Teiniaikojesi pahimmat viina/alkoholimiksaukset, joita et enää suostuisi juomaan
- Leijona-viina ja kokis
- Passoa ja appelsiinituoremehu
- Pink/green ym catit sellaisenaan
Yöks. :D
Kommentit (92)
sherryvodka, goldenvodka, vodkalime ja mitä kaikkia niitä olikaan kaikenkaikkiaan nämä ällöttävät valmiit sekoitukset. Kirsikoita en syö vieläkään, joten arvata saattaa mikä noista edellämainituista juomista oli suosituin ;) Aikaa on kuitenkin tuostakin harrastuksesta vierähtänyt kohta 30(!) vuotta..
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 08:15"]
Pahimman makuinen taisi olla serkun kanssa tehty mixaus jossa oli ainakin kookoslikööriä, tequilaa, appelssiinimehua, vodkaa ja jotain banaanilikööriä. Pahimmat muistot on jääneet Peach-kossusta, sen oksennuspäivän jälkeen en ole enää voinut juoda mitään mikä haisee/maistuu persikalle, vaikka persikoista hedelmänä pidänkin. Ja näistä on molemmista yli 20 vuotta....
[/quote]Hyi helvetti toi Peach-kossu. Mulla myös ikuinen kammotus sitä ja kaikkea persikkaesanssista kohtaan.... Yöööööök. Ja toinen ihana herkkupala teiniajoilta oli vaniljavodka. Sitä lantrattiin ihan mihin vaan ja kauheaa oli.
Orange baltic mix, join sen ja oksensin.
Campari
Marlin helmeilevä omenaviini :D
Ihan vaan keltainen jaffa, kun tuli oksennettua sitä paljon krapulassa.
Väkevä vadelmaviini + sprite ja Jorma. Molemmat olivat aikoinaan eräitä Alkon halvimmista juomista.
Sen lisäksi alkon halvin skumppa, Pol Remy, ei ole enää ostoslistallani. (Hui, katsoin tuon pol remyn hintoja! Nyt maksoi 8e, ja olen varma, että hinta oli viisi vuotta sitten 6,20e..)
Joskus teininä opettelin juomaan jotain karmeaa väkevää vadelmaviiniä sekoitettuna jaffaan. Tämä sekoitus kulki kaveriporukassa nimellä Vadelmaunelma, enää ei mene alas yksikään viinityyppisen juoman sekoite.
Gin lemon. ... Hyi saasta. Sitruunafairy haisee samalle enkä voi enää tiskata sillä :D
Marianne tai ylipäätään kaikki maitopohjaiset drinkit.
Nämä eivät ole sekoituksia, mutta ensimmäisenä tulee mieleen:
-Kossu Peach
-Ofelia
-Pink cat (tai mikä tahansa muu cat, mutta tuota tuli eniten vedettyä)
-Magyar
Ja sitten yleisin lantrinki oli appelsiinimehu, siihen sekoitettiin jotain kirkasta viinaa (yleensä Suomi tai Leijona). Meni todella monta vuotta että pystyin taas juomaan appelsiinimehua, koska se maistui aina mielestäni ihan viinalle.
Kerran olen ihan aikuisiällä sortunut juomaan viini-viinasekoitusta. Hyi helvetti.
Täälläkin ilmoittautuu yksi Koskenkorva peach -viinasta traumatisoitunut. Yksi juontikerta (jona sitten menikin tosin koko pullo) riitti siihen, etten voi edes katsoa, saati sitten haistaa tai MAISTAA tuota! Hyi puistatus..
Me juotiin joskus sitä kamalaa yrttilikööriä mitä Alkosta sai, siinä oli saman verran prossia kuin kossussa mutta halvempaa, vedella tai kokisella. pahaa oli..
Kossupeach on toinen, persikoita en voi vieläkään syödä...
Vaikka en enää juo kuin ehkä kerran 2 vuodessa niin yhtä kaipaan varsinkin talvisin; Dark perry siideriä.
No mikä tahansa likööri. Menee tietysti jossain drinkeissä 2cl mutta teininä kun ostettiin pullo jotain niin sitten sitä juotiin se koko pullo kerralla. Hyi helvetti.
kossu + salmarikossu yhteen sekoitettuna. Hyi vittu
Viina lantrattuna hartwallin vadelmalimonadiin. En pysty vieläkään juomaan kyseistä limsaa.
Passoa sellaisenaan tai appelsiinimehuun sekoitettuna.
Näihin sisältyy oikeastaan kaikki mitä teininä join... ja olen vasta 22. Tuli vissiin vedettyä liian monet överit näillä?
Gin lemon + sprite
Red cat + fanta
Kossu Peach + appelsiinimehu
Green cat + sprite
Nousi oksennus kurkkuun jo näitä kirjoittaessa. :D Nykyään olen enemmän kuivan valkoviinin ja oluen ystävä.
Minttusuklaa