Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi painostaa tekemään toisen lapsen

Vierailija
09.07.2014 |

Vauvani on alle puolivuotias, mutta anoppi aloitti jo utelemaan, joko yritämme toista lasta. Kannattaisi kuulemma, sillä "siinä se kaksi menee kuin yksikin". Tälläista ei ole suunnitteilla, lähitulevaisuudessa ainakaan, sillä tahdon kaikessa rauhassa nauttia vauva-ajasta pienokaiseni kanssa. Miten torpata anopin vihjailut alkuunsa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:02"]

Minä en vastaisi enää mitään, vaan katselisin ulos ja toteaisin jotain säästä. Että onpa se hellettä pitänyt.

[/quote]

Sitten se olisi varma, että vauva on yrityksessä, tai jo tulossa. :-D

ap

Vierailija
22/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 20:02"]

Minä en vastaisi enää mitään, vaan katselisin ulos ja toteaisin jotain säästä. Että onpa se hellettä pitänyt.

[/quote]

Sitten se olisi varma, että vauva on yrityksessä, tai jo tulossa. :-D

ap

[/quote]

Tuosta tuli mieleen, että kerran mieheni sisko vain sanoi anopille, että "katsotaan nyt", kun oli lopen kyllästynyt anopin uteluun, niin anoppihan heti seuraavalla käyntikerralla (käymme heillä viikottain) kysyi innoissaan, että "noh???". Kysyimme, että mitä "noh", niin anoppi vain totesi mieheni siskolle, että sähän sanoit yrittäväs toista lasta... Whaat :D oltiin molemmat suu auki, anoppi on jo mummo yhdelle ja ensi kuussa toiselle, ja haluaa meistä vain vauvakoneita...

15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:03"]

Ihan ensin: se ei ole vauvasi vaan vauvanne eli yhteinen lapsi miehen kanssa! Toiseksi älä vie lasta anopille hoitoon, koska jos haluat nauttia vauva-ajasta, niin nauti siitä äläkä hoidata lasta muilla. Kolmanneksi: anoppi vanhenee joka vuosi. Jos lykkäätte lapsentekoa, voi ilmainen hoitopaikka seuraavan kanssa olla hankalampi löytää. Neljänneksi: anoppi tietää, että seksin seurauksena ne vauvat saadaan, joten lienee turha ryhtyä miettimään, haluaako anoppi tietää lempiasentonne vai sen, onko vauvoja suunnitelmissa.

[/quote]

Tottakai vauva on isänsä ja minun yhteinen. Turha saivarrella sanavalinnoista. VauvaMME ei ole ollut kertaakaan anopilla hoidossa, eikä missään muuallakaan, eikä tule pitkään aikaan vielä olemaankaan. Eikä anoppia ole aiottu käyttää lapsenvahtina sittenkään, kun hoitoon jättäminen on ajankohtaista. Että ihan väärää puuta haukut nyt. Eikö minua huolestuta se, että anoppi miettisi seksielämäämme, kunhan nyt muuten puuttuu asiaan joka ei hänelle kuulu.

ap

[/quote]

Totta, lastenlasten määrä ei kuulu anopeille. Siksi heidän ei tarvitse niitä hoitaa.

Vierailija
24/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 19:03"]

Ihan ensin: se ei ole vauvasi vaan vauvanne eli yhteinen lapsi miehen kanssa! Toiseksi älä vie lasta anopille hoitoon, koska jos haluat nauttia vauva-ajasta, niin nauti siitä äläkä hoidata lasta muilla. Kolmanneksi: anoppi vanhenee joka vuosi. Jos lykkäätte lapsentekoa, voi ilmainen hoitopaikka seuraavan kanssa olla hankalampi löytää. Neljänneksi: anoppi tietää, että seksin seurauksena ne vauvat saadaan, joten lienee turha ryhtyä miettimään, haluaako anoppi tietää lempiasentonne vai sen, onko vauvoja suunnitelmissa.

[/quote]

Tottakai vauva on isänsä ja minun yhteinen. Turha saivarrella sanavalinnoista. VauvaMME ei ole ollut kertaakaan anopilla hoidossa, eikä missään muuallakaan, eikä tule pitkään aikaan vielä olemaankaan. Eikä anoppia ole aiottu käyttää lapsenvahtina sittenkään, kun hoitoon jättäminen on ajankohtaista. Että ihan väärää puuta haukut nyt. Eikö minua huolestuta se, että anoppi miettisi seksielämäämme, kunhan nyt muuten puuttuu asiaan joka ei hänelle kuulu.

ap

[/quote]

Totta, lastenlasten määrä ei kuulu anopeille. Siksi heidän ei tarvitse niitä hoitaa.

[/quote]

Uskotko, että moni mummo hoitaa lapsenlapsiaan mielellään, ihan omasta halustaan ja aloitteestaan, eikä silti koeta vaikuttaa perheen lapsilukumäärän suunnitteluun millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme