Tänään kauppaan mekossa
Tissit tursuaa, suonikohjut näkyy, maha näkyy, mutta ei haittaa. T. Ammattivalittaja
Kommentit (31)
Ja sitten harmittaa kun kukaan ei edes vilkaise kun oikeasti ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten harmittaa kun kukaan ei edes vilkaise kun oikeasti ei vaan kiinnosta.
Ei tasan harmita. Ap
Vaikka niin kovasti kuvittelet niin ketään ei oikeasti kiinnosta sun jalat, pukeutumisesi, mekkosi peittävyys ja peittämättömyys... vaikka kulkisit bikineissä tai minihameessa niin ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Maximekko olisi hyvä kun peittää jalat kun on tarpeeksi pitkä.
Ei ollut kaupassa myynnissä näin isoa kokoa. Ap
Yleensä aikuisia ihmisiä ei kiinnosta toisten ihmisten pukeutuminen..
Myyjänä en kiinnitä mitään huomiota minkä näköisinä ihmiset asioivat kaupassa. Paitsi kerran kun oli miesoletettu pelkkä köysi kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin kovasti kuvittelet niin ketään ei oikeasti kiinnosta sun jalat, pukeutumisesi, mekkosi peittävyys ja peittämättömyys... vaikka kulkisit bikineissä tai minihameessa niin ei ketään kiinnosta.
Sehän on vaan hyvä asia. Ap
Muslimimiestä kiinnostaa miten pukeudut mutta muille se on ihan sama.
Maximekko on hyvä. Pitkille ihmisille. Minä 157cm laahaan siitä puoli metriä perässä.
Vierailija kirjoitti:
Maximekko on hyvä. Pitkille ihmisille. Minä 157cm laahaan siitä puoli metriä perässä.
Hain mutta ei ollut kaupassa sopivan kokoista. Ap
Ehkä se ihmetyttää miksi tursuaa.. miksi kuljet liian pienissä mekoissa? Menetkö ostamaan sopivan kokoisen?
Mä kävin eilen kaupassa ja siellä oli varmaan parikymmentä muutakin. Vaikka mua ase ohimolla uhattaisiin, niin en pystyisi kertomaan yhdenkään ihmisen ulkonäköä/vaatteita, jotka siellä oli. Niin paljon kiinnitän muiden ulkonäköön huomiota.
Saattaa olla että joku tylsistynyt tulee tänne kauhistelemaan arvaa minkälaisen mamman näin kaupassa.. kauheen näköistä kun tissit tursusi, maha ja suonikohjut näkyi.
Juuri noin👍
En minäkään välitä pätkänkään vertaa mitä muut musta ajattelee...tosin ei ihmiset kiinnitä niin paljon huomiota muihin kuin yleensä luullaan.
En minäkään katsele muita ihmisiä.
Teen nopeasti ostokset, maksan ja häivyn.