Tänään kauppaan mekossa
Tissit tursuaa, suonikohjut näkyy, maha näkyy, mutta ei haittaa. T. Ammattivalittaja
Kommentit (31)
Kaikilla on kiire kaupassa huolehtia omista ostoksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ihmetyttää miksi tursuaa.. miksi kuljet liian pienissä mekoissa? Menetkö ostamaan sopivan kokoisen?
Tissit tässä vaan tursuaa, kun ei ollut isompaa kokoa. Maksimekkojen koot loppuivat 42. Eli pitäisi tilata jostain. Ap
Mä löysin Tokmannilta ihanan, pullervoille tehdyn maximekon.
Oli kyllä niin hyvä malli mulle, että ostin kuusi, kolmea eri väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ihmetyttää miksi tursuaa.. miksi kuljet liian pienissä mekoissa? Menetkö ostamaan sopivan kokoisen?
Tissit tässä vaan tursuaa, kun ei ollut isompaa kokoa. Maksimekkojen koot loppuivat 42. Eli pitäisi tilata jostain. Ap
Mikset ole jo tilannut? On alennusmyynnitkin sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alotuksessa kyllä tursus ja näkyi paljon muutakin. Sinänsä on typerää ostaa liian pieniä ja epämukavia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole jo tilannut? On alennusmyynnitkin sopivasti.
Ennemmin ostan kaupasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alotuksessa kyllä tursus ja näkyi paljon muutakin. Sinänsä on typerää ostaa liian pieniä ja epämukavia vaatteita.
Ei tämä epämukava ole tai liian pieni. Vähän tissit tursuaa, siinä se. Mahani näyttää aina isolta, samoin takapuoli. Ap
Kun mulla muutama vuosi sitten laitettiin tekonivelet polviin, mietin, kehtaanko käydä sauvojeni kanssa lähikaupassa hellemekossa, kun molemmissa polvissa oli vielä noin 30 kpl metalliniittejäkin. Oli vaan niin sairaan kuuma, että päätin rohkaista mieleni. Kukaan ei edes tuijottanut, vaikka omasta mielestänikin jalkani olivat aika kammottavan näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla muutama vuosi sitten laitettiin tekonivelet polviin, mietin, kehtaanko käydä sauvojeni kanssa lähikaupassa hellemekossa, kun molemmissa polvissa oli vielä noin 30 kpl metalliniittejäkin. Oli vaan niin sairaan kuuma, että päätin rohkaista mieleni. Kukaan ei edes tuijottanut, vaikka omasta mielestänikin jalkani olivat aika kammottavan näköiset.
Mulla oli kanssa sellainen ihmeellinen metallinen korsetti aikanaan paidan päällä, kun selkärankani murtui. Ap
Itse olen kova tarkkailemaan muita, mutta jos joku on hassusti pukeutunut, se vaan naurattaa sisäisesti. Hyvällä tavalla : )