Naapuri ärsyyntyi mun parisuhteesta?
Sai muutama viikko sitten uuden naapurin. Ohimennen moikattu ja pari sanaa normaalisti vaihdettu jos vastaan kävellyt, tyyliin hei muutin tähän, ai jaa tervetuloa taloon toivottavasti viihdyt jne.
Kunnes sitten kerran kysyi että ootko muuten sinkku. Sanoin että en, olen seurustellut jo pitkään. No, tämä alkoi pyörittämään päätään että on se kumma kun ette asu yhdessä, hän ei voisi olla tuollaisessa parisuhteessa. Sanoin että kyllähän me lähes kokoajan yhdessä ollaan silti ja täälläkin minunkin luona usein liikutaan yhdessä. Sitten äänensävy muuttui entistä v-mäisemmäksi että harmi, olisit ollu kiinnostava tyyppi ja tokaisi että mene sä sit sen äijäs luo ja joudun varmaan kuuntelemaan teidän panoääniä.
Mitä vittua? Melko kovaa tuntemattoman tuomitsemista ja röyhkeitä sanoja. Ja muutenkin, tää on mun koti, eikä mikään Tinder. Olettiko saavansa naapurista panokaverin?
Provoihin uskominen ei vaadi edes ajattelua. Provojen huomaaminen vaatii sen verran, että tällä palstalla sellaista ajattelukykyä harvemmin esiintyy.