Teiniaikojesi pahimmat viina/alkoholimiksaukset, joita et enää suostuisi juomaan
- Leijona-viina ja kokis
- Passoa ja appelsiinituoremehu
- Pink/green ym catit sellaisenaan
Yöks. :D
Kommentit (92)
En ole juonut kiljua sen jälkeen kun täytin 18.
Baileys ja lonkero. Lonkeroa oltiin ostettu ja Baileysiä löytyi pikkupullo kaapista.
Ei nuori tyttö ymmärtänyt että kyseinen combo ei todellakaan toimi!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 09:30"]
Me juotiin joskus sitä kamalaa yrttilikööriä mitä Alkosta sai, siinä oli saman verran prossia kuin kossussa mutta halvempaa, vedella tai kokisella. pahaa oli..
Kossupeach on toinen, persikoita en voi vieläkään syödä...
Vaikka en enää juo kuin ehkä kerran 2 vuodessa niin yhtä kaipaan varsinkin talvisin; Dark perry siideriä.
[/quote]
Dark Perry -siideri! Voi, mun tuli sitä taas ikävä. Join sitä _aina_ teininä, eikä kukaan kenelle sitä olen ikävöinyt ole muistanut ko. juomaa! Kiva löytää kohtalotoveri :)
Gin lemon + energiajuoma (usein es :D)
Yhä pelkkä energiajuoman haju vääntää mahassa
Nää ei kaikki ole sekoituksia, mutta enää ei uppoaisi:
-Omppujytä
-Mandariinivodka ja Gin Lemon
-Green cat, Pink cat, Black cat yms sellaisenaan
-Punkku+kokis (oli ihan lemppari, kutsuin köyhän miehen sangriaksi)
-Kilju
-Loraus kaikkia alkoholijuomia vanhempien baarikaapista sekoitettuna pepsi maxiin
-Pirtu+vesi
-Horoscope-valkoviini
-El Tiempo -punkku
-Karseat kotiviinit
Siinä teinivuosien juoduimmat ja samalla karseimmat, jännä yhtälö kyllä.
Kyllä se kilju on pahin muisto. Ei ikinä enää.
Suomiviina ja appelsiinimehu tai Juissi-mehu :D
Red cat + Royal salmiakki
Hyi helvetti.
se energiajuoman makuinen lonkero vai mikä lie...alkosta saatavat isot pullot jtn sidukkaa.viina.kissanminttu.kilju.mango liikööri lantrattuna spriteen yöks!
lakkalikööri. maistui ja haisi lamppuöljylle, ikävä oksennettava.
lipis, magyar ja muut halvimmista halvimmat viinit
mehukattikilju. sen valmistus tapahtui vanhassa ammeessa - kyllä muuten osasi olla pahaa!
Krunkjuissi(?)=gin lemon+seven up+sitruuna mehu tiiviste.
Tequila ja punkku sekaisin, el tiempo, viina ja karpalolonkero sekaisin ja yleisesti ne isin viinakaapilta kaikkea avattua sekaisin ja limua päälle :D
Tequila. Vasta muutettuani ulkomaille ja löydettyäni järkevää tequilaa (alkon hyllyvalikoima on umpisurkea) olen päässyt vähän lähemmäksit tätäkin jaloa alkoholia.
- Marlin marjaviinit
- Ofeliat
- Leijona- sprite/mikä vaan
- myöhemmiltä ajoilta Kurko-lonkero
Kaipailen myöskin Dark Perry-siideriä
Huh miten tulee paha maku suuhun jo ajatuksesta :D mutta siis en enää suostuisi juomaan mitään ällötyksiä, joita nuorena humalahakuisena tuli kokeiltua.. esim. minttuviina+cola tai karhu+suomiviina.
Näin 25 vuotiaana sen kerran kun juon panostan mielummin hyvään makuun :D
Gin Lemonista tuntuu olevan paljon huonoja kokemuksia? Itselläni nimittäin myös :D
Mua nykyään ällöttävin miksaus oli ensimmäiset kännit - join silloin konjakkia, jonka pahan maun huuhdoin pois appelsiinimehu+kossu yhdistelmällä. Hyi helv.