Tytölle T kirjaimella alkavia nimiä
Ristiäiset tulossa ja tytölle pitäisi löytää vielä toinen nimi. Mikään tähän mennessä löytämäni ei vain ole kuulostanut vielä siltä oikealta. Joten heitelkääpäs t:llä alkavia tytön nimiä, mieluusti 5 kirjainta tai enempi ja saa ehdottaa myös harvinaisempia ja vanhempia nimiäkin :)
Esikoisen toinen nimi on Tianna, joten siinä vähän suuntaa. Mietinnössä ollut esim. Terese ja Teresia, mutta kokeillaan löytyisikö täältä vielä mieluisammat ;)
Kommentit (269)
Tehilla. Löytyi sukututkimuksesta.
Taru
Tiina
Tuula
Tuulia
Tuuli
Tuulikki
Tarja
Tara
Tellervo
Terttu
Titta
Vierailija kirjoitti:
Lapsiressukka on jo kymmenvuotias ja kantanee jotakin HIENOA ja ERITYISTÄ nimeä. Ei ole kellään muulla. Kiusataanko tätä kullannuppua nimestään ja kuinka paljon? Ja onhan tämä vauvapalsta todellakin se oikea foorumi, missä näinkin tärkeää asiaa on kysyttävä. Täältä saa aina parhaat ja asiantuntevat neuvot, ei kai täältä muuten "elämäntärkeitä" asioita kyseltäisi. Minä reppana olen tähän asti osannut päättää asioistani itse. Mitähän olen menettänyt??
Minusta on hienoa, ettöä lapselle voi vastata kysyttäessä "miksi minusta tuli Tellervo", että keskustelupalstalta hain nimen annettavaksi. Yhteisössä on voimaa
Taisha, Tania, Tanja, Tanita, Tilde, Tilda, Tabitha, Teodora, Tamara, Tatiana
Tintti, Tanya, Tanja, Tuuli, Tuulia, Teija, Terhikki, Terhi, Trisna, Tiina, Tiia, Tia, Tuija, Tarja, Teeri, Teri