Oletko ostanut pussikeittoja ja laitatko itse jotakin sekaan?
Kommentit (8)
Sisältävät liikaa lisäaineita ja suolaa. En käytä pussikeittoja, liemikuutioita ja vastaavia.
Pussipinaattikeittoon: keitetty kananmuna, tai nakkipaloja, tai vajaa purkillinen tonnikalaa.
Nopeaa näin helteellä.
Minestronekeittoa eilen tuunasin lisäämällä kalkkunanakkeja ja muutaman perunan. Ai että tuli hyvää!
Joskus mulla on sellaisia työpäiviä, että seuraava Teams-palaveri alkaa heti, kun edellinen loppuu. Ja koko päivän siis tätä samaa. Silloin mulla on Lämmin kuppi-pussikeittoja, muki, lusikka ja vedenkeitin työpöydälläni. Saan itselleni nopeasti lounaan ja voin syödä palaverin aikana. En ole laittanut mitään sekaan.
Näin on. Poikkkeuksena pussilakanakeittoihin en laita lisukkeita joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Pussipinaattikeittoon: keitetty kananmuna, tai nakkipaloja, tai vajaa purkillinen tonnikalaa.
Nopeaa näin helteellä.
Keitetyn kananmunan ymmärrän mutta nakkeja tai tonnikalaa pinaattikeittoon? Pahaa tekee ajatuskin. Ihmeellisiä sotkuja jotkut syö näköjään. Huhhuh.
Olen ostanut pussikanakeittoa ja laittanut sekaan lisää kanaa, parsakaalia ja mausteita. Tosi hyvää, kun ei viitsi itse alkaa alusta asti keittelemään. Vettä ja ruokakermaa olen tällöin myös lisännyt, ettei tule pataruokaa.