Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvakirja vai valokuva-albumi

Vierailija
09.07.2014 |

Pelottaa, että pienen esikoisemme valokuvat jäävät konern uumeniin ja joskus sieltä ehkä katoavat kokonaan. Tykkään kuvaamisesta ja rakastan oikeita valokuvia, mutta todellisuus on vaan, se että tää valokuvien liimaus on nyt jo 11 vuotta (siis niitä joita olen kuvannut aikana ennen lasta). Ei vaan ole ehtinyt..

Mietin noita kuvakirjoja (esim ifi). En ole loskaan nähnyt livenä. Mikä onkaan laatu? Säilyvyys? Vaivan määrä tuohon teettämiseen ja albumiin laittamiseen? Mitä tahansa kokemuksia kaipaan! Eihän ne ole valokuvia, mutta jos vaihtoehto on että ne ei ole missään..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko kokeilleet smartphotoa.? siellä monia eri valokuvakirja malleja, näköjään tullut joku mini - valokuvakirjakin :D http://www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvakirja Olen kuullut että suht helppo juttu tehdä, sellainen ohjelma mihin kuvat ladataan netissä. Kertokaa kokemuksii?

Vierailija
2/2 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ifolorilla on tosi näppärä ja helppo ohjelma, joka ladataan koneelle. voi sitten rauhassa värkkäillä ja tallentaa välillä. laatu on ihan hyvä, itse olen tätä käyttänyt. uusimmassa meidän perheessä oli muuten vertailua eri kuvakirjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi