tai vihaisia kommentteja siitä, että olen käsi kädessä naisen kanssa. Nyt minulta ollaan tultu kysymään, että kumpaa sukupuolta olen ja määrittelenkö itseni naiseksi, mieheksi vai imuriksi. Että kiitos vaan.

Hei vaan! Miksi esiinnyt lesbona vaikka olet keski-ikäinen mies?

Ymmärrän, että palstalla on paljon trolleja ja provoja, mutta älä nyt kaikkia tuomitse. Toki sinä saat uskoa minun olevan oikeasti keski-ikäinen mies. Haluan silti sanoa, että kaikki homoseksuaalit eivät ole onnistuneet Pridesta ja tästä nykyhömpötyksestä, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi ja jokainen saisi itse määritellä mitä sukupuolta on. Ihan yhtä epämukavaa lesbonaisena on saada miehiä samaan pukuhuoneeseen kuin se on heteronaisestakin. 

Vierailija
238/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta väriteltäköön kaikki suojatiet. Josko sitten mersupersut saisivat sydäreitä kyllikseen ja terveemmät ihmiset saisivat elää heiltä rauhassa.

Vierailija
239/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävät lomat teillä kun ette vihaprovoilua parempaa ajanvietettä keksi.

Terkuin homo ylitöistä.

Vierailija
240/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolesta väriteltäköön kaikki suojatiet. Josko sitten mersupersut saisivat sydäreitä kyllikseen ja terveemmät ihmiset saisivat elää heiltä rauhassa.

Älä sitten jää alle sateenkaaritietä ylittäessäsi.

t. Mersu-Persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi