"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”
Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta sitten osastobossini oli ns julkihomo eikä peitellyt suuntaustaan mitenkään. Eikä myöskään sitä, kuinka oli totaalisen kyllästynyt pridevouhotukseen yms "muotihomoiluun" kuten hän asian ilmaisi.
Täällä lesbonainen, joka ei halua olla Priden kanssa missään tekemisissä. Tähän asti minulla ei ole ollut mitään ongelmia muiden ihmisten kanssa vaikka olen ollut lesbo ihan julkisesti. Ainoastaan känniset miehet ovat saattaneet heittää jotain limaista vitsiä, mutta niin he tekevät kaikille. En minä siitä ole loukkaantunut. Nyt kuitenkin tuntuu, että ollaan menossa takapakkia kiitos näiden hörhöjen. Ennen en saanut mitään kyllästyneitä tai vihaisia kommentteja siitä, että olen käsi kädessä naisen kanssa. Nyt minulta ollaan tultu kysymään, että kumpaa sukupuolta olen ja määrittelenkö itseni naiseksi, mieheksi vai imuriksi. Että kiitos vaan.
Hei vaan! Miksi esiinnyt lesbona vaikka olet keski-ikäinen mies?
Ei nuo liitupiirtelyt ketään normaalia häiritse. Kiimaiselle kaappihomolle tilanne on tietysti eri.
Jaahas, joutuu koiran kanssa sitten kulkemaan ajotien läpi, kun ei voi suohatiellä kövellä tai tassut värjääntyy… Tosi hyvä idea Tumppurainen, kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pikaliima-lesbomies jätti sen toisen ketjun kesken? Sehän oli ihan hauska.
Johtuikohan siitä, että osa siellä olleista kommenteista osui pikaliimalesbomiestä arkaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä miten homostelujutut on eräillä koko ajan mielessä...
Sano se, sinäkin täällä homostelujuttujen äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, joutuu koiran kanssa sitten kulkemaan ajotien läpi, kun ei voi suohatiellä kövellä tai tassut värjääntyy… Tosi hyvä idea Tumppurainen, kiitos tästä!
Jaahas, liidusta värjääntyneitä muniasiko sinä siellä työpaikan saunaillassa saippuoit niin pitkään ja hartaasti, että jutut alkoivat levitä työpaikalla?
Aamusta iltaan pikaliimalesbomies seikkailee homosteluketjujensa parissa, aloitus aloituksen jälkeen, aamusta iltaan...
Pikaliimalesbomies :D uusi sketsihahmo on syntynyt!
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo liitupiirtelyt ketään normaalia häiritse. Kiimaiselle kaappihomolle tilanne on tietysti eri.
Tuo kaappihomo-kortti on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei mitään vaikutusta mihinkään.
Olen moneen kertaan kysynyt, mikä tänä päivänä estää homoa elämästä elämäänsä homona? Samat oikeudet kuin heteroilla. Anna nyt jo vihdoin se vastaus, kortin lätkinnän sijaan, kiitos!
Täysistuntosali oli hiljainen ja viilentynyt
Yleisölehterin alla, nurkkauksessa
Kaksi poikaa, kauluspaita, keltainen solmio
Lattialla vyö
Kevyesti pukeutuneet
He koskettivat toisiaan
He hyväilivät toisiaan
He etsiytyivät toisiinsa kiinni
Yleisölehterin alla, nurkkauksessa
Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus
Poikarakkaus
Yhteyteensä kietoutuneet
Täysistuntosali oli hyvin hiljainen, viileä
Yleisölehterin alla
Kevyt kosketus keskellä hartautta
Lattialla keltainen solmio
He tekivät toisilleen kauniita asioita
Leikkivät helmiketjuilla
He puhuivat sitä kieltä
Jota ihmiset aina ovat puhuneet
Liikkuessaan läheisyyttä liki
Ja täysistuntosali oli hiljainen, hiljentynyt
Majesteetti vuosisatojen takaa
Rakkaus on vuosisatoja vanhempi
Kaksi poikaa
Kaksi poikaa, lattialla keltainen solmio
Ympärillä hartauden hiljaisuus
Poikarakkaus
He tekivät toisilleen kauniita asioita
He leikkivät helmiketjuilla
Poikarakkaus
Lattialla keltainen solmio
Täysistuntosali oli viileä, hiljentynyt
Kosketus yleisölehterin alla
Poikarakkaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaappihomo-kortti on jo parhaat päivänsä nähnyt. Ei mitään vaikutusta mihinkään.
