Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun puketua edes tavalliseen tuubitoppiin kaupungille!

Vierailija
09.07.2014 |

Anteeksi jo valmiiksi tämä avautuminen!

Mutta kyllä menee hermot tohon mun mieheen. Hänen mielestään en saa pukeutua ihan tavallisiin toppeihin tai alle polvipituisiin hameisiin/mekkoihin/shortseihin julkisilla paikoilla!

Tänään leikkasin ruohoa meidän rivarin etupihalla tuubitopissa ja farkkushortseissa kun mieheni tuli töistä ja sai hepulin, ei kuulemma pidä yhtään siitä, että noin vähissä vaatteissa olen naapurin miesten katsottavana! Hohhohhoijaa oikeasti, millä kivikaudella toi ukko elää?

En tiedä, onko mies vain sairaalloisen mustasukkainen vai mikä tässä mättää? Mies on ihan hermona kun joku mies vähänkin pidempään katsoo minua vaikka kaupassa (vaikka olenkin pukeutunut miehenkin mielestä "siveellisesti") 

Pitääkö tällaisee alistua vai pukeudunko vaan miten huvittaa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:59"]

Mutta miksi haluaisit ola vähäpukeisena julkisilla paikoilla? Mikä avonaisissa topeissa ja pienissä, lyhyissä vaatteissa kiehtoo?

[/quote]Näinpä, sitä näin naisenakaan ei ymmärrä. Toki siellä kotipihassa voi olla vaikka alasti, vaikka sen joku näkisikin, mutta miksi pitäisi kaupungille mennä nakuilemaan? En minäkään halua katsoa narutoppinaisia ja paidattomia miehiä.

3

[/quote]

Kyse on nyt hieman syvällisemmistä asioista kuin niistä vaatteista...

Oletteko vajaita? 

Vierailija
42/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi haluaisit ola vähäpukeisena julkisilla paikoilla? Mikä avonaisissa topeissa ja pienissä, lyhyissä vaatteissa kiehtoo?

[/quote]

Farkkusortsit ja tuubitoppi ei kuulosta mitenkään "vähäpukeiselta" vaan aika normaalilta hellepukeutumiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:02"]

[/quote]Näinpä, sitä näin naisenakaan ei ymmärrä. Toki siellä kotipihassa voi olla vaikka alasti, vaikka sen joku näkisikin, mutta miksi pitäisi kaupungille mennä nakuilemaan? En minäkään halua katsoa narutoppinaisia ja paidattomia miehiä.

3

[/quote]

Kyse on nyt hieman syvällisemmistä asioista kuin niistä vaatteista...

Oletteko vajaita? 

[/quote]Ei me tämän avauksen perusteella tiedetä onko kyse vain mauttomista vaatteista, tosin ei ap ollut vissiin pihallakaan saanut pitää sortsejaan...

Itselläkin kyllä kokemusta sairaalloisen mustasukkaisesta miehestä, mutten tämän perusteella vielä sanoisi jssap.

Vierailija
44/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:13"]

[/quote]

Farkkusortsit ja tuubitoppi ei kuulosta mitenkään "vähäpukeiselta" vaan aika normaalilta hellepukeutumiselta.

[/quote]No ei kyllä meille nelikymppisille mitenkään normaalia :D

Vierailija
45/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, jos miehesi käytös vaikuttaa ikävältä tai alistavalta. Oletko harkinnut pariterapiaa miehesi kanssa, edes vain muutaman kerran konsultaatiota, ettei tilanne äidy pahemmaksi? Kai tuossa voi olla jotain isompaa mustasukkaisuusdraamaa taustalla!

Keskustelin muuten oman mieheni kanssa tästä naisten nyt näin hellekautena kovin paljastavasta pukeutumisesta. Mieheni sanoi, että ihan kivahan se on, kun kaupunki on täynnä seksikkäitä naisia, mutta samaan aikaan ihmetteli, miksi naiset haluavat pukeutua niin paljastavasti? Hän sanoi, ettei yhtään tykkäisi siitä, jos pukeutuisin minihameisiin ja avokauluksisiin toppehin kaupungilla, tuntuisi kuulemma ikävältä puolestani, jos joutuisin miesten tuijotuksen kohteeksi. Ja samaa mieltä olen itsekin: kaupungilla pukeudun aika konservatiivisesti, kotona taas heilun rintsikoissa. Mutta omassa suhteessani tähän pukeutumisasiaan ei liity mitään vallankäyttö-alistamis yms. aspektia, eli ole tarkkana ap, missä kohtaa vaatteista keskustelu muuttuukin vallankäytön välineeksi!

Vierailija
46/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käytös on perseestä.

tuubitobit näyttää kammottavilta, ellei todellakin ole missin vartaloa.

Vierailija
47/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat sentään käyttää teepaitoja :D mä pukeudun helteelläkin hijabiin....en kyllä valita sillä tunnen itseni mukavaksi näin :) taitaa olla tottumiskysymys. Ja kyllä, olen mieheni "tossun alla" mutta tyytyväinen ja onnelisempi kuin koskaan :)

Vierailija
48/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei kohta kunnioita sua enää. Susta tulee sellanen epäitsenäinen pikkupiika, itsestäänselvyys. Mies panee sillä aikaa jotain seksikästä blondia, kun sä siivoat sen jälkiä kotona. Mutta oma on valintasi.

