Pidän itseäni vähän vanhemmista miehistä
Olen itse 19-vuotias, ja pidän itseäni vanhemmista miehistä, rajana pidän enintään 10 vuoden ikäeroa. Optimaali, jos ikäeroa olisi 5-9-vuotta. Voiko tuollainen suhde toimia? Koen, että monesti tuon ikäiset ovat jo vähän enemmän aikuisia, kuin oman ikäiseni, toki poikkeuksiakin on molempiin suuntiin.
Kommentit (21)
Käykö Pentti 60?
Nuorekas (mutta vain omasta melestään).
Mikset sitten ole hommannut itsellesi sellaista? Niitähän on vapaina pilvin pimein. Luulen että tämä on vain joku fantasia sinulle, et oikeasti halua toteuttaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Nykyään 19-vuotiaalla ja 29-vuotiaalla ei ole mitään eroa. Viettävät ikuista nuoruutta
Mä en ainakaan koe olevani juurikaan erilainen kuin mitä olin 20-vuotiaana. Olin tosin ikäisekseni silloin erittäin kypsä eli mulla ei ollut niin paljon henkistä kasvuvaraa kuin joillain toisilla. Anyways, en näe että viimeisen 8 vuoden aikana olisin jotenkin oleellisesti muuttunut
M28
Nauti vaan nuoruudesta ap. Kumma, että sun ikäiset sanoo ikäisiään lapsellisiksi. Kohta sullakin on nuoruus mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Nauti vaan nuoruudesta ap. Kumma, että sun ikäiset sanoo ikäisiään lapsellisiksi. Kohta sullakin on nuoruus mennyt.
En sano lapselliseksi, harvemmat enää ovat kovin lapsellisia. Jotenkin vain viehättää semmoinen jo aikuismainen olemus, kuitenkaan olematta liian vakava ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten ole hommannut itsellesi sellaista? Niitähän on vapaina pilvin pimein. Luulen että tämä on vain joku fantasia sinulle, et oikeasti halua toteuttaa sitä
Hmm... mietin, että onkohan tämä vain ajatuksen tasolla, vai haluaisinko parisuhteen 30-vuotiaan kanssa. En osaa sanoa. Voihan se (toivottavasti) tuleva kumppani ollakin vasta 20-vuotias.
Aivan ymmärrettävää. Olen itsekin huomannut joidenkin yli parikymppisten naisten tuntevan vetoa tällaiseen jo hieman ikääntyneempään setämieheen, keskustellessa jo huomaa miten alkaa namiloota kostua, vaikka en mikään varsinainen adonis olekaan. Mielenkiitoinen ilmiö, vaikka pidänkin enemmän kolmekymppisistä niin onhan tuo varsin imartelevaa ja yli kolmekymppisethän alkavat jo olla hieman naiseutensa hiipumisvaiheen alussa.
Ikiksen lempiaihe.
Popparit esiin. Kohta alkaa raskas solvaaminen.
Tööttis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... mietin, että onkohan tämä vain ajatuksen tasolla, vai haluaisinko parisuhteen 30-vuotiaan kanssa. En osaa sanoa. Voihan se (toivottavasti) tuleva kumppani ollakin vasta 20-vuotias.
Moi
M27
Vierailija kirjoitti:
Aivan ymmärrettävää. Olen itsekin huomannut joidenkin yli parikymppisten naisten tuntevan vetoa tällaiseen jo hieman ikääntyneempään setämieheen, keskustellessa jo huomaa miten alkaa namiloota kostua, vaikka en mikään varsinainen adonis olekaan. Mielenkiitoinen ilmiö, vaikka pidänkin enemmän kolmekymppisistä niin onhan tuo varsin imartelevaa ja yli kolmekymppisethän alkavat jo olla hieman naiseutensa hiipumisvaiheen alussa.
Et ole mies. Yrität vaan että miehiä haukutaan.
Kuvottavaa toimintaa.
Tööttis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset hommaa jotain 25 vuotiasta?
Niin minäkin. Paino sanalla vähän.
Itse olen 29-vuotias ja työskentelen 10 vuotta nuorempien nuorten kanssa ja kyllähän he ovat vielä aika lapsellisia. Tuossa iässä moni luulee olevansa kypsä ja aikuismainen mutta suurin osa on kaukana siitä. Sehän on ihan luonnollista joten en arvostele sitä. Sitä kuitenkin hieman epäilen kuka 30-vuotias "jaksaa" olla parisuhteessa keskenkasvuisen nuoren kanssa. Mutta meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit?
Kuka älykääpiö postaa aina tämän saman? Tämä on tyhmä kommentti, oli se sitten naisen tai miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mies. Yrität vaan että miehiä haukutaan.
Kuvottavaa toimintaa.
Miksi en olisi mies, taidat itse vain olla lesbo joka toivoisi minun olevan nainen. Aina ei aurinko paista joka risukasaan
*huoks* rasittavaa tämä miehen elämä, mutta minkä sille voi kuin on luotu julmalankuvaksi niin onko se ihme jos jumalainen hehkuni häikäisee naisen kuin naisen
Nykyään 19-vuotiaalla ja 29-vuotiaalla ei ole mitään eroa. Viettävät ikuista nuoruutta