Mitä varten mies kutsuu luokseen kylään?
Itse ajattelen että olen menossa ihan kaverina kylään, mutta tuli vain mieleen että voiko olla jotain muutakin takana..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:18"]
Vietettiin aikaa ensin ihan kavereina ja sitten kun olin lähdössä, suuteli minua
[/quote]
Oliko tämä ap?
Ja suutelitko takaisin?
[/quote]
Oli
Ja suutelin :)
[/quote]
Taisit tykätä niistä dioista, odotahan, kun näet v. -85 joulukarkeloiden kooste VHS:n!
11
Voihan se olla että haluaa seksiäkin, mutta ei välttämättä siitä kyse. Itse tapaan ihmisiä ehdottomasti mieluummin jomman kumman luona kun jossain julkisissa paikoissa notkuen. Julkisilla paikoilla ei voi olla ollenkaan niin vapaasti, ei jutella rauhassa, ja aistiyliherkkänä kuormittaa todella paljon enemmän. Kylässä saa kaikki turhat aistiärsykkeet minimiin ja voi keskittyä siihen toiseen ihmiseen.
Jos joku haluaisi tavata vielä toisellakin kerralla ym vaan julkisilla paikoilla notkuen, niin mulla tulisi kans sellainen olo, että se toinen ei luota muhun ollenkaan (tietty varovaisuus netistä ihmisiä tavatessa toki hyvä, mutta varsinkin jos on jo tavattu niin menee kyllä fiilis jos silti pitää jotenkin varoa mua niin paljon, eikä voi tutustua oikeasti. Ja että meidän mieltymykset ja ajanviettotavat olisi liian erilaiset ylipäätään. Ja olen siis pienikokoinen nainen :D Olen kyllä tavannut ihmisiä lähinnä muussa kun ihan platonisessa kaveritarkoituksessa sovittuna, mutta sama platonisten kavereiden kanssa myös.
Ooo menkää treffeille! :) Ja yömyssyille jommankumman luo...