Mies ei anna mun puketua edes tavalliseen tuubitoppiin kaupungille!
Anteeksi jo valmiiksi tämä avautuminen!
Mutta kyllä menee hermot tohon mun mieheen. Hänen mielestään en saa pukeutua ihan tavallisiin toppeihin tai alle polvipituisiin hameisiin/mekkoihin/shortseihin julkisilla paikoilla!
Tänään leikkasin ruohoa meidän rivarin etupihalla tuubitopissa ja farkkushortseissa kun mieheni tuli töistä ja sai hepulin, ei kuulemma pidä yhtään siitä, että noin vähissä vaatteissa olen naapurin miesten katsottavana! Hohhohhoijaa oikeasti, millä kivikaudella toi ukko elää?
En tiedä, onko mies vain sairaalloisen mustasukkainen vai mikä tässä mättää? Mies on ihan hermona kun joku mies vähänkin pidempään katsoo minua vaikka kaupassa (vaikka olenkin pukeutunut miehenkin mielestä "siveellisesti")
Pitääkö tällaisee alistua vai pukeudunko vaan miten huvittaa?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:31"]
Tuubitopit, napapaidat, minishortsit ja minihameet pitäisi kieltää lailla. Aivan järkyttävän näköistä. Turha helteellä yrittää moisia vaatekappaleita perustella, sillä viileämpää on pukeutua väljempiin vaatteisiin.
[/quote]
Minä haluan tuntea auringon lämmön ihollani ja nauttia siitä mahdollisimman paljon, Suomen kesä on niin lyhyt.
Kolme mahdollista selitystä:
1) Hän ajattelee että mitä enemmän herätät kiinnostusta muissa miehissä, sitä suurempi vaara että "vaihdat parempaan" - toisin sanoen ei luota sinuun. Onko joutunut pettymään tässä/aiemmassa suhteessa, vai onko hänellä vain huono itsetunto? Nämä ongelmat ovat kyllä selvitettävissä, jos halua siihen löytyy.
2) Ei halua muiden miesten katselevan sinua, koska tietää mitä itse ajattelee nähdessään kauniita, vähäpukeisia naisia... Vähän enemmänkin kuin "onpas hyvännäköinen", mutta ei soisi sinulle samaa. Alistamiseen taipuvainen ja luultavasti myös pettää jossain vaiheessa suhdetta. Älä ala "parantamaan" ja "muuttamaan", lähde.
3) Yksinkertaisesti pitää niukkaa pukeutumista mauttomana, mutta jostain kumman syystä kuvittelee että on parempi leikkiä mustasukkaista kuin haukkua kuteitasi. Tosin 3 vuoden aikana yleensä jo tietää, jos kumppanilla on tällainen hölmö tapa puhua asioista.
Siitä vaan arpomaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:44"]
Kolme mahdollista selitystä:
1) Hän ajattelee että mitä enemmän herätät kiinnostusta muissa miehissä, sitä suurempi vaara että "vaihdat parempaan" - toisin sanoen ei luota sinuun. Onko joutunut pettymään tässä/aiemmassa suhteessa, vai onko hänellä vain huono itsetunto? Nämä ongelmat ovat kyllä selvitettävissä, jos halua siihen löytyy.
2) Ei halua muiden miesten katselevan sinua, koska tietää mitä itse ajattelee nähdessään kauniita, vähäpukeisia naisia... Vähän enemmänkin kuin "onpas hyvännäköinen", mutta ei soisi sinulle samaa. Alistamiseen taipuvainen ja luultavasti myös pettää jossain vaiheessa suhdetta. Älä ala "parantamaan" ja "muuttamaan", lähde.
3) Yksinkertaisesti pitää niukkaa pukeutumista mauttomana, mutta jostain kumman syystä kuvittelee että on parempi leikkiä mustasukkaista kuin haukkua kuteitasi. Tosin 3 vuoden aikana yleensä jo tietää, jos kumppanilla on tällainen hölmö tapa puhua asioista.
Siitä vaan arpomaan.
[/quote]
Jos se on yhdistelmä vaihtoehdoista 1 ja 2? Itse pukeuduin nuorempana tosi säädyttömästi,mutta vain kerran muuten mustasukkainen mies kommentoi "huoratoppiani". Ei kyllä kuulosta terveeltä ap:n miehen vaatekontrolli. Seuraavaksi se kai kieltää kokonaan liikkumasta kodin ulkopuolelle,ettei vaan muut miehet näe naista,tai nainen muita miehiä.
Jos miehesi häpeää? Ehkä hänen mielestään kroppaasi sopii paremmin peittävämmät vaatteet? Tuubitoppihan ei sovi kuin hoikalle ja pienirintaiselle. Lyhyet hameet ja shortsit näyttävät hyvältä vain hoikilla. Kyse ei siis välttämättä ole alistamisesta vaan siitä, ettei miehesi halua sinun nolaavan itseäsi. Monelle tekisi hyvää jos joku kotona valistaisi miten kaikki vaatteet eivät sovi kaikille vartaloille!
Olet vain kateellinen. Kyllä minä käytän helteellä hellevaatteita, koska pidän huolta kropastani.
Tottakai pukeudut niin kuin huvittaa. Tuollaisista pienistä käskyistä se alistaminen alkaa.
No pihalla saa, mutta kaupungilla... luojan kiitos miehelläsi on makua.
Ainoastaan sinä itse päätät kuinka haluat pukeutua.
Vaikuttaa lievästi sanottuna sairaalta tuo miehen käytös :o
Kohta vetää sua turpaan...
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:42"]Tottakai pukeudut niin kuin huvittaa. Tuollaisista pienistä käskyistä se alistaminen alkaa.
[/quote]
Jep, usko vain että tuo on vasta alkua.. Älä jää odottamaan pahempaa.
Ekana kesänä kun alettiin seurustelemaan (3 vuotta sitten) sain pukeutua juuri niinkuin huvittaa. En ikinä ole mitenkään erityisen "tyrkysti" tai paljastavasti edes pukeutunut. Siksi en ehkä tajuakkaan tätä miehen vouhotusta.. Tavallisia t-paitoja pitäisi koko ajan käyttää ja nekin sais julkisilla paikoilla olla mieluummin löysiä ja sellaisia joiden kaula-aukko kiristää kurkkua.. Kotona saisin viilettää vaikka alasti koko ajan, mutta julkisesti pitäis suunnilleen säkkiin pukeutua!
-ap
Onko sun oikeasti pakko edes kysellä täällä tollaista? Mun mielestä vastaus on ihan vesiselvä... Saat pukeutua miten huvittaa.
Tiesitkö välillä ärsyttää tollaset alistumiset ja melkeen alistumiset ihan hemmetisti. Voitteko naiset olla itsenäisiä, please?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:50"]
Onko sun oikeasti pakko edes kysellä täällä tollaista? Mun mielestä vastaus on ihan vesiselvä... Saat pukeutua miten huvittaa.
Tiesitkö välillä ärsyttää tollaset alistumiset ja melkeen alistumiset ihan hemmetisti. Voitteko naiset olla itsenäisiä, please?
[/quote]
En vaan jaksais alkaa aina riitelemään näin turhista asioista mieheni kanssa.
Siksi yleensä pukeudunki sitten niinkuin mies toivoo, ettei tarvitse alkaa valituksia kuuntelemaan :( Olen välillä mieluummin onnellinen kuin oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:50"]
[/quote]
Siksi yleensä pukeudunki sitten niinkuin mies toivoo, ettei tarvitse alkaa valituksia kuuntelemaan :( Olen välillä mieluummin onnellinen kuin oikeassa.
[/quote]
Et sä kovin onnelliselta kuulosta.
Älä kuuntele enää miehesi kommentteja pukeutumisestasi. Se ei ole hänen asiansa kuitenkaan. Jos hän ei tätä hyväksy, voit alkaa epäillä, että olet tekemisissä persoonallisuushäiriöisen kanssa. Tarkkaile tilannetta, ei ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:50"]
[/quote]
[/quote]
No jos vastaus on sulle jo selvä niin GO AHEAD ja kuuntele sitä sun miestäs. Tollaset naiset vaan antaa miesten polkea itsensä ylitse. ARGH. Jotain itsekunnioitusta... Miks annat sille oikeuden neuvoa sua? Et säkään valita miten se pukeutuu.
Mutta miksi haluaisit ola vähäpukeisena julkisilla paikoilla? Mikä avonaisissa topeissa ja pienissä, lyhyissä vaatteissa kiehtoo?
Todellakin pukeudut just niin kuin tykkäät ja sillä sipuli. Piste. Eihän mies sua omista? Nyt herätys nainen!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:59"]
Mutta miksi haluaisit ola vähäpukeisena julkisilla paikoilla? Mikä avonaisissa topeissa ja pienissä, lyhyissä vaatteissa kiehtoo?
[/quote]
Sanoin tuossa pari viestiä aiemmin, etten edes pukeudu mitenkään erityisen "tyrkysti" mielestäni tavallinen tuubitoppi esim. ei olle mikään avonainen vaate.
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:59"]
[/quote]Näinpä, sitä näin naisenakaan ei ymmärrä. Toki siellä kotipihassa voi olla vaikka alasti, vaikka sen joku näkisikin, mutta miksi pitäisi kaupungille mennä nakuilemaan? En minäkään halua katsoa narutoppinaisia ja paidattomia miehiä.
3
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:31"]
Tuubitopit, napapaidat, minishortsit ja minihameet pitäisi kieltää lailla. Aivan järkyttävän näköistä. Turha helteellä yrittää moisia vaatekappaleita perustella, sillä viileämpää on pukeutua väljempiin vaatteisiin.
[/quote]
Ap:n mies varmaan tykkää, kun kaupungille ap pukee päälle vaaleanharmaan collegepaidan ja -housut mattinykästyyliin, tukka pesemättä ponnarille ja ilman meikkiä, ei miehet taatusti tuijottele. Tosin sitten ap:n mies menee vieraisiin, kun vaimo ei yhtään välitä ulkonäöstä. Eli teit niin tai näin, aina menee väärin.