"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”
Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sateenkaari väki kuitenkin töhrisi muita paikkoja kuin liikennemerkkejä. Koska jos jotain sattuu, kuka silloin kantaa vastuun.
Tiina voisi töhriä vaikka Tuomiokirkon seinän tai Paavo Nurmen patsaan rohkeuden osoitukseksi. Niihin kun ei liity onnettomuuden ja sivullisen kuoleman riskiä.
Jos joku p ersu olisi värittänyt tämän nasunpunaiseksi kertoakseen harhaisista m amupeloistaan, niin täällä riittäisi ymmärtäjiä. Mutku h omot on niin hirveitä, nyyhnyyh ja öyhöyh. Irrationaalinen pelko ja inho, öyh.
Ei se ole irrationaalinen pelko. Se on yhtä rationaalinen pelko kuin että kehitysmaalaiset tulevat ja tuhoavat länsimaalaiset yhteiskunnat sellaisina kuin ne ovat olleet tähän asti.
Pelkää sinä sitten sitä. Minä en pelkää. Tulevaisuudessa kaikki kansat ovat sekoittuneet, ei rajoja, ei r asismia, ei pelättävää.
Niinhän sinä luulet, että tulevaisuus olisi kuin Vartiotornin kansikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täässä Itiksessä töhryjen määrä vähenee kun väestöstä iso osa on jo ulkkareita. Mieluummin otankin naapuriksi käyttäyvän Abdullahin kuin kantaväestöön kuuluvan WTlesbon, deegun tai narkin.
Sehän vaan kertoo että asut oikeassa paikassa. Maksatko itse veroja ja oletko valmis maksamaan niitä lisää jatkossa? Siellä kun ei oikein verokertymää tule.
Soisin saman väestönmuutoksen myös kantakaupunkiin. Siistiytyisi sielläkin ympäristö. Itiksessä asuu meitä hyvätuloisiakin. Monilla hyvätuloisilla on täällä lisäksi asuntovarallisuutta. Itse maksan sinkkuna saman verran veroja kuin kaupunginosassani keskimäärin perheet ansaitsee bruttona. Mutta töhrijät saisivat maksaa siivouksen omistaan ei veroista.
Arvasin että olet sinkku, kun sitten ei tarvitse stressata lasten kouluun menosta.
Tervetuloa tänne Itikseen töhrimään. Ulkkarit heittävät sateenkaarilesbot jätelavalle sotkemasta heidän hoodejaan. Eivät oikein tajua teidän pridekapinaa. Haluavat pitää ongelmavalkonaamat poissa. Wallah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täässä Itiksessä töhryjen määrä vähenee kun väestöstä iso osa on jo ulkkareita. Mieluummin otankin naapuriksi käyttäyvän Abdullahin kuin kantaväestöön kuuluvan WTlesbon, deegun tai narkin.
Sehän vaan kertoo että asut oikeassa paikassa. Maksatko itse veroja ja oletko valmis maksamaan niitä lisää jatkossa? Siellä kun ei oikein verokertymää tule.
Soisin saman väestönmuutoksen myös kantakaupunkiin. Siistiytyisi sielläkin ympäristö. Itiksessä asuu meitä hyvätuloisiakin. Monilla hyvätuloisilla on täällä lisäksi asuntovarallisuutta. Itse maksan sinkkuna saman verran veroja kuin kaupunginosassani keskimäärin perheet ansaitsee bruttona. Mutta töhrijät saisivat maksaa siivouksen omistaan ei veroista.
Arvasin että olet sinkku, kun sitten ei tarvitse stressata lasten kouluun menosta.
Eihän kukaan vastuullinen vanhempi laita lapsiaan Itä-Helsingin kouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on lesbopariskunta. Kummatkin inhoavat koko pridehössötystä. Haluavat olla vain tavallisia ihmisiä, joita ei nosteta farmille joka vuosi537
Siis pariskunta samassa työpaikassa?
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla aika lutusta tämä äärioikeiston uriutuminen jopa noin mitättömästä asiasta. Jos nyt joku piirtää liidulla jotain katuun, niin mitä sitten? Ei se siinä montaa päivää pysy. Täällä meidän kadulla lapset piirtelee asfalttiin katkuvasti kaikenlaista, eikä se kenekään elämää hetkauta mitenkään. Miksi ihmeessä joku sateenkaariväritys suojatiehen muutamaksi päiväksi saa aikaan tällaisen älämölön?
Tätä nykyä 99% suomalaisista kuuluu äärioikeistoon, määritelmät ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tästä lähteä värittämään suojateitä sinivalkoisiksi Suomen kunniaksi.
Tuo on kiellettyä! Vain hyvän asian puolesta on oikeus rikkoa lakia!
Ja hyvän asian määrittelee lopulta?
Tässä liikutaan käyttäytymistieteellisesti vaarallisella vyöhykkeellä.
Suhtaudun Prideihin positiivisesti, esim. lippu jossain on aivan jees, mutta mun mielestä liikenneturvallisuuteen liittyvien merkkien ja symbolien tulee olla idioottivarmasti tunnistettavissa ja nähtävissä, joten en kannata niiden hyödyntämistä tuollaiseen tarkoitukseen. En ole aivan vakuuttunut, että hänen oma turvallisuuteen liittyvän "selvityksensä" otanta olisi ollut kovin suuri tai luotettavin lähtein toteutettu. Miksei voisi piirtää sateenkaarta vaikka kävelytielle?
Vierailija kirjoitti:
Typerä teko, reppana haluaa vain huomiota.
Sinä et ainakaan ole näemmä saanut tarpeeksi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sateenkaarisuojatietä olenkin aina odottanut. Viimeinkin elämäni on arvokasta, ja olen tasa-arvoinen, kiitos sateenkaarisuojatien.
T: Gaymies
Surullista, että olet nlin kyyninen ihminen.
Hyvää kesäpäivää sinulle 👍🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on lesbopariskunta. Kummatkin inhoavat koko pridehössötystä. Haluavat olla vain tavallisia ihmisiä, joita ei nosteta farmille joka vuosi537
Juu, löysivät toisensa työpaikalla
Pahoittelen, että olette noin homofobisia. Kyllä se siitä aikanaan helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, että olette noin homofobisia. Kyllä se siitä aikanaan helpottaa.
Ikävää, ettet osaa keskustella muuten kuin haukkumalla muita homofobisiksi ilman minkäänlaisia perusteita.
Hei pikaliima-lesbomies. Onko tämä parempi ketju?
Miksi pikaliima-lesbomies jätti sen toisen ketjun kesken? Sehän oli ihan hauska.
Joo, oon mielummin "homofoobinen" kuin tuollainen järjen riemuvoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Työpaikkalla ne heterotkin tutustuu/rakastuu, tai sitten toinen on tullut taloon ensin ja suosittelee puolisoaan samalta alalta.
Itse olen ollut koulussa ja työpaikassa, missä kaksi homoa tutustuivat toisiinsa ja menivät yhteen.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Taidan tästä lähteä värittämään suojateitä sinivalkoisiksi Suomen kunniaksi.
Kerrothan heti kun olet käynyt värittämässä. Hienoa, että on Sinin kaltaisiasi aktiivisia ihmisiä, eikä pelkkiä saamattomia paskanpuhujavetelyksiä.
Aika jännä miten homostelujutut on eräillä koko ajan mielessä...
Tuo on kiellettyä! Vain hyvän asian puolesta on oikeus rikkoa lakia!