Mies ei anna mun puketua edes tavalliseen tuubitoppiin kaupungille!
Anteeksi jo valmiiksi tämä avautuminen!
Mutta kyllä menee hermot tohon mun mieheen. Hänen mielestään en saa pukeutua ihan tavallisiin toppeihin tai alle polvipituisiin hameisiin/mekkoihin/shortseihin julkisilla paikoilla!
Tänään leikkasin ruohoa meidän rivarin etupihalla tuubitopissa ja farkkushortseissa kun mieheni tuli töistä ja sai hepulin, ei kuulemma pidä yhtään siitä, että noin vähissä vaatteissa olen naapurin miesten katsottavana! Hohhohhoijaa oikeasti, millä kivikaudella toi ukko elää?
En tiedä, onko mies vain sairaalloisen mustasukkainen vai mikä tässä mättää? Mies on ihan hermona kun joku mies vähänkin pidempään katsoo minua vaikka kaupassa (vaikka olenkin pukeutunut miehenkin mielestä "siveellisesti")
Pitääkö tällaisee alistua vai pukeudunko vaan miten huvittaa?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:57"]
Jos miehesi häpeää? Ehkä hänen mielestään kroppaasi sopii paremmin peittävämmät vaatteet? Tuubitoppihan ei sovi kuin hoikalle ja pienirintaiselle. Lyhyet hameet ja shortsit näyttävät hyvältä vain hoikilla. Kyse ei siis välttämättä ole alistamisesta vaan siitä, ettei miehesi halua sinun nolaavan itseäsi. Monelle tekisi hyvää jos joku kotona valistaisi miten kaikki vaatteet eivät sovi kaikille vartaloille!
[/quote]
Jos tilanne olisi tuo,kai ap:n mies voisi sanoa,että kyse on häpeästä eikä mustasukkaisuudesta? Tietenkin voisi muotoilla asian kivammin,mutta kuitenkin kyseessähän on kaksi aivan eri asiaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:40"]
En minä ainakaan lähde +30 asteen ilmoilla edes kaupunkiin pitkillä housuilla tms. Helteillä käytetään hellevaatteita. Työpaikka asia erikseen.
[/quote]
Ihonmyötäiset (tuubi)topit ynnä muut hellevaatteiksi määritellyt ovat usein kuumempia päällä kuin ilmavat mutta pitkähihaiset tai -lahkeiset vaatteet.
ohis
Täällä asia on toisinpäin. Mun mies taas toivoo, että pukeutuisin mahdollisimman niukasti. Ihanne taitaa olla hätinä takapuolen peittävä minihame, pikkutoppi ja piikkikorkkarit. Muiden katseet tuskin haittaisi. Itse pukeudun säädyllisesti enkä kaipaa niitä katseita pätkääkään. Joskus hän vetää paitaani alemmas takapuolen päälle "nyt olis seksikäs hame" ja kaupassa ehdottelee kaikista mauttomampia vaatekappaleita sovitettavaksi. Aina vaan hokee vaikka silloin tällöin hermostun että haluatko mun pukeutuvan kuin... Eihän se nyt määrää samalla tavalla mutta ei myöskään taida olla tyytyväinen. Olispa mulla mies jolla olis edes vähän makua ja arvostaisi tyylikkäämpää pukeutumistani. Olispa täskin kultainen keskitie.
Entas jos tama mies lahtisi kaupungille ilman paitaa ja minishortseissa joista mahakarvat tursuavat. Kuinka moni teista tyylikkyytta ja rikasta lookia tavoittelijoista olisi innoissaan.?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:21"]
No saat sentään käyttää teepaitoja :D mä pukeudun helteelläkin hijabiin....en kyllä valita sillä tunnen itseni mukavaksi näin :) taitaa olla tottumiskysymys. Ja kyllä, olen mieheni "tossun alla" mutta tyytyväinen ja onnelisempi kuin koskaan :)
[/quote]
Purskahdin nauruun luettuani viestisi ekat kaksi lausetta, luulin että joku hauska ihminen siellä vitsailee. Lopusta tajusin että taidatkin olla tosissasi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:40"]
En tiedä, onko mies vain sairaalloisen mustasukkainen vai mikä tässä mättää?
[/quote]
Tiedät sinä!