Olen moneen kertaan kysynyt, mikä tänä päivänä estää homoa elämästä elämäänsä homona? Samat oikeudet kuin heteroilla. Anna nyt jo vihdoin se vastaus, kortin lätkinnän sijaan, kiitos!
Vastaus mihin?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.
Laukesi viisisenttisellä housuihinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenisen vuotta sitten osastobossini oli ns julkihomo eikä peitellyt suuntaustaan mitenkään. Eikä myöskään sitä, kuinka oli totaalisen kyllästynyt pridevouhotukseen yms "muotihomoiluun" kuten hän asian ilmaisi.
Täällä lesbonainen, joka ei halua olla Priden kanssa missään tekemisissä. Tähän asti minulla ei ole ollut mitään ongelmia muiden ihmisten kanssa vaikka olen ollut lesbo ihan julkisesti. Ainoastaan känniset miehet ovat saattaneet heittää jotain limaista vitsiä, mutta niin he tekevät kaikille. En minä siitä ole loukkaantunut. Nyt kuitenkin tuntuu, että ollaan menossa takapakkia kiitos näiden hörhöjen. Ennen en saanut mitään kyllästyneitä tai vihaisia kommentteja siitä, että olen käsi kädessä naisen kanssa. Nyt minulta ollaan tultu kysymään, että kumpaa sukupuolta olen ja määrittelenkö itseni naiseksi, mieheksi vai imuriksi. Että kiitos vaan.
Hei vaan! Miksi esiinnyt lesbona vaikka olet keski-ikäinen mies?
Ymmärrän, että palstalla on paljon trolleja ja provoja, mutta älä nyt kaikkia tuomitse. Toki sinä saat uskoa minun olevan oikeasti keski-ikäinen mies. Haluan silti sanoa, että kaikki homoseksuaalit eivät ole onnistuneet Pridesta ja tästä nykyhömpötyksestä, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi ja jokainen saisi itse määritellä mitä sukupuolta on. Ihan yhtä epämukavaa lesbonaisena on saada miehiä samaan pukuhuoneeseen kuin se on heteronaisestakin.
Minun puolesta väriteltäköön kaikki suojatiet. Josko sitten mersupersut saisivat sydäreitä kyllikseen ja terveemmät ihmiset saisivat elää heiltä rauhassa.
Ikävät lomat teillä kun ette vihaprovoilua parempaa ajanvietettä keksi.
Terkuin homo ylitöistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta väriteltäköön kaikki suojatiet. Josko sitten mersupersut saisivat sydäreitä kyllikseen ja terveemmät ihmiset saisivat elää heiltä rauhassa.
Älä sitten jää alle sateenkaaritietä ylittäessäsi.
t. Mersu-Persu
Lueskelin facebookista keskustelua tästä suojatiemaalarista. Joku yltiösuvaitsevainen tyyppi haukkui ne foobikoiksi ja cis-heteroiksi, jotka eivät ymmärtäneet tällaista maalailua.
En halua julistaa omia yksityisasioitani missään somessa, joten en rohjennut kysyä tuomitsijalta seuraavaa: Entä me, jotka kuulumme seksuaalivähemmistöön emmekä silti ymmärrä moista touhua? Olemmeko mekin foobikoita (itseämme kohtaan??)? Olisiko mahdollista, että tällaisen töhertelyn tuomitseminen ei tarkoita fobiaa?