Vierailija
49/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:21"]

No saat sentään käyttää teepaitoja :D mä pukeudun helteelläkin hijabiin....en kyllä valita sillä tunnen itseni mukavaksi näin :) taitaa olla tottumiskysymys. Ja kyllä, olen mieheni "tossun alla" mutta tyytyväinen ja onnelisempi kuin koskaan :)

[/quote]

Miksi sun onnellisuus ja tyytyväisyys riippuu toisesta ihmisestä (miehestäsi)? Me kaikki olemme täällä maailmassa viime kädessä yksi ja yksin vastaamme teoistamme jumalalle, joka sellaisen olemassa olon tunnustaa. 

Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo ja itsemääräämisoikeus. Tunnetko omat oikeutesi?

Vierailija
50/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan lähde +30 asteen ilmoilla edes kaupunkiin pitkillä housuilla tms. Helteillä käytetään hellevaatteita. Työpaikka asia erikseen. 

Vierailija
51/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:30"]

[/quote]

Miksi sun onnellisuus ja tyytyväisyys riippuu toisesta ihmisestä (miehestäsi)? Me kaikki olemme täällä maailmassa viime kädessä yksi ja yksin vastaamme teoistamme jumalalle, joka sellaisen olemassa olon tunnustaa. 

Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo ja itsemääräämisoikeus. Tunnetko omat oikeutesi?

[/quote]

En tiedä, oliko tuo hijab-juttu vitsi, kun en sitä itse kirjoittanut mutta kyllä naisilla on ihan oma valta valita, millaisessa parisuhdevaltakuviossa haluaa elää. Jotkut naiset/miehet oikeasti tykkää olla "tossun alla" ja valitsee sellaisen dominoivan kumppanin itselleen, joka taas haluaa ottaa vetovastuun. Ei tasa-arvo tarkoita sitä, että kaikkien on elettävä saman mallin mukaisesti klassisen tasa-arvoisessa suhteessa. 

Vierailija
52/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:30"]

[/quote]

[/quote]

En tiedä, oliko tuo hijab-juttu vitsi, kun en sitä itse kirjoittanut mutta kyllä naisilla on ihan oma valta valita, millaisessa parisuhdevaltakuviossa haluaa elää. Jotkut naiset/miehet oikeasti tykkää olla "tossun alla" ja valitsee sellaisen dominoivan kumppanin itselleen, joka taas haluaa ottaa vetovastuun. Ei tasa-arvo tarkoita sitä, että kaikkien on elettävä saman mallin mukaisesti klassisen tasa-arvoisessa suhteessa. 

[/quote]

Mutta useissa tapauksissa kyse ei ole aidosta vapaasta tahdosta. Valitettavasti :(

Vierailija
53/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle sen omaa lääkettä ja kiellä siltä sen lempikuteet syystä että sä et tykkää tms. Or no reason at all...

Vierailija
54/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi muslimi?

Vierailija
55/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin! :) ei tosiaan ollut vitsi kirjoitukseni... Kaikki ei vaan halua sitä suomalaismallista tasa-arvoista parisuhdetta ja olen tässä ihan omasta vapaasta tahdosta :) onnelisuuteni ei riipu miehestäni mutta hän on iso osa sitä! T. Se hijabii pukeutuva

Vierailija
56/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:40"]

Anteeksi jo valmiiksi tämä avautuminen!

Mutta kyllä menee hermot tohon mun mieheen. Hänen mielestään en saa pukeutua ihan tavallisiin toppeihin tai alle polvipituisiin hameisiin/mekkoihin/shortseihin julkisilla paikoilla!

Meidän kadulla asustaa nuoripari ja lienekö urheilutaustaa nuorella rouvalla. Lapsiakin näyttää vilistäävän jo kolme ja niin kyykkäilee antaumuksella etupihan töitä tehden nuori rouva bikineissään. Ei oikeastaan keimaile kellekään vaan just sellasen urheilijan elkeet. Sille on luonnollista varmaan tuo vähäpukeisuus, ei häpeile sitä. Joutuuhan ne siellä kisoissakin oleen aika vähissä vaatteissa.

Tänään leikkasin ruohoa meidän rivarin etupihalla tuubitopissa ja farkkushortseissa kun mieheni tuli töistä ja sai hepulin, ei kuulemma pidä yhtään siitä, että noin vähissä vaatteissa olen naapurin miesten katsottavana! Hohhohhoijaa oikeasti, millä kivikaudella toi ukko elää?

En tiedä, onko mies vain sairaalloisen mustasukkainen vai mikä tässä mättää? Mies on ihan hermona kun joku mies vähänkin pidempään katsoo minua vaikka kaupassa (vaikka olenkin pukeutunut miehenkin mielestä "siveellisesti") 

Pitääkö tällaisee alistua vai pukeudunko vaan miten huvittaa?

[/quote]

Vierailija
57/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:19"]

miehen käytös on perseestä.

tuubitobit näyttää kammottavilta, ellei todellakin ole missin vartaloa.

[/quote]

Komppaan, että miehen käytös on perseestä, mutta että tuubitopitko näyttävät kammottavilta? Miksi, miten niin?

Vierailija
58/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt helteellä saa pukeutua toppiin ja shortseihin. Pitkissä housuissa tulee kuuma! :-)

Vierailija
59/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistutuksena, että me musliminaiset puemme hijabin Jumalan takia, ei miehen. Siis me jotka olemme muslimeja vapaasta tahdostamme, eipä sitä muslimi voi muuten ollakaan :)

Ei oo muuten kuuma hijabissa ollenkaan jos väljyyttä löytyy, väitän että kuumempi on olla ilman vaatteita!

Vierailija
60/66 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko ap, että aloitat viestisi pyytämällä anteeksi? Mitähän se kertoo sinusta?

Aikuiset ihmiset saavat pukeutua ihan niin kuin haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi