Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän itseäni vähän vanhemmista miehistä

Tööttis
05.07.2021 |

Olen itse 19-vuotias, ja pidän itseäni vanhemmista miehistä, rajana pidän enintään 10 vuoden ikäeroa. Optimaali, jos ikäeroa olisi 5-9-vuotta. Voiko tuollainen suhde toimia? Koen, että monesti tuon ikäiset ovat jo vähän enemmän aikuisia, kuin oman ikäiseni, toki poikkeuksiakin on molempiin suuntiin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 19-vuotiaalla ja 29-vuotiaalla ei ole mitään eroa. Viettävät ikuista nuoruutta

Vierailija
2/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö Pentti 60?

Nuorekas (mutta vain omasta melestään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten ole hommannut itsellesi sellaista? Niitähän on vapaina pilvin pimein. Luulen että tämä on vain joku fantasia sinulle, et oikeasti halua toteuttaa sitä

Vierailija
4/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään 19-vuotiaalla ja 29-vuotiaalla ei ole mitään eroa. Viettävät ikuista nuoruutta

Mä en ainakaan koe olevani juurikaan erilainen kuin mitä olin 20-vuotiaana. Olin tosin ikäisekseni silloin erittäin kypsä eli mulla ei ollut niin paljon henkistä kasvuvaraa kuin joillain toisilla. Anyways, en näe että viimeisen 8 vuoden aikana olisin jotenkin oleellisesti muuttunut

M28

Vierailija
5/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit?

Vierailija
6/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan nuoruudesta ap. Kumma, että sun ikäiset sanoo ikäisiään lapsellisiksi. Kohta sullakin on nuoruus mennyt.

Vierailija
7/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti vaan nuoruudesta ap. Kumma, että sun ikäiset sanoo ikäisiään lapsellisiksi. Kohta sullakin on nuoruus mennyt.

En sano lapselliseksi, harvemmat enää ovat kovin lapsellisia. Jotenkin vain viehättää semmoinen jo aikuismainen olemus, kuitenkaan olematta liian vakava ja tylsä.

Vierailija
8/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sitten ole hommannut itsellesi sellaista? Niitähän on vapaina pilvin pimein. Luulen että tämä on vain joku fantasia sinulle, et oikeasti halua toteuttaa sitä

Hmm... mietin, että onkohan tämä vain ajatuksen tasolla, vai haluaisinko parisuhteen 30-vuotiaan kanssa. En osaa sanoa. Voihan se (toivottavasti) tuleva kumppani ollakin vasta 20-vuotias.

Vierailija
9/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ymmärrettävää. Olen itsekin huomannut joidenkin yli parikymppisten naisten tuntevan vetoa tällaiseen jo hieman ikääntyneempään setämieheen, keskustellessa jo huomaa miten alkaa namiloota kostua, vaikka en mikään varsinainen adonis olekaan. Mielenkiitoinen ilmiö, vaikka pidänkin enemmän kolmekymppisistä niin onhan tuo varsin imartelevaa ja yli kolmekymppisethän alkavat jo olla hieman naiseutensa hiipumisvaiheen alussa.

Vierailija
10/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiksen lempiaihe.

Popparit esiin. Kohta alkaa raskas solvaaminen.

Vierailija
11/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää! T.Danny

Vierailija
12/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tööttis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mietin, että onkohan tämä vain ajatuksen tasolla, vai haluaisinko parisuhteen 30-vuotiaan kanssa. En osaa sanoa. Voihan se (toivottavasti) tuleva kumppani ollakin vasta 20-vuotias.

Moi

M27

Vierailija
13/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ymmärrettävää. Olen itsekin huomannut joidenkin yli parikymppisten naisten tuntevan vetoa tällaiseen jo hieman ikääntyneempään setämieheen, keskustellessa jo huomaa miten alkaa namiloota kostua, vaikka en mikään varsinainen adonis olekaan. Mielenkiitoinen ilmiö, vaikka pidänkin enemmän kolmekymppisistä niin onhan tuo varsin imartelevaa ja yli kolmekymppisethän alkavat jo olla hieman naiseutensa hiipumisvaiheen alussa.

Et ole mies. Yrität vaan että miehiä haukutaan.

Kuvottavaa toimintaa.

Vierailija
14/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tööttis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset hommaa jotain 25 vuotiasta? 

Vierailija
15/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Paino sanalla vähän.

Vierailija
16/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29-vuotias ja työskentelen 10 vuotta nuorempien nuorten kanssa ja kyllähän he ovat vielä aika lapsellisia. Tuossa iässä moni luulee olevansa kypsä ja aikuismainen mutta suurin osa on kaukana siitä. Sehän on ihan luonnollista joten en arvostele sitä. Sitä kuitenkin hieman epäilen kuka 30-vuotias "jaksaa" olla parisuhteessa keskenkasvuisen nuoren kanssa. Mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija
17/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö mällit?

Kuka älykääpiö postaa aina tämän saman? Tämä on tyhmä kommentti, oli se sitten naisen tai miehen kirjoittama.

Vierailija
18/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mies. Yrität vaan että miehiä haukutaan.

Kuvottavaa toimintaa.

Miksi en olisi mies, taidat itse vain olla lesbo joka toivoisi minun olevan nainen. Aina ei aurinko paista joka risukasaan

Vierailija
19/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huoks* rasittavaa tämä miehen elämä, mutta minkä sille voi kuin on luotu julmalankuvaksi niin onko se ihme jos jumalainen hehkuni häikäisee naisen kuin naisen

Vierailija
20/21 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet rupsahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme