Brasilia - Saksa: 0-5. Mua itkettää Brasilian puolesta! :(
Hirveää katsoa noita isäntämaan katsojia kun itkevät! :( Alkaa olla jo nöyryytyksen puolella koko peli... Miten tuo puolustus on niin sekaisin nyt brasseilla?
Kommentit (83)
Ihan hirveetä kyl. Sääli käy:( millonkohan katsomo tyhjenee. .
Ihan hirveetä kyl. Sääli käy:( millonkohan katsomo tyhjenee. .
Karma is a bitch! Ehkä tämä on kosminen näpäytys Brasilialle siitä että he ovat käyttäneet miljoonia ja miljoonia näihin kisoihin samalla kun kansa näkee nälkää ja asuu hirveissä hökkelikylissä. Puhumattakaan siitä kun poliisi "siivosi" kadut ennen kisojen alkua...
Eihän brassit missään vaiheessa vakuuttaneet. Vanhalla maineella ratsastaneet jälleen kerran.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 23:38"]
Karma is a bitch! Ehkä tämä on kosminen näpäytys Brasilialle siitä että he ovat käyttäneet miljoonia ja miljoonia näihin kisoihin samalla kun kansa näkee nälkää ja asuu hirveissä hökkelikylissä. Puhumattakaan siitä kun poliisi "siivosi" kadut ennen kisojen alkua...
[/quote]
Vittu mitä paskaa.
Ihan oikein brasseille. Paha vaan että Saksa on paska maa. Voi kun molemmat häviäisi.
Eipä siinä itku auta, ku joukkue ei pelaa. Ihan sekas meni nyt koko joukkue taas kerran, vaikka kuinka aina väitetään ettei sota yhtä tai kahta miestä kaipaa, niin näitä aina tulee.
Mua harmittaa vain teinityttöni puolesta, joka tykkää Neymarista ja on lyönyt (perheen sisällä) vetoa brassien puolesta. Itse olen lyönyt vedon Saksan puolesta ja hymyilyttää katsoa itseään täynnä olevien brassien harmitusta ;)
Huomaa et kaks parasta puuttuu. Itkettää Neymarin puolesta
Minä olen kerrankin iloinen Saksan puolesta. Yleensä pidän koko joukkuetta puisevana koneena, jonka menestys ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta onhan se tässä turnauksessa pelannut ihan parasta ja jopa hauskinta jalkapalloa. Nuo Kroosin maalit ja ihan turhat seinäsyötöt saivat minullekin hymyn huulille :)
Mua ei oo kiinnostanut yhtään, mutta tänä iltana olikin hassunhauskaa.
Huomaa ettei Brasilia ole mitään ilman thiago silvaa tai neymaria.
Ei voi käsittää mitä niille oikein taphtui! Tekee pahaa ihan katsoa tuota. Kyllähän sen tiesi, että Saksa on kova, mutta kyllähän sitä myös oletti, että Brasilia laittaa vähän enemmän vastaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:21"]Ei voi käsittää mitä niille oikein taphtui! Tekee pahaa ihan katsoa tuota. Kyllähän sen tiesi, että Saksa on kova, mutta kyllähän sitä myös oletti, että Brasilia laittaa vähän enemmän vastaan.
[/quote]
Itekki luulin ku ne niin ulos et ne aikoo voittaa neymarin vuoksi mutta eipä ole yritystä näkynyt tässä pelissä. Todella pahaa tekee katsoa.
No nyt ei tarvi enää itkeä, kun on jo kuudes
Ja kotiyleisökin on jättitappion kohdatessa ihan perseestä. Helppohan se on menestyjiä kannattaa, häviön hetkellä testataan tosifanit...
Mikä niitä vaivaa? Surku tulee :(