Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointiteemahäät?

Vierailija
10.07.2014 |

Puolesta vai vastaan? Mitä ajatuksia herättää?

inspiraatioksi: https://www.google.fi/search?q=tattoo+wedding+theme&tbm=isch

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 03:12"]

Hyvä teema olisi myös kouvolatukkahäät. Kaikilla pitäisi olla kaksivärinen kampaus, jossa on joku yhdistelmä väreistä musta - valkoinen - punainen -liila.

[/quote]

Voi hitto, jos saisi kaikki vieraat suostumaan tähän... Jos teettäisi peruukkeja...

[/quote]

Oma tukka + jokin erivärinen tupee siihen päälle?

Vierailija
2/15 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kat von D:lle ja sen tyyppisille vois sopia. Mutta usein ne morsiamet eivät ole ihan sellaisia, millaiset mielikuvat itsestä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos ne sopivat morsiusparin tyyliin. En ole koskaan ymmärtänyt tämän palstan antipatioita tatuointitaidetta kohtaan. Ehkä ihmisille tulevat tatuoinneista mieleen lähinnä kännissä otetut festarisisiliskot?

Vierailija
4/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit... mauttomalta näytti. Ja kyse ei ole siitä ettenkö tykkäisi tatuoinneista. Olemme mieheni kanssa molemmat kauttaaltaan tatuoituja.

Vierailija
5/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nyt muutamat nähneenä oon miettiny, että miksi? Ed Hardy partyt on aika WT ja sitten tää: on vähän hassua kun kaikki on tommosta vahvasti vaihtoehtosta, niin ne tädit, sedät, mummot ja papat siellä kutsuvieraiden joukossa on vähän ulkopuolisen oloisia :D

Vierailija
6/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:36"]

Mikäs siinä, jos ne sopivat morsiusparin tyyliin. En ole koskaan ymmärtänyt tämän palstan antipatioita tatuointitaidetta kohtaan. Ehkä ihmisille tulevat tatuoinneista mieleen lähinnä kännissä otetut festarisisiliskot?

[/quote]

Mistä sinä antipatioita löysit? Itse näen niitä ainoastaan sinun viestissäsi.

Vierailija
7/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:38"]Näitä nyt muutamat nähneenä oon miettiny, että miksi? Ed Hardy partyt on aika WT ja sitten tää: on vähän hassua kun kaikki on tommosta vahvasti vaihtoehtosta, niin ne tädit, sedät, mummot ja papat siellä kutsuvieraiden joukossa on vähän ulkopuolisen oloisia :D[/quote]

Photoboothiin vois laittaa siirtokuvatatuointeja niille, joilla ei ole :D

Vierailija
8/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:39"]

[/quote]

[/quote]

Ööh. Mistä tahansa AV:n tatuointeja käsittelevästä ketjusta?

Vierailija
9/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:38"]ne tädit, sedät, mummot ja papat siellä kutsuvieraiden joukossa on vähän ulkopuolisen oloisia :D[/quote]

Miksi tuollaisia pitää kutsua? Jos menisin nyt naimisiin, ei  tulisi mieleenikään kutsua sukulaisia oman perheeni lisäksi. Ystävät ovat minulle ne oikeasti läheiset ihmiset.

Vierailija
10/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:38"]ne tädit, sedät, mummot ja papat siellä kutsuvieraiden joukossa on vähän ulkopuolisen oloisia :D[/quote]

Miksi tuollaisia pitää kutsua? Jos menisin nyt naimisiin, ei  tulisi mieleenikään kutsua sukulaisia oman perheeni lisäksi. Ystävät ovat minulle ne oikeasti läheiset ihmiset.

[/quote]

No joillakin ne isovanhemmat ovat läheisiä? Ymmärtänet, vaikka esität ettet.

Vierailija
11/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onneksi tulit muistuttamaan, miten tähän on ollut tapana suhtautua :)

Vierailija
12/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teema olisi myös kouvolatukkahäät. Kaikilla pitäisi olla kaksivärinen kampaus, jossa on joku yhdistelmä väreistä musta - valkoinen - punainen -liila.

Vierailija
13/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo, mahtava idea! Kutsukortti vois olla  liian pienien, matalalantioisten kulutusfarkkujen alta vilkkuvien pakaroitten muotonen.

Vierailija
14/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onneksi tulit muistuttamaan, miten tähän on ollut tapana suhtautua :)

[/quote]

Lähinnä halusin varoittaa. :) Itse olen toki tatuointitaiteen ystävä.

Vierailija
15/15 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi hitto, jos saisi kaikki vieraat suostumaan tähän... Jos teettäisi peruukkeja...