Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brasilia - Saksa: 0-5. Mua itkettää Brasilian puolesta! :(

Vierailija
08.07.2014 |

Hirveää katsoa noita isäntämaan katsojia kun itkevät! :( Alkaa olla jo nöyryytyksen puolella koko peli... Miten tuo puolustus on niin sekaisin nyt brasseilla?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niitä vaivaa? Surku tulee :(

Vierailija
2/83 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä kyl. Sääli käy:( millonkohan katsomo tyhjenee. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä kyl. Sääli käy:( millonkohan katsomo tyhjenee. .

Vierailija
4/83 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch! Ehkä tämä on kosminen näpäytys Brasilialle siitä että he ovat käyttäneet miljoonia ja miljoonia näihin kisoihin samalla kun kansa näkee nälkää ja asuu hirveissä hökkelikylissä. Puhumattakaan siitä kun poliisi "siivosi" kadut ennen kisojen alkua... 

Vierailija
5/83 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän brassit missään vaiheessa vakuuttaneet. Vanhalla maineella ratsastaneet jälleen kerran.

Vierailija
6/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:38"]

Karma is a bitch! Ehkä tämä on kosminen näpäytys Brasilialle siitä että he ovat käyttäneet miljoonia ja miljoonia näihin kisoihin samalla kun kansa näkee nälkää ja asuu hirveissä hökkelikylissä. Puhumattakaan siitä kun poliisi "siivosi" kadut ennen kisojen alkua... 

[/quote]

Vittu mitä paskaa.

Vierailija
7/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein brasseille. Paha vaan että Saksa on paska maa. Voi kun molemmat häviäisi. 

Vierailija
8/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kovat paineet.

Vierailija
9/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä itku auta, ku joukkue ei pelaa. Ihan sekas meni nyt koko joukkue taas kerran, vaikka kuinka aina väitetään ettei sota yhtä tai kahta miestä kaipaa, niin näitä aina tulee.

Vierailija
10/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa vain teinityttöni puolesta, joka tykkää Neymarista ja on lyönyt (perheen sisällä) vetoa brassien puolesta. Itse olen lyönyt vedon Saksan puolesta ja hymyilyttää katsoa itseään täynnä olevien brassien harmitusta ;)

Vierailija
11/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkupalloa se vaan on

Vierailija
12/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa et kaks parasta puuttuu. Itkettää Neymarin puolesta

Vierailija
13/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerrankin iloinen Saksan puolesta. Yleensä pidän koko joukkuetta puisevana koneena, jonka menestys ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta onhan se tässä turnauksessa pelannut ihan parasta ja jopa hauskinta jalkapalloa. Nuo Kroosin maalit ja ihan turhat seinäsyötöt saivat minullekin hymyn huulille :)

Vierailija
14/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo kiinnostanut yhtään, mutta tänä iltana olikin hassunhauskaa.

Vierailija
15/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei Brasilia ole mitään ilman thiago silvaa tai neymaria.

Vierailija
16/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

God is Brazilian!

No?

Vierailija
17/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käsittää mitä niille oikein taphtui! Tekee pahaa ihan katsoa tuota. Kyllähän sen tiesi, että Saksa on kova, mutta kyllähän sitä myös oletti, että Brasilia laittaa vähän enemmän vastaan.

Vierailija
18/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:21"]Ei voi käsittää mitä niille oikein taphtui! Tekee pahaa ihan katsoa tuota. Kyllähän sen tiesi, että Saksa on kova, mutta kyllähän sitä myös oletti, että Brasilia laittaa vähän enemmän vastaan.

[/quote]

Itekki luulin ku ne niin ulos et ne aikoo voittaa neymarin vuoksi mutta eipä ole yritystä näkynyt tässä pelissä. Todella pahaa tekee katsoa.

Vierailija
19/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei tarvi enää itkeä, kun on jo kuudes

Vierailija
20/83 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotiyleisökin on jättitappion kohdatessa ihan perseestä. Helppohan se on menestyjiä kannattaa, häviön hetkellä testataan tosifanit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi