Mikä mua vaivaa??
Oon koko ajan kipeenä. Alkoi jo raskausaikana, silloin sairastun 3 flunssakuumetta. Nyt imetysaikana oon viimeisen puolen vuoden aikana ollut jo 4 kertaa samassa taudissa!!!! Mitä hittoo oikeesti, missä mun vastustuskyky vai onko se siirtynyt kokonaan mun vauvalle? Syön terveellisesti, otan vitamiinit, liikun kun ehdin ja nukun vähintään 8 h yössä vaikkakin pätkissä.
Kommentit (9)
Syön samalla tavalla kuin ennen tätä sairastelukierrettä. Jopa terveellisemmin, koska olin raskaana ja nyt imetän.
Kun sanot syöväsi terveellisesti, se ei sano yhtään mitään siitä mitä syöt.
No tuskin tämä nyt on jostain syömisistä kiinni, että oon koko ajan kipeenä. Hohhoijaa. Laitetaas nyt tähän sitten päivän sapuskat:
Aamupala
Neljän viljan puuro, kahvi
Lounas
Eiliset spagetti bolognesen jämät, höyrytettyjä porkkanoita, piimä
Välipala
Tuoreita mansikoita ja herneitä
Illallinen
Uunilohta, perunoita ja salaattia, Pepsi Maxia
Iltapalaa en syönyt ollenkaan, kun alkoi kuume taas nousemaan ja niin kipee olo, ettei mikään maistu. Arvostele ihan rauhassa, ettei tollasella ruokavaliolla pysy terveenä, hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:31"]
Oon koko ajan kipeenä. Alkoi jo raskausaikana, silloin sairastun 3 flunssakuumetta. Nyt imetysaikana oon viimeisen puolen vuoden aikana ollut jo 4 kertaa samassa taudissa!!!! Mitä hittoo oikeesti, missä mun vastustuskyky vai onko se siirtynyt kokonaan mun vauvalle? Syön terveellisesti, otan vitamiinit, liikun kun ehdin ja nukun vähintään 8 h yössä vaikkakin pätkissä.
[/quote]
Minä syön terveellisesti, onko sulla samanlaiset ruoat kuin mulla?
Laitan yhden päivän esimerkin:
aamu: pinaatti-sipulimunakas, kerma-kookosöljykahvi
päivä: uunilohi, kaali-porkkanapaistos, tomaattia, kurkkua, kermavaahtoa mansikoilla.
ilta: turkkilaista jugurttia manteleilla, juustoa, lihahyytelöä.
Voisi noi vaikka ollakin mun ruokia paitsi mikä on kookosöljykahvi? :D Lihahyytelöstä en kyllä välitä.
Kookosöljykahvi on tavan kahvi, johon laitetaan lusikallinen tuota öljyä.
Sulla voi olla mykoplasma jos oot alvariinsa räkätaudissa.
Mitähän se terveellisesti syöminen tarkoittaa?
Kerro mitä syöt.