Teiniaikojesi pahimmat viina/alkoholimiksaukset, joita et enää suostuisi juomaan
- Leijona-viina ja kokis
- Passoa ja appelsiinituoremehu
- Pink/green ym catit sellaisenaan
Yöks. :D
Kommentit (92)
Greippilimpparit ja greippilonkerot saa oksennuksen lentämään samantien. Ja siihen riittää hajukin jo.
Appelsiinimehu ja leijona on myös sotku mikä ei maistu, appelsiinimehua en enää muutenkaa pysty juomaan. ONNEKSI!
Ehkäpä punaherukkamehu konjakkiin sekoitettuna oli se pahin oksennus, jonka keksin miksata vanhempien alkoholivarastosta.
Sorbuspiimä. Maistuu ihan Viilikseltä, tosin Sorbusta ei enää valmisteta...
Vadelmacocktail + pepsi
Salmarista huikkaa, perään appelsiinimehua
Ofeliaa en pysty enää edes maistamaan.
Mandariinivodka sellaisenaan.
Ofeliat ja pussilämmin kolmosolut
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 09:27"]Täälläkin ilmoittautuu yksi Koskenkorva peach -viinasta traumatisoitunut. Yksi juontikerta (jona sitten menikin tosin koko pullo) riitti siihen, etten voi edes katsoa, saati sitten haistaa tai MAISTAA tuota! Hyi puistatus..
[/quote]
Mulla sama! Kaikki persikkainen oli ennen mieleen, nyt meinaa oksu lentää pelkästä hedelmän nimen kuulemisesta... Ja juomingeista on yli 15 v.
Mitään suuria kammotuksia ei ole jäänyt, olen aina osannut juoda suht nätisti. Silti en missään nimessä enää halua juoda sitä Alkon prosentteihin verrannollisesti halvinta valkkaria + Spriteä (tai jotain halvempaa). Myös kossubatterysta olen saanut tarpeeksi ja jopa pelkän Batteryn jne haju ällöttää.
leijona lantrattuna vedellä. hiivanmakuinen kilju , kalja & omenaviini sekaisin :X
Vergi + vadelma-mustikkajuissi. Ei pysty enää juomaan tuota mehua.
Gin lemon ilman lisukkeita, hyi helvetti.
Samoin sitä ihmettelen kun raaka viina meni alas. Nyt pukluttaa jo ajatus.
Vilperinmarjaviini kaverin isän tynnyristä miksattuna pirtelöaineksiin.
Joku halvin mahdollinen, kenties Tallinnasta tuotu viina johon sekoitin puolukkamehua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:31"]
Vilperinmarjaviini kaverin isän tynnyristä miksattuna pirtelöaineksiin.
[/quote]
OT, mitä on vilperinmarja, google ei tunne sanaa?
Tervasnapsi, hyi helvata! Joo, snapsinahan se olisi kuulunut ottaa, mutta mehän vedettiin sitä pullo tolkulla koska maistui ihan tervaleijona karkeilta ;)
Nykyään en sitten siedäkkään mitään tervan hajuista/makuista..
Ja itse tehty kilju!
Leijonaa ja appelsiinimehua. Tuon jälkeen meni kauan että pystyin taas juomaan appelsiinimehua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:36"]Tervasnapsi, hyi helvata! Joo, snapsinahan se olisi kuulunut ottaa, mutta mehän vedettiin sitä pullo tolkulla koska maistui ihan tervaleijona karkeilta ;)
Nykyään en sitten siedäkkään mitään tervan hajuista/makuista..
Ja itse tehty kilju!
[/quote]
Joo muiden tekemät kiljuthan ne onkin sitten nam nam.
Valdemar väkevä viini
valkovenäläinen
Orange Baltic
Minttusuklaa
Golden Vodka
Ruska
Kossu-Pernod-kola
Yööööööks.....
Kotiviini ja kahvi samaan lasiin sekoitettuna.