Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ärsyyntyi mun parisuhteesta?

Vierailija
05.07.2021 |

Sai muutama viikko sitten uuden naapurin. Ohimennen moikattu ja pari sanaa normaalisti vaihdettu jos vastaan kävellyt, tyyliin hei muutin tähän, ai jaa tervetuloa taloon toivottavasti viihdyt jne.

Kunnes sitten kerran kysyi että ootko muuten sinkku. Sanoin että en, olen seurustellut jo pitkään. No, tämä alkoi pyörittämään päätään että on se kumma kun ette asu yhdessä, hän ei voisi olla tuollaisessa parisuhteessa. Sanoin että kyllähän me lähes kokoajan yhdessä ollaan silti ja täälläkin minunkin luona usein liikutaan yhdessä. Sitten äänensävy muuttui entistä v-mäisemmäksi että harmi, olisit ollu kiinnostava tyyppi ja tokaisi että mene sä sit sen äijäs luo ja joudun varmaan kuuntelemaan teidän panoääniä.

Mitä vittua? Melko kovaa tuntemattoman tuomitsemista ja röyhkeitä sanoja. Ja muutenkin, tää on mun koti, eikä mikään Tinder. Olettiko saavansa naapurista panokaverin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4/5

Mitä? Miksi täällä ei voi kertoa mistään ilman että joku pitää provona?

AP

Se on jonkun harrastus. Vielä säälittävämpää kuin provoilu. Ei vaadi edes ajattelua.

Provoihin uskominen ei vaadi edes ajattelua. Provojen huomaaminen vaatii sen verran, että tällä palstalla sellaista ajattelukykyä harvemmin esiintyy.

Vierailija
22/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli saavansa sulta pesää.