Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei nauti jos en saa

Vierailija
05.07.2021 |

Eikä pysty itse edes tulemaan jos minä en saa orkkua. Nauttii kuulema vain naisen nautinnosta. Onko outoa, pystyykö joku mies samaistumaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuon on. Kuka  nyt halutonta naista haluaa naida.  Seksin juju on juuri siinä, että saa naisen sekaisin himosta ja tuntee olevansa mies. Ilman naisen himoa seksissä ole mitään järkeä.  Sama kuin kävisi maksullisissa. Niitä kiinnostaa vain raha.

Vierailija
2/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on muutenkin syyllisyys kaikista elämän asioista ja syndrooma, että sen pitää olla kaikille hyvä ja hoitaa kaikkien ongelmat ja keksiä niihin ratkaisu. Sitten kun nainen ei saa, niin se on jotenkin hänen vikansa, eikä kestä sitä tunnetta. Tuollainen asenne on muutenkin elämässä aika raskas. Kaikkien ihmisten murheita ei pysty poistamaan eikä parantamaan, eikä sen tulisi liittyä omaan itsetuntoon millään tavalla. Tai sitten se liittyy sen seksuaaliseen poika-pontevuuteen: kyllähän minä poika nyt niin hyvä olen, että joka nainen tulee ja aina. Näinhän se ei ole. Orgasmi kun on suurimmaksi osaksi naisen omassa päässä, mies on siihen hyvä intsrumentti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oili-80 kirjoitti:

Jos sillä on muutenkin syyllisyys kaikista elämän asioista ja syndrooma, että sen pitää olla kaikille hyvä ja hoitaa kaikkien ongelmat ja keksiä niihin ratkaisu. Sitten kun nainen ei saa, niin se on jotenkin hänen vikansa, eikä kestä sitä tunnetta. Tuollainen asenne on muutenkin elämässä aika raskas. Kaikkien ihmisten murheita ei pysty poistamaan eikä parantamaan, eikä sen tulisi liittyä omaan itsetuntoon millään tavalla. Tai sitten se liittyy sen seksuaaliseen poika-pontevuuteen: kyllähän minä poika nyt niin hyvä olen, että joka nainen tulee ja aina. Näinhän se ei ole. Orgasmi kun on suurimmaksi osaksi naisen omassa päässä, mies on siihen hyvä intsrumentti :)

No eikö se saa sulle milläänkonstilla.?

Jos pelkällä naimisella pitässaada, niin näiden miesten mielestä on sitten suurin osa naisita kelvottomia, ja tämä ajatus taas on sitä sitten, että naisen orgasmi ei ole naisen omakis hyväksi vain miehen.

Vierailija
4/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä miestä ei kiinnosta millä menetelmällä tulen kunhan vaan tulen. Jotenkin jännä että ei pysty itse edes saamaan jos mä en saa.

Ap

Vierailija
5/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja mä tosiaan saan, mutta en kovin helpolla. Mutta saan ainoastaan panemalla että silleen oon outo nainen.

Ap

Vierailija
6/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oili-80 kirjoitti:

Jännä pointti. On kyllä erittäin miellyttämishaluinen mies muutenkin. Mutta ei ihan oikeasti pysty saamaan jos mä en saa. Vaikka miten imis ja panis jne. Erikoinen tapaus.

Ap

Vierailija
7/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuon on. Kuka  nyt halutonta naista haluaa naida.  Seksin juju on juuri siinä, että saa naisen sekaisin himosta ja tuntee olevansa mies. Ilman naisen himoa seksissä ole mitään järkeä.  Sama kuin kävisi maksullisissa. Niitä kiinnostaa vain raha.

Te miehet ootte ihania ❤️

Ap

Vierailija
8/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oili-80 kirjoitti:

kyllähän minä poika nyt niin hyvä olen, että joka nainen tulee ja aina. Näinhän se ei ole. Orgasmi kun on suurimmaksi osaksi naisen omassa päässä, mies on siihen hyvä intsrumentti :)

Kyllä mies/vastapuoli tuohon voi vaikuttaa ja hyvin paljonkin. Pään sisäisistä asioista ja harhailuista mielestäni kyse ja mies voi otteillaan ja käyttäytymisellään kyllä auttaa pään tyhjentämisessä. Uskon että tämä on yksi syy miksi (kevyt) BDSM on niin suosittua naisten keskuudessa ja monet orgasmivaikeuksista kärsineet saavat sen avulla helpostikin orgasmeja. Piiska, alistaminen, nöyryytys yms. auttavat tyhjentämään pään turhasta ja poistavat turhat estot, jolloin jää vain hetki ja tuntemukset.

Vierailija
9/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se naisenkaan orgasmi ihan pään sisällä synny; kyllä tarvii olla mekaanista äsrytystä oikealla tavalla. Ihan samoin kuin mieskin.

Vierailija
10/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Sulla on ihana mies. Minun mies vähät välittää minun nautinnosta. Minäkään en saa helpolla ja en saa yhdynnällä. Mutta siitä huolimatta seksi on yhdyntäkeskeistä ja esileikkiä en saa. Seksi loppuu kun mies laukeaa. Kyllä syö itsetuntoa kun tuntuu että on jotenkin vääränlainen tai oma nautinto vaatii toiselta muka liikaa niin ettei viitsi edes yrittää. Yhdessä kuitenkin jo aika kauan.

N38

Vierailija
11/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oili-80 kirjoitti:

kyllähän minä poika nyt niin hyvä olen, että joka nainen tulee ja aina. Näinhän se ei ole. Orgasmi kun on suurimmaksi osaksi naisen omassa päässä, mies on siihen hyvä intsrumentti :)

Kyllä mies/vastapuoli tuohon voi vaikuttaa ja hyvin paljonkin. Pään sisäisistä asioista ja harhailuista mielestäni kyse ja mies voi otteillaan ja käyttäytymisellään kyllä auttaa pään tyhjentämisessä. Uskon että tämä on yksi syy miksi (kevyt) BDSM on niin suosittua naisten keskuudessa ja monet orgasmivaikeuksista kärsineet saavat sen avulla helpostikin orgasmeja. Piiska, alistaminen, nöyryytys yms. auttavat tyhjentämään pään turhasta ja poistavat turhat estot, jolloin jää vain hetki ja tuntemukset.

Hyvä pointti. Mun on vaikea saada orgasmeja ja kiihotun tosi paljon noista alistusjutuista. Voi hyvin olla joku yhteys näillä. Oon hirveä kontrollifriikki ja nautin siitä kun mies ottaa vallan ja mä oon sen narttu jonka täytyy totella.

Ap

Vierailija
12/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen. Sulla on ihana mies. Minun mies vähät välittää minun nautinnosta. Minäkään en saa helpolla ja en saa yhdynnällä. Mutta siitä huolimatta seksi on yhdyntäkeskeistä ja esileikkiä en saa. Seksi loppuu kun mies laukeaa. Kyllä syö itsetuntoa kun tuntuu että on jotenkin vääränlainen tai oma nautinto vaatii toiselta muka liikaa niin ettei viitsi edes yrittää. Yhdessä kuitenkin jo aika kauan.

N38

Tämä on aina itselle kummastus; miksi suostua moiseen? Ei kai miehesi sentään sinua raiskaa.. Tehkää vaatimuksia naiset!

Vierailija
13/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Tuota... Itse asiassa oma mies on aika samanlainen kuin tuo sun miehes, seksi loppuu siemensyöksyyn. Tämä orgasmi-mies on sivusuhde, luvallinen sellainen.

Ap

Vierailija
14/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma orgasmi on tärkeä, mutta on vaimon orkku on yhtä tärkeä, on se hieno tunne saada toinen kiermurteleen nautinnosta, toisen orkun näkeminen on jotain suurta.

Vierailija
15/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi vaikuttaa paljonkin tekemisillään, asenteella ja sanomisilla naisen aivoihin. Voittamalla naisen luottamiksen 100% jolloin nainen voi seksissä heittää aivot narikkaan ja keskittyä nauttimaan. Voitin jo suhteen alussa vaimon luoton ja sain täydet valtuudet viedä hänet kiertämään Saturnuksen renkaita. Näin olen myös vuosikymmenet tehnyt.

Hänen orgasmien saantia on helpottanut hänen tieto ja kokemus, että on aina saanut kun seksiä on ollut. Olen orgasmit aina onnistunut loihtimaan vaikka joskus ollutkin haasteita. Hän ei ole niistä tiennyt, eikä siten tarvinnut turhaa jännittää.

Mieskin voi vaikuttaa siihen, että naisen asenne ja halu on kohdallaan seksiin ryhtyessä. Oma vaimo on sen verran vanhoillinen, että vie sinä minä vikisen, eli haluaa sängyssä määrätietoisen miehen. Joka osaa ja tietää mitä pitää tehdä. Luottamus pitää miehen ansaita. Sen jälkeen on helpompaa.

Vierailija
16/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Tuota... Itse asiassa oma mies on aika samanlainen kuin tuo sun miehes, seksi loppuu siemensyöksyyn. Tämä orgasmi-mies on sivusuhde, luvallinen sellainen.

Ap

Pitäisiköhän sitä itsekkin pyytää toista miestä. Tämä nykytila meinaan syö aivan valtavasti.

Vierailija
17/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ap

Pitäisiköhän sitä itsekkin pyytää toista miestä. Tämä nykytila meinaan syö aivan valtavasti.

Kysy ukoltas mitä mieltä hän olisi. Meillä tämä järjestely herätti eloon pystyynkuolleen seksielämän. Eli voi olla hyvä vaikutus parisuhteeseen.

Vierailija
18/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ap

Sanot että nyt jos sä et sitä orkkua mulle tee niin joku toinen tekee 😉

Vierailija
19/35 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ap

Täh, sulla on rakastaja ja ihmettelet, että mies pyrkii sinua tyydyttämään!

Taitaa olla provo koko juttu.

Vierailija
20/35 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ap

Täh, sulla on rakastaja ja ihmettelet, että mies pyrkii sinua tyydyttämään!

Taitaa olla provo koko juttu.

Niin se rakastaja pyrkii tyydyttämään.

Mikä siinä on outoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi