Mitä varten mies kutsuu luokseen kylään?
Itse ajattelen että olen menossa ihan kaverina kylään, mutta tuli vain mieleen että voiko olla jotain muutakin takana..
Kommentit (24)
Haluaa leikkiä kanssasi pienoisjunanradalla.
Jo hän on mies niin haluaa varmasti leikkiä lihanpiillotusta......
Ainahan se on mahdollista ja eiköhän se selviä kun kyläilet.
Ei halua näyttäytyä kanssasi julkisilla paikoilla eli on varattu.
Lisäksi haluaa seksiä sulta.
Myy sinulle lomaosakkeen? Tai jos olet varoissasi, kutsuu sinut mukaan uuteen huipputuottavaan sijoitusklubiin. Ellei sitten vain tyrkytä Tupperwareja.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:44"]
Haluaa leikkiä kanssasi pienoisjunanradalla.
[/quote]
Siis sillä, jossa veturi ajaa edestakaisin tunnelissa?
Välit on tähän asti ollu ainakin kaverilliset ja ollaan oltu yhdessä ihan julkisillakin paikoilla :D
No kohtahan se selviää :)
-ap
Mies on Ala-Seinäjoen kansantanhuilijoiden piilojäsen, jolla on aamun siuhkukerrasta jäänyt vettä korvaan.
Hän haluaa, että tuet häntä keskivartalosta, kun hän ravistaa veden pois korvastaan, jonka jälkeen hän näyttää sinulle diakuvia tahnhuilijoiden viimeisimmästä kevätretkestä.
Muista käydä pissalla ennen vierailua, hän ei kas´tso hyvällä jos joku pyytää taukoa kesken diashown.
Mä oon kyläilly monta kertaa miesten luona ilman, että aiheena oli seksi. Mutta minusta nyt näkeekin varmaan kauas, että multa ei saa.
Vietettiin aikaa ensin ihan kavereina ja sitten kun olin lähdössä, suuteli minua
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:18"]
Vietettiin aikaa ensin ihan kavereina ja sitten kun olin lähdössä, suuteli minua
[/quote]
Oliko tämä ap?
Ja suutelitko takaisin?
Kaverimies haluaa pois karsinasta.
koska aaah ja oooh. ens kerralla suutelet jo muutakin kuin suuta
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:18"]
[/quote]
Oliko tämä ap?
Ja suutelitko takaisin?
[/quote]
Oli
Ja suutelin :)
Vaikea sanoa kun eiteidän väleistä tiedä tai mitä kutsui tekemään