Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapsen rippilahjan arvo?!

Vierailija
06.07.2021 |

Sovittiin kummilapsen äidin kanssa että ostan koruliikkeen lahjakortin niin voi itse käydä ostamassa mieluisan korun…( rippiristin?)
Mutta minkä arvoinen pitää lahjakortin olla tai ylipäätään lahjan? En löydä mistään keskustelua , ehkä jotain 10 v vanhoja juttuja. Onko 70€ liian vähän? Minkä verran teillä on mennyt kummilapsen rippilahjaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 300€ meni lempikummilapsen koruun, muut saaneet 100€ käteistä

Vierailija
2/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin 100e kummilapselle, mutta mun kummilapset myös sukua. Sukulaislapset jotka ei kummilapsia, on saaneet 50e. Jos olisin kaverin lapsen kummi, niin toi 70e kuulostaisi ihan sopivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan lahjan antajan rahatilanteesta ja siitä, miten paljon haluaa kummilapsen lahjaan rahaa laittaa.

Me ostimme noin 150 euron arvoisen rippiristin. Meidän tuloihin, menoihin ja tilanteeseen nähden tuo oli sopiva.

Kyllä 70 euroa on jo iso apu, kun lähtee korukaupoille. Ja jos se ei kata koko summaa, niin osan siitä se kuitenkin kattaa.

Vierailija
4/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ystävän lapsi… ei sukua. Tosi vaikea tietää että mikä on ns. oikea summa… ei löydy keskustelua mistään. 70-100€ siis sopiva summa - kiitos vinkeistä 😊

Vierailija
5/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annoimme satasen.

Vierailija
6/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin just 52 euroa kummilapsen rippirististä. Oli ns. keskihintainen korukaupan valikoimